loading...
نوبا نیوز
admin بازدید : 43 سه شنبه 04 آذر 1399 نظرات (0)

برترین‌ها: قیمت مرغ دوباره با افزایش قابل توجه حدود ۳۵ هزار تومان به دست مردم رسید. این در حالی است که تعزیرات حکومتی فروش حتی صد تومان بالاتر از قیمت مصوب ۲۰۴۰۰ تومان را را تخلف اعلام کرد.

این گرانی جدید و چند باره که طی چند روز صورت گرفت دستمایه شوخی کاربران توئیتری قرار گرفت: 

کنایه‌های ریز و درشت توئیتری‌ها به گرانی مرغ

کنایه‌های ریز و درشت توئیتری‌ها به گرانی مرغ

کنایه‌های ریز و درشت توئیتری‌ها به گرانی مرغ

کنایه‌های ریز و درشت توئیتری‌ها به گرانی مرغ

کنایه‌های ریز و درشت توئیتری‌ها به گرانی مرغ

کنایه‌های ریز و درشت توئیتری‌ها به گرانی مرغ

کنایه‌های ریز و درشت توئیتری‌ها به گرانی مرغ

کنایه‌های ریز و درشت توئیتری‌ها به گرانی مرغ

admin بازدید : 47 سه شنبه 04 آذر 1399 نظرات (0)

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه خراسان، «منصور» جوان ۲۰ ساله تبعه کشور بیگانه سال گذشته به خواستگاری دختر عمویش رفت که در منطقه پنج‌تن مشهد ساکن بودند. به خاطر آشنایی های فامیلی، خیلی زود مراسم خواستگاری به سرانجام رسید و او با دختر عموی ۱۵ساله پای سفره عقد نشستند. این گونه بود که دوران نامزدی منصور و «عزیزه» آغاز شد.

روزهای کرونایی در حال گذر بودند که مدتی قبل منصور هم تصمیم گرفت به طور غیرمجاز در ایران زندگی کند.  او به صورت قاچاقی وارد کشور شد و به فعالیت در کار جمع آوری ضایعات پرداخت. او شب دوشنبه گذشته به دیدار نامزدش رفت اما رفتارهای او با همیشه فرق داشت. منصور در کنار خانواده عمویش نشست و در افکار شیطانی خود غوطه ور شد. با این حال شب به نیمه رسیده بود که منصور برای خواب به اتاق نامزدش رفت و دیگر اعضای خانواده نیز در حالی به خواب رفتند که هنوز مادر عزیزه بیدار بود و امور خانه‌داری را انجام می داد.

عقربه های ساعت از ۵ بامداد دوشنبه گذشته بودند که حس عجیبی مادر عزیزه را به اتاق خواب دامادش کشاند. او که با مشاهده در نیمه باز اتاق متعجب شده بود، دخترش را دید که به طرز مشکوکی روی رختخواب افتاده و داماد نیز در اتاق حضور ندارد. مادر با نگرانی به داخل اتاق رفت و ناگهان با پیکر بی جان دختر نوجوانش روبرو شد که با روسری گلدار زردرنگش به قتل رسیده بود.

او وحشت زده فریاد زد و اهالی منزل را به اتاق خواب کشاند. به گزارش خراسان، لحظاتی بعد و درحالی که عقربه ها ساعت ۵:۳۰ بامداد را نشانه رفته بودند، تلفن پلیس ۱۱۰ به صدا درآمد و خبر جنایتی وحشتناک در بی سیم های پلیس پیچید. بدین ترتیب سرهنگ علی مالداری (رئیس کلانتری پنجتن) که در آن ساعت بامداد مشغول گشت زنی و انجام وظیفه در حوزه استحفاظی خود بود، با شنیدن خبر این جنایت، بی درنگ به همراه گروهی از نیروهای تحت امرش عازم پنجتن ۴۸ شد و با تایید درستی خبر دستور حفظ صحنه جنایت، تا رسیدن قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان پلیس جنایی را صادر کرد.

دقایقی بعد با حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد و گروه تخصصی کارآگاهان در محل وقوع جنایت تحقیقات ویژه قضایی آغاز شد. مادر «عزیزه» که حال روحی مناسبی نیز نداشت در میان اشک و ناله به قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: من تا حدود ساعت ۲ بامداد بیدار بودم و برق اتاق خواب دخترم و نامزدش روشن بود و احتمال می دادم که آن ها بیدار هستند اما وقتی سپیده دم از خواب بیدار شدم احساس کردم وضعیت خانه مشکوک است که ناگهان از لای در نیمه باز دخترم را دیدم که روی رخت خواب افتاده است و ...

بررسی های مقدماتی مقام قضایی در صحنه جنایت بیانگر آن بود که تازه‌داماد به دلیل نامعلومی دختر عموی ۱۵ ساله اش را با روسری خفه کرده و شبانه از خانه نامزدش گریخته است. به همین دلیل گروه ویژه کارآگاهان با راهنمایی های ارزنده قاضی احمدی نژاد وارد عمل شدند و به ردیابی متهم به قتل فراری پرداختند. آنان در همان ساعات اولیه صبح عازم مناطقی شدند که احتمال اختفای متهم فراری در آن جا وجود داشت و بدین ترتیب رصدهای اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری متهم در حالی ادامه یافت که قاضی ویژه قتل عمد با صدور دستور درج بدون پوشش تصویر منصور دورانی (متهم ۲۰ ساله تبعه کشور بیگانه) در روزنامه خراسان از شهروندان خواست چنانچه او را در مخفیگاهی مشاهده کردند، مراتب را با تلفن های ۱۱۰  یا ۲۱۸۲۵۲۶۷ ستاد خبری پلیس آگاهی اطلاع بدهند.

بنابراین گزارش، تحقیقات بیشتر در این باره با نظارت مستقیم سرهنگ جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) ادامه دارد.

admin بازدید : 62 سه شنبه 04 آذر 1399 نظرات (0)

واکنش‌های مهم به جنجال جدید احمدی‌نژاد | سازمان بازرسی ورود کرد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از بررسی «ادعای آزمایش برخی داروهای وارداتی بر روی ۳ هزار نفر از مبتلایان به کرونا در کشور» خبر داد.

احمدی نژاد

به گزارش همشهری آنلاین، چندی پیش محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور پیشین در گفت و گویی جنجالی به انتقاد از سیاست های دولت در کنترل ویروس کرونا پرداخت و مدعی شد: «متاسفانه مقاماتی بودند که در یک پروژه تحقیقاتی بهداشت جهانی، یکسری داروها را می خواستند آزمایش کنند، آن مقدار که من اطلاعات گرفتم در کل دنیا ۱۱ هزار نمونه حاضر شدند بر روی مردمشان آزمایش کنند که ۳۵۰۰ تای آن بر روی مردم ایران آزمایش شد و من شنیدم آن مقام مسئولی که این کار را کرده، قرارداد بسته و پول گرفته است. این را چگونه می توان هضم کرد!؟ چیزی که خودشان می گویند اثری ندارد، و تازه قرار است آزمایش شود، باید بیایند روی مردم ما آزمایش کنند و بعد به عنوان یک کار تحقیقاتی قرارداد ببندند و اطلاعات مردم ما را به دیگران بدهند، دارویی را تجویز کنند و بابتش پول دریافت کنند!؟» 

حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور در آخرین نشست شورای عالی قوه قضاییه از بررسی «ادعای آزمایش برخی داروهای وارداتی بر روی ۳ هزار نفر از مبتلایان به کرونا در کشور» خبر داد و گفت: «بر اساس بررسی‌های صورت گرفته از سوی سازمان بازرسی در یک طرح تحقیقاتی با نظارت سازمان بهداشت جهانی ۳۰ کشور با بیش از ۱۱ هزار بیمار کرونایی مورد مطالعه قرار گرفته اند که تحقیق درباره حضور ایران در بین این کشورها، نحوه عقد قرارداد احتمالی با سازمان بهداشت جهانی و رعایت یا عدم رعایت اصول اخلاق پزشکی از جمله اطلاع بیمار در هنگام تحقیقات، نحوه دریافت و هزینه‎کرد اعتبارات احتمالی مربوط به طرح و شفافیت آن در دستور کار قرار دارد.» 

  • بررسی ادعای آزمایش داروهای خارجی کرونا روی ۳ هزار ایرانی 

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت بهداشت نیز ضمن تشریح اقدامات انجام شده در جهت احصاء قوانین حوزه سلامت، در عین حال از منظر حقوقی به اظهارات احمدی نژاد درباره آزمایش واکسن کرونا پاسخ داد.

طاهر موهبتی گفت: نباید حاشیه ایجاد کنیم ایجاد حاشیه به نفع مردم نیست. دوستان می‌توانند بسیاری از مسائل به صورت تلفنی حل کنند و نمی‌دانیم چرا موضوعی یکباره به فضای مجازی و رسانه کشیده می‌شود. این‌ها به نفع بزرگان و کشور نیست و اگر تخلفی صورت گرفته باشد هم وزیر بهداشت نسبت به آن بی‌تفاوت نخواهند بود و هم دستگاه‌های نظارتی ورود خواهند کرد و هم ما به لحاظ حقوقی در جایی که لازم باشد و مستندات قوی باشد، شکایت می کنیم. از طرفی سازمان بازرسی و دیوان محاسبات در برخی موارد ورود می‌کنند خودشان پیشنهاد می‌دهند که وزارت بهداشت در چه اموری شکایت و برخورد کند و به طور کلی ما به  تخلف‌ها حساس هستیم.

وی در همین زمینه ادامه داد: یک فرد حقوقی بدون استدلال صحبت نمی کند. زمانی که مستندی به دست ما نرسد که چارچوب اصالت آن مشخص نشود، حرفی نمی‌توانیم بزنیم. در عین حال اگر مستندات ارائه کنند ما آن را به قوه قضائیه ارائه می‌دهیم. افرادی که معتمد نظام هستند یا دانشمندانی نکاتی را مطرح می‌کنند، اولین قدم درخواست مستندات است. طبیعی است که دستگاه‌های نظارتی آنها را بررسی می‌کنند. مهم این است که ما نباید تعارف داشته باشیم. اگر به این رسیدیم که کسی تخلفی انجام داده، حتما باید مجازات شود. در عین‌حال هم اگر به این رسیدیم که کسی جرمی را به فردی منتصب کرد که آن جرم واقعی نبود، باید با فرد مدعی برخورد کنیم. امنیت اجتماعی کشور از همه چیز مهمتر است.

معاون حقوقی وزیر بهداشت تاکید کرد: تا زمانی که مستندی نداشته باشیم، نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم. معنای همدلی، اغماض نیست، بلکه این است که نباید بی‌سند حرفی بزنیم و اعتبار پزشکان و دانشمندان کشور را از بین نبریم.

وی درباره برخی اظهارات رییس دولت‌های نهم و دهم درباره تخلف در آزمایش یک دارو بر روی مردم در حوزه کرونا گفت: اگر به شخص خاصی حرفی زده شده آن فرد می‌تواند شکایت کند یا نکند و اگر نسبت به دولت یا وزارت بهداشت ادعایی مطرح شده و باید مستندات آن ارائه شود و سپس تصمیم‌گیری شود. ما مستندات درباره این اظهارات نداریم و باید مستندات ارائه دهند.

مصطفی کواکبیان نیز در این زمینه گفته است: «آقای احمدی‌نژاد نمونه کم‌نظیری در اقدامات پوپولیستی بود حتی اخیرا بعضی طرفدارانش به دلیل همین روحیه به شدت از شکست ترامپ در انتخابات آمریکا ناراحت بودند. البته اقدامات پوپولیستی ایشان همچنان ادامه دارد مثلا همین موضوعی که اخیرا ایشان ادعا کرده ما از سازمان بهداشت جهانی پول گرفتیم تا روی ایرانیان داروی آنها را آزمایش کنیم که هیچ سند و مدرکی هم برای این ادعا ارائه نمی کند.»

admin بازدید : 46 سه شنبه 04 آذر 1399 نظرات (0)

دیروز شاخص کل در بازا سهام بیش از یک درصد رشد کرد. اما امروز بازارسهام چگونه پیش می‌رود؟ آیا بازار امروز متعادل است؟

به گزارش ساپ ناز، باقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بورس امروز گفت: روند معاملات دیروز خوب بود اما نماد خودرو نتوانست مقاومت 400 تومانی را بشکند که به نظر می‌رسد در جریان معاملات بازار سهام امروز نماد خودرو نیز از محدوده مقاومتی خود عبور خواهد کرد و کلیت بازار سهام امروز مثبت خواهد بود. شاید طبق روال معاملات این هفته فردا نیز عرضه در برخی نمادهای ارزمحور زیاد باشد اما تک‌سهم‌ها و نمادهای خودرویی و بانکی روند خوبی خواهند داشت.

جزییات بیشتر و نظرات مخاطبان درباره روند احتمالی امروز بازار سهام را در گزارش پیش‌بینی بورس 4 آذر 99 بخوانید.

در این مورد دنیای اقتصاد نیز پیش‌بینی بورس امروز را در جدول زیر منتشر کرد:

 

admin بازدید : 48 سه شنبه 04 آذر 1399 نظرات (0)

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو می‌گوید: فعلا قیمت پراید به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده که البته این رقم هم واقعی نیست. اگر قیمت دلار کاهش پیدا کند قیمت پراید به زیر ۱۰۰ میلیون تومان خواهد رسید.

به گزارش ساپ ناز، با تعطیلی دو هفته‌ای تهران به دلیل رعایت بهداشت و محدودیت‌های کرونایی عملا فعالیت نمایشگاه‌داران خودرو کساد شده است.

طبق آنچه فعالان بازار می‌گویند خودرو به طور رسمی خرید و فروش نمی‌شود و فعلا مردم هم برای خرید خودرو دست نگه داشته‌اند. حتی برای خودرو پر فروشی مثل پراید هم مشتری وجود ندارد.

به گفته نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو خودرو فعلا در سایت‌ها و فضای مجازی خرید و فروش می‌شود اما عملا خبری از خریدار نیست. البته رقم خودروهایی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، واقعی نیست.

نعمت‌الله کاشانی نسب درباره تداوم کاهش قیمت پراید به تجارت‌نیوز گفت: فعلا قیمت پراید به 100 میلیون تومان رسیده که البته این رقم هم واقعی نیست. اگر قیمت دلار کاهش پیدا کند قیمت پراید هم به زیر 100 میلیون تومان خواهد رسید.

پیش از این نیز فربد زاوه، یک کارشناس بازار خودرو اعلام کرده بود: «احتمالا سیاست‌های کلان اقتصادی به سمتی است که قیمت دلار کاهشی شود و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود تا پایان آذر قیمت تمام خودروهای داخلی 10 درصد نسبت به شرایط فعلی ارزان‌تر شود.»

admin بازدید : 136 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)
دراین بخش با  دیدن تصاویر زیبا از رمانتیک ترین  و فانتزی  دعوت می کنم با ما در سایت تالاب باشید با بهترین 
 

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانه

تعداد زیادی عکس های رمانتیک ، فانتزی و لاو

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانه

گالری عکس های زیبا از رمانتیک ترین

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانه

تعداد زیادی عکس های رمانتیک ، فانتزی و لاو

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانه

گالری عکس های زیبا از رمانتیک ترین

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانه

تعداد زیادی عکس های رمانتیک ، فانتزی و لاو

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانه

گالری عکس های زیبا از رمانتیک ترین

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانه

عکس های رومانتیک ، فانتزی و لاو

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهگالری عکس های زیبا از رومانتیک ترین

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهعکس های رمانتیک

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانه

گالری عکس های زیبا از رمانتیک ترین

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانه

عکس های رمانتیک ، فانتزی و لاو

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهگالری عکس های زیبا از رمانتیک ترین

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهتعداد زیادی عکس های رمانتیک ، فانتزی و لاو

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهگالری عکس های زیبا از رمانتیک ترین

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهتعداد زیادی عکس های رمانتیک ، فانتزی و لاو

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهگالری عکس های زیبا از رمانتیک ترین

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهتعداد زیادی عکس های رمانتیک ، فانتزی و لاو

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهگالری عکس های زیبا از رمانتیک ترین

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهتعداد زیادی عکس های رمانتیک ، فانتزی و لاو

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهگالری عکس های زیبا از رمانتیک ترین

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهتعداد زیادی عکس های رمانتیک ، فانتزی و لاو

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهگالری عکس های زیبا از رمانتیک ترین

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهتعداد زیادی عکس های رمانتیک ، فانتزی و لاو

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهگالری عکس های زیبا از رمانتیک ترین

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهتعداد زیادی عکس های رمانتیک ، فانتزی و لاو

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهگالری عکس های زیبا از رمانتیک ترین

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهتعداد زیادی عکس های رمانتیک ، فانتزی و لاو

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهگالری عکس های زیبا از رمانتیک ترین

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهتعداد زیادی عکس های رومانتیک ، فانتزی و لاو

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهگالری عکس های زیبا از رمانتیک ترین

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهتعداد زیادی عکس های رمانتیک ، فانتزی و لاو

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهگالری عکس های زیبا از رومانتیک ترین

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهتعداد زیادی عکس های رومانتیک ، فانتزی و لاو

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهگالری عکس های زیبا از رمانتیک ترین

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهتعداد زیادی عکس های رمانتیک ، فانتزی و لاو

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهگالری عکس های زیبا از رمانتیک ترین

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهتعداد زیادی عکس های رمانتیک ، فانتزی و لاو

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهگالری عکس های زیبا از رمانتیک ترین

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهتعداد زیادی عکس های رمانتیک ، فانتزی و لاو

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهگالری عکس های زیبا از رومانتیک ترین

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهتعداد زیادی عکس های رمانتیک ، فانتزی و لاو

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهگالری عکس های زیبا از رمانتیک ترین

عکسهای زیبا از رمانتیک ترین عکس های عاشقانهتعداد زیادی عکس های رومانتیک ، فانتزی و لاو

admin بازدید : 80 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (1)

 

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه

عکس نوشته هاي‌ عاشقانه و غمگین و مفهومی زیبا و دیدنی را در مجله تالاب مشاهده نمایید.

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

بهترین عکس نوشته های عاشقانه

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

زیباترین تکست های احساسی

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

عکس نوشته دونفره و عکس پروفایل عاشقانه 2019

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

متن های زیبای احساسی

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

عکس عاشقانه متن دار

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

عکس عاشقانه بدون متن

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

عکس نوشته دونفره خاص

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

عکس نوشته عاشقانه لاکچری

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

متن عاشقانه

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

عکس های عاشقانه دو نفره بوسه

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

عکس نوشته های مفهومی و سنگین

عکس نوشته های زیبا و عاشقانه (غمگین و عاشقانه)

عکس نوشته زیبا

admin بازدید : 102 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

عکس نوشته های عاشقانه زیبا و خاص (98)

عکس نوشته های عاشقانه زیبا و خاص (98)

عکس نوشته دوستت دارم آقامون

 

عکس نوشته های عاشقانه زیبا و خاص (98)

زندگی تان را با کسی
احاطه کنید که
دوستتان دارند،
به شما انگیزه میدهند
و باعث می‌شوند
از اینکه خودتان هستید
حس خوبی داشته باشید.
از آدم های منفی باف دوری کنید

 

عکس نوشته های عاشقانه زیبا و خاص (98)

حال من خوب است
نه عاشقم ،نه غمگینم،نه دلتنگ …
از شما چه پنهان ،این روز ها
جای هیچی کسی خالی نیست

عکس نوشته های عاشقانه زیبا و خاص (98)

عکس نوشته های تنهایی

عکس نوشته های عاشقانه زیبا و خاص (98)

عکس نوشته های عاشقانه زیبا و خاص (98)

 

عکس نوشته های عاشقانه زیبا و خاص (98)

عکس نوشته های شعر دار

عکس نوشته های عاشقانه زیبا و خاص (98)

عکس نوشته مردانگی و غیرت

عکس نوشته های عاشقانه زیبا و خاص (98)

تنهایی تان را با کسی قسمت کنید که
سال ها بعد شما را
همان گونه که هستید دوست بدارد
با موی سپیدتان
شیار زیر چشمتان
ولرزش دستانتان

عکس نوشته های عاشقانه زیبا و خاص (98)

شعر عاشقانه بر روی عکس

عکس نوشته های عاشقانه زیبا و خاص (98)

 

عکس نوشته های عاشقانه زیبا و خاص (98)

عکس نوشته تنهایی تیکه دار

عکس نوشته های عاشقانه زیبا و خاص (98)

عکس نوشته مهربانی

عکس نوشته های عاشقانه زیبا و خاص (98)

عکس نوشته برادر

عکس نوشته های عاشقانه زیبا و خاص (98)

عکس نوشته مفهومی و معنی دار

عکس نوشته های عاشقانه زیبا و خاص (98)

عکس نوشته عاشقانه زیبا

عکس نوشته های عاشقانه زیبا و خاص (98)

‏اینروزا اگه عاشق باشی
‏به چشم نميای!
‏امّا اگه سرد و سخت باشی ،
‏و به سرد بودنت ادامه بدی
‏میشی بُت،یه عده هم میشن بت پرست….
‏اما وای به روزی که عاشق بشی ،
‏هی باید بدويی..
‏هی خودت رو ثابت کنی..
‏هی دست و پا بزنی..
‏هی زنده به گور شی..
‏هی کنار بیای با دیده نشدن..
‏هی بمیری….

 

عکس نوشته های عاشقانه زیبا و خاص (98)

عکس نوشته تنهایی عاشقانه

عکس نوشته های عاشقانه زیبا و خاص (98)

عکس نوشته گلایه از عشق

عکس نوشته های عاشقانه زیبا و خاص (98)

admin بازدید : 117 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

 

عکس پروفایل خاص دخترونه فانتزی، عکس پروفایل دخترونه شیطون و عکس پروفایل زیبای دخترونه اسپرت را ارائه کرده است.

عکس پروفایل خاص و عکس پروفایل دخترانه کارتونی را اینجا ببینید.

عکس های پروفایل دخترونه زیبا و خاص (4)

پروفایل دخترونه خاص

عکس های پروفایل دخترونه زیبا و خاص (4)

عکس پروفایل غمگین دخترانه جدید

عکس های پروفایل دخترونه زیبا و خاص (4) 

عکس های دخترونه برای پروفایل تلگرام

 عکس های پروفایل دخترونه زیبا و خاص (4)

پروفایل شاد دخترونه

عکس های پروفایل دخترونه زیبا و خاص (4)

عکس دختر برای پروفایل ایرانی

عکس های پروفایل دخترونه زیبا و خاص (4)

عکس های جالب و دیدنی برای فیسبوک

عکس های پروفایل دخترونه زیبا و خاص (4)

عکس پروفایل دخترونه خاص ما دختریم مجهز به سلاح مهربانی

عکس های پروفایل دخترونه زیبا و خاص (4)

عکس پروفایل دخترونه شیطون

عکس های پروفایل دخترونه زیبا و خاص (4)

عکس پروفایل دخترانه زیبا و شیک ما دختریم جیگرای بابا

عکس های پروفایل دخترونه زیبا و خاص (4)

 

عکس های پروفایل دخترونه زیبا و خاص (4)

عکس پروفایل دخترونه خفن جدید

عکس های پروفایل دخترونه زیبا و خاص (4)

عکس های پروفایل دخترونه زیبا و خاص (4)

عکس پروفایل دخترانه فانتزی دختر فرشتس

عکس های پروفایل دخترونه زیبا و خاص (4)

 

عکس های پروفایل دخترونه زیبا و خاص (4)

عکس های پروفایل دخترونه زیبا و خاص (4)

عکس پروفایل دخترونه غمگین جدید متن دار قهر دختر

عکس های پروفایل دخترونه زیبا و خاص (4)

عکس پروفایل دخترونه غمگین خاص با متن

عکس های پروفایل دخترونه زیبا و خاص (4)

 

admin بازدید : 73 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

مجموعه : اس ام اس تبریک تولد
متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

ماه آذر، چه ماهی است؟

در این جا بهترین عکسهای و متن و شعر درباره متولدین آذر ما موجود اسـت که میتوانید دریافت کنید. تولدتون مبارک آذرماهی هاي‌ مهربون

 

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

من یه آذرماهیم….
درسته انرژی زیاد دارم و عجولم
ولی دنیات سیاهه اگه من تو زندگیت نباشم

 

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

آذر یا قوس، نهمین ماه سال خورشیدی و در گاه‌ شماری رسمی ایران آخرین ماه فصل پاییز اسـت. در زبان پشتو به این ماه «لیندۍ» و در زبان کردی «سەرماوەز» گفته می‌شود. برج فلکی آذرماه، برج قوس «کمان» و نهمین برج فلکی از دایرة البروج اسـت. نماد ماه آذر کمان یا کماندار «در انگلیسی Sagittarius» نامیده میشود و عنصر این ماه آتش اسـت.

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

عکس تبریک تولد آذر ماهی

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

پروفایل تولد آذر ماهی همراه با متن های زیبا

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

دانلود عکس پروفایل اذر

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

عکس پروفایل آذر ماهی ام

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

عشق آذرماهی ها

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

درباره یه آذرماهی اینارو بدون:

یه آذرماهی حتی از زندگی خودش هم می‌گذره

اون وقته که باید خیلی بترسی

یه آذر ماهی بعد از این که تصمیم گرفت

کمانش رو تا آخر میکشه

بدون این که از بین رفتن چیزی براش مهم باشه

چون تـو اون لحظه فقط به هدفش فکر میکنه

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

پروفایل جدید آذر ماهی

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

شعر در مورد آذر ماهی ها

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

متن زیبای من یه آذر ماهی ام

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

عکس در مورد آذر ماهی ها

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

فقط آذر ماهی ها می تونن

مغرور باشن

امّا کسی رو تحقیر نکنن

شوخ و شیرین زبون باشن

امّا اهلِ لودگی نباشن

غمگین و تنها باشن

امّا کسی متوجۀ تنهاییشون نشه

تـو اوج غم و غصه باشن

امّا باز به دیگران روحیه بدن

تـو سخت‌ترین مسیرا گام بردارن

و امیدشون به کسی جز خدا نباشه

 


حتماً بخوانید:  عکس پروفایل آذر ماه | متن و عکس نوشته های زیبا برای آذر ماهی ها


 

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

عکس متولدین آذرماه

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

پروفایل آذرماهی ام

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

عکس نوشته آذرماهی ام

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

عکس پروفایل عاشقانه آذرماهی

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

قدر بودن یه آذری تـو زندگیت رو بدون چون

هر وقت یه آذر ماهی بره

دیگه هیچ وقت برگشتی در کار نیست

اگه هم برگرده

دیگه اون آدم سابق نیست

دیگه هیچ چیزی هم مثل سابق نمیشه

پس یاد بگیر

قدر بودنشو بدون فقط همین

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

عکس پروفایل پسر آذر ماهی

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

عکس پروفایل دختر آذرماهی

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

پروفایل آذرماهی

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

عکس پروفایل آذر ماهی

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

جلو یه آذر ماهی حرمت شکنی نکن:

چون یه آذری ﻧﻪ از تـو توضیحی میخواد

ﻧﻪ میره ﺩنبال دلیل بگرده

نه اصلا دیگه کاری باهات داره

بدون هروقت ﺣﺮمت یک رابطه رو شکستی

یه آذرماهی ﻓﻘﻂ نگاهت میکنه

بعدش ﺳﮑﻮﺕ میکنه

بعدم واسه ابد، ازت فاصله میگیره

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

پروفایل اسم آذر

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

وقتی دختر یا پسر آذرماهی باشی

ناخودآگاه حساس‌ تری، زودرنج‌ تری، دل‌ نازک‌ تری

برات مهم نیست چی دربارت فکر می کنن

برات مهم اینه که خودتم می دونی

از چیزی که دیگران فکر می‌کنن عاطفی‌ تری

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

عکس ماه آذر برای پروفایل

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

متن قشنگ برای ماه آذر

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

عکس ماه تولد اذر

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

آذر ماهی یعنی

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

وقتی آذر ماهی باشی و توی یه رابطه

از طرفت بیشتر انتظار توجه و محبت داری

اصن حساس‌ تر از قبل میشی

دوس داری طرفت از داشتنت خوشحال باشه

آدم با جنبه‌ ای باشه که هر چقدر خواستی بهش عشق بورزی

خلاصه این که مـا آذرماهیا مثل گلیم

نیاز به رسیدگی داریم و گرنه پژمرده می‌شیم

 

متن و شعر زیبا برای متولدین آذر ماه + عکس تبریک تولد آذر ماهی

غرور آذرماهی امپراطوری عظیم است…
که به پای هیچکس سقوط نخواهد کرد

admin بازدید : 68 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)
عکس پروفایل
عکس پروفایل متولدین آذر ماه (عکس مخصوص آذرماهی های عزیز)

عکس پروفایل متولدین آذر ماه

گل خوشبوی ماه آذر
در سالروز تولدت برایت
عمری طولانی، تنی سالم و حالی خوش آرزومندم
معشوق آذر ماهیم تولدت مبارک!

عکس پروفایل متولدین آذر ماه (عکس مخصوص آذرماهی های عزیز)

عکس مخصوص آذرماهی های عزیز

عکس پروفایل متولدین آذر ماه (عکس مخصوص آذرماهی های عزیز)

عکس پروفایل متولدین آذر ماه (عکس مخصوص آذرماهی های عزیز)

عکس پروفایل مخصوص متولدین آذر 

عکس پروفایل متولدین آذر ماه (عکس مخصوص آذرماهی های عزیز)

عکس پروفایل متولدین آذر ماه (عکس مخصوص آذرماهی های عزیز)

عکس تبریک تولد آذر ماهی

عکس پروفایل متولدین آذر ماه (عکس مخصوص آذرماهی های عزیز)

عکس پروفایل متولدین آذر ماه (عکس مخصوص آذرماهی های عزیز)

عکس آذرماهی

عکس پروفایل متولدین آذر ماه (عکس مخصوص آذرماهی های عزیز)

عکس پروفایل متولدین آذر ماه (عکس مخصوص آذرماهی های عزیز)

تولد آذر ماهی

عکس پروفایل متولدین آذر ماه (عکس مخصوص آذرماهی های عزیز)

کارت پستال ویژه آذرماهی

عکس پروفایل متولدین آذر ماه (عکس مخصوص آذرماهی های عزیز)

عکس پروفایل متولدین آذر ماه (عکس مخصوص آذرماهی های عزیز)

پوسترهای متولدین آذر ماه

عکس پروفایل متولدین آذر ماه (عکس مخصوص آذرماهی های عزیز)

عکس پروفایل متولدین آذر ماه (عکس مخصوص آذرماهی های عزیز)

عکس نوشته های عاشقانه متولدین اذر ماه

عکس پروفایل متولدین آذر ماه (عکس مخصوص آذرماهی های عزیز)

 

admin بازدید : 54 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

تلنگر کوچکی است بــاران
وقتی فراموش می کنیم ؛
آسمان کجاست …

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

عکس نوشته های زیبای روزهای بارانی

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

باران که بند بیاید
تازه خاطره شروع می‌کند به چکه کردن…!!
نمک روی زخم ست بارانی که بی تو ببارد!!

 

عکس نوشته های عاشقانه

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

روزهای بارانی

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

تـــو
این روزهــا
برایـم حکم باران را داری..
درست وســط کـویـر،
همون قدر زندگی بخش
همون قدر مــحــال!

دلنوشته های بارانی

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

جملات بارانی

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

جملکس های زیبا و عاشقانه

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

دِلِ مَـــــن
کُــــلــبـــۀ بـــارانــیـستـــــــ …
وَ تُـــــو ،
آن بـــارانِ بــــی اِجــــازهِ اي ؛
کِــــه نـاگــــهــــان دَر اِحــســــاسِ مَـــــــن ،
چِـــکِّــــــه مـــــی کُـــنــــــی…

عکس نوشته های زیبای روزهای بارانی

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

کاش نامت باران بود…
آنوقت تمام مردم شهر هم
برای آمدنت دعا میکردند …!

تصاویر رمانتیک و زیبای بارانی

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

باز باران آمد
از هوا یا ز دو چشم خیسم؟
نیک بنگر!
چه تفاوت دارد . . .

متن های زیبا درباره باران

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

دلم به عظمت باران برایت دلتنگی میکند… ؛
امروز عجیب؛
بی واژه؛
بی حصار… ؛
می خواهمت…

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی    

مثل باران چشمهایت دیدنی است
شهر خاموش نگاهت دیدنی است
زندگانی معنی لبخند توست
خنده هایت بی نهایت دیدنی است

تصاویر عاشقانه در باران

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

نَــیـــا بــــاران ! …
زَمــیــن جــــایِ قَـــشَـــنگـــــی نــیست…!

عکس های عاشقانه در باران

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

همچنـان منتـظرم
تـا قطره های بـاران
تـو را ازآن بـالا در آغوشم رهـا کننـد

يا غـرق مي شوم
يا رفيـق شبهاي بـارانيت مي مانـم …

 

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

بـاران کمــی آهستــه تــر
اینجــا کســی در خـانـه نیسـت
مــن هستــم
و
تنهــایــی
و
دردی کــه نــامـش زنـدگیســت …

تصاویر روزهای بارانی

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

شـما را بیــــــــــــــشتر
آدم هـایِ غمگـینِ دوست داشتـنی
در میـان شما کسـی هـست
کـه با یـک تـکه ابـر کوچـکِ خـاکـستری
قـرار داشـته بــاشد ؟

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

همینکه بگویید : « آه , گمـــانم امروز بـاران ببــارد . »
کـافـی ست تا ابـرها دوستــتان داشتـــه باشنــد
وَ البـته شمـا را کـه چشـم به راهـشان بـوده اید

عکس عاشقانه روزهای بارانی عاشقانه

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

وای باران باران
شیشه ي پنجره را باران شست..
از دلِ من اما ,چه کسی نقشِ تورا خواهد شست..

دلنوشته های بارانی

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

 جملکس های زیبا و عاشقانه

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

برای از بین بردن یک شماره معشوقه
نم باران کافی ست …

عکس نوشته عاشقانه روزهای بارانی + دلنوشته های بارانی

عکس نوشته های زیبای روزهای بارانی

بغضهای مرطوب مرا باور کن،
این باران نیست که میبارد ،
صدای خسته ي قلب من است که از چشمان آسمان بیرون میریزد

admin بازدید : 63 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

عکس های بارش باران و عکس پروفایل باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

عکس پروفایل بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

عکس پروفایل باران عاشقانه

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

عکس پروفایل باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

باران عاشقانه

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

عکس از بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

عکس باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

عکس بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

عکس بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

تصاویر عاشقانه بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

عکس از بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

عکس باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

باران عاشقانه

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

عکس پروفایل باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

عکس باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

تصاویر عاشقانه بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

تصاویر عاشقانه بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

 

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

عکس پروفایل باران عاشقانه

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

 
مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

تصاویر پروفایل عاشقانه بارش باران

 
مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

عکس باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

 
مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

تصاویر عاشقانه بارش باران

 
مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

تصاویر باران

 
مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

تصاویر عاشقانه بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

 
مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

عکس از بارش باران

 
مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

عکس باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

تصاویر باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

عکس بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

تصاویر عاشقانه بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

تصاویر بارش باران

 
مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

تصاویر باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

عکس باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

 
مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

تصاویر بارش باران

 
مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران
 
مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

باران عاشقانه

 
مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران
 
مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

تصاویر عاشقانه بارش باران

مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

عکس بارش باران

 
مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران

عکس از بارش باران

 
مجموعه عکس پروفایل باران ، عکس های بارش باران
 
عکس عاشقانه باران
 
admin بازدید : 55 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

بیوگرافی شرح حالی از زندگی است. امروزه استفاده از برنامه های پیام رسان به خصوص نرم افزار واتساپ در شبکه های مجازی بسیار محبوب شده است. در ساخت پروفایل واتساپ قسمتی به نام بیو وجود دارد که شما می توانید شرح حال کوتاهی را از خود در آن بنویسید. همچنین می توانید از این جملات برای بیو اینستاگرام یا بیو تلگرام استفاده نمایید. در ادامه این مطلب بیش از ۵۰ جمله زیبا انگلیسی برای بیو واتساپ به همراه ترجمه فارسی گلچین شده است. این بیو ها شامل عاشقانه، شاخ، مهربان، غمگین می باشند.

چگونه در واتساپ تماس تصویری چند نفره یا گروهی بگیریم ؟ 

۵۰ جمله خوب انگلیسی برای بیو واتساپ به همراه ترجمه فارسی

پریدن
ربطی به بال ندارد
قلب می خواهد
Falling doesn’t refer to the wings
it needs a big heart

***جمله کوتاه انگلیسی برای بیو واتساپ***

زندگی من مثل ماهی گیری تو صحرا میمونه
My life is like fishing in the desert

***جمله کوتاه نگلیسی زیبا برای بیوگرافی واتساپ***

اگر از بلندای آسمان بترسی، نمی‌توانی مالکِ ماه شوی!
The moon can’t be yours, if you fear the height of the sky!

***جمله زیبای انگلیسی برای بیو واتساپ با ترجمه فارسی***

روی خوبی تمرکز کن
Focus on the Good

***جمله انگلیسی برای بیو واتساپ***

بهترین چیزها از زندگی در خارج از محدوده راحتی به دست می آیند
The best things come from living outside of your comfort zone

***جمله انگلیسی کوتاه برای بیوگرافی واتساپ***

در نور خورشید زندگی کن، جایی که به آن تعلق داری
Live in the sunshine where you belong

***متن بیو کوتاه و مفهومی برای واتساپ***

در جهانی که می توانی هر کسی باشی، خودت باش
In a world where you can be anyone, be yourself

***متن انگلیسی بیو واتساپ عاشقانه خاص ***

به روزت کمی درخشش اضافه کن
Adding a little sparkle to your day

***زیباترین متن کوتاه برای بیو واتساپ***

بیا کسی باشیم که واقعا هستیم
Let’s just be who we are

***بهترین جمله انگلیسی برای بیو واتساپ***

فقط خدا می تونه منو قضاوت کنه
Only God Can Judge Me

***متن تیکه دار برای بیو واتساپ***

کاری که درست است را انجام دهید، نه کاری که راحت است
Do what is right – not what is easy

***متن خفن انگلیسی برای بیو واتساپ***

به دنیای من خوش اومدی
Welcome to my world

***جمله خاص انگلیسی برای بیوگرافی واتساپ با ترجمه فارسی***

من اهمیتی نمی‌دهم که مردم درباره من چه فکر می‌کنند. پشه‌ها مرا جذاب می‌دانند!
! I don’t care what people think of me. Mosquitos find me attractive

***متن بیو کوتاه و مفهومی برای واتساپ***

برای من کلاس ریاضی مثل تماشای یک فیلم خارجی بدون زیرنویس است.
.For me, math class is like watching a foreign movie without subtitles

***متن انگلیسی برای بیو واتساپ عاشقانه خاص***

تا زمانی که خانه‌ خود را تمیز نکرده‌اید، هرگز نمی‌دانید که چه چیز‌هایی در خانه دارید.
.You never know what you have until you have cleaned your house

***متن انگلیسی کوتاه برای بیو واتساپ***

وقتی هیچ چیز درست پیش نمی‌رود، مسیرت را عوض کن.
.When nothing goes right, go left

***متن کوتاه انگلیسی برای بیوگرافی واتساپ***

من رژیم خود را دنبال کردم، اما اون منو دنبال نکرد، بنابراین من آن را کنار گذاشتم.
.I followed a diet but it didn’t follow me back, so I unfollowed it

متن کوتاه انگلیسی برای بیوگرافی واتساپمتن کوتاه انگلیسی برای بیوگرافی واتساپ

***جمله انگلیسی برای بیوگرافی واتساپ***

خواب عزیز: از تلاش شما متشکرم، اما نمی‌توانی گشت و گذار در شبکه را محروم کنی.
.Dear sleep: thanks for trying, but you can’t beat surfing the net

***جمله زیبا انگلیسی برای بیوگرافی واتساپ***

چیز‌هایی که من در مدرسه آموخته‌ام این‌ها هستند: ارسال پیامک بدون نگاه کردن، خوابیدن بدون گرفتار شدن و کار تیمی در امتحان‌ها!
.Things I learnt in school: Texting without looking, sleeping without getting caught and team-work on tests

***متن خاص تیکه دار برای بیو واتساپ***

شما نمی‌توانید کار‌های بزرگ را با افراد کسل کننده، به سادگی انجام دهید.
.You simply cannot do epic things with boring people

***متن کوتاه انگلیسی برای بیو واتساپ***

دوستی در آن لحظه‌ای متولد می‌شود که یک نفر به دیگری می‌گوید: چی! تو هم؟ فکر کردم من تنها هستم.
.Friendship is born at that moment when one person says to another: ‘What! You too? I. thought I was the only one

***جمله کوتاه انگلیسی زیبا برای بیوگرافی واتساپ***

هیچ دوستی‌ای تصادفی نیست.
.No friendship is an accident

***جمله انگلیسی مناسب برای بیوگرافی واتساپ*** 

دوستی واقعی هرگز بی سر و صدا نیست، بهترین دوست من کسی است که بهترین‌ها را برای من به ارمغان می‌آورد.
.True friendship is never serene. My best friend is the one who brings out the best in me

***جمله انگلیسی برای بیوگرافی واتساپ***

بزرگترین نکته در مورد دوستان جدید این است که آن‌ها انرژی جدیدی را به روح شما می‌رسانند.
.The great thing about new friends is that they bring new energy to your soul

***جمله زیبا برای بیو واتساپ***

برای هر کاری خودتان را تحت فشار قرار دهید؛ چراکه هیچ کس دیگری این کار را برای شما انجام نخواهد داد.
.Push yourself, no one else is going to do it for you

برای آن (هدف) آرزو کنید. برای آن امیدوار باشید. برای آن خواب ببینید. اما به هر حال آن را انجام دهید!برای آن (هدف) آرزو کنید. برای آن امیدوار باشید. برای آن خواب ببینید. اما به هر حال آن را انجام دهید!

آموزش استفاده از استیکر های تلگرام در واتساپ 

***جمله انگلیسی خوب برای بیوگرافی واتساپ***

فقط به این دلیل که سخت شد، رهایش نکن !
.Do not give up because it got hard

***جمله انگلیسی مناسب برای بیو واتساپ***

اگر آسان بود، هر کسی آن را انجام می‌داد!
!If it would be easy, everybody would do it

***جمله انگلیسی برای بیو واتساپ***

از بند عادت‌ها، رها شوید.
.Escape the Ordinary

***جمله انگلیسی خاص برای بیو واتساپ***

وقتی خسته شدید متوقف نشوید. وقتی کار تمام شد، متوقف شوید!
!Don’t stop when you are tired. Stop when you are don

***متن کوتاه زیبا انگلیسی برای بیوگرافی واتساپ***

برای آن (هدف) آرزو کنید. برای آن امیدوار باشید. برای آن خواب ببینید. اما به هر حال آن را انجام دهید!
!Wish for it. Hope for it. Dream for it. But by all means: DO IT

***جمله خوب انگلیسی برای بیو واتساپ***

مثبت بمان؛ نگرش، همه چیز است.
.Stay positive. Attitude is everything

***متن زیبا انگلیسی برای بیو واتساپ***

انسان نمی‌تواند اقیانوس‌های جدید را کشف کند، مگر اینکه شجاعت چشم برداشتن از ساحل را داشته باشد.
.Man cannot discover new oceans unless he has the courage to lose sight of the shore

***جمله زیبا انگلیسی برای بیو واتساپ***

دنیا با امثال شما تغییر می‌کند، نه با نظر شما.
.The world is changed by your example, not your opinion

***متن بیوگرافی کوتاه و مفهومی برای واتساپ***

هرگز از آنچه می‌خواهید نترسید.
.Never be afraid of what you are going for

***متن انگلیسی خوب برای بیو واتساپ***

اگر همیشه سعی می‌کنید طبیعی باشید، هرگز نخواهید فهمید که چقدر شگفت انگیز هستید.
.If you are always trying to be normal, you will never know how amazing you can be

***جمله انگلیسی زیبا برای بیو واتساپ***

زندگی کوتاه است. کار‌هایی را انجام دهید که مهم هستند.
.Life is short. Do stuff that matters

***جمله زیبا انگلیسی برای بیوگرافی واتساپ***

نگرانی در مورد دست انداز‌های جاده را کنار بگذارید و از سفر لذت ببرید.
.Stop worrying about the potholes in the road and enjoy the journey

***متن انگلیسی برای بیوگرافی واتساپ***

احساس می‌کنم رویا‌ها به حقیقت می‌پیوندند.
.I feel like making dreams come true

***جمله زیبا انگلیسی برای بیو واتساپ***

فردا هرگز نخواهد آمد. همین حالا انجامش بده.
.Tomorrow will never come. Do It Now

***جمله انگلیسی مناسب بیوگرافی واتساپ***

عشق دوستی‌ای است که آتش گرفته است. به روشی خوب …
….Love is friendship set on fire. In a good way

***جمله خاص انگلیسی برای واتساپ***

حکایت عشق، زرق و برقی است که گرد و غبار زندگی روزمره را به مه طلایی تبدیل می‌کند.
.Romance is the glamour which turns the dust of everyday life into a golden haze

***جمله برای بیوگرافی واتساپ به انگلیسی***

تو مرا به گونه‌ای خوشحال می‌کنی که هیچ کس دیگری قادر به این کار نیست.
.You make me happy in a. way no one else can

***متن کوتاه زیبا برای بیوگرافی واتساپ***

وقتی به من نگاه می‌کنی، وقتی به من فکر می‌کنی، من در بهشت هستم.
.When you look at me, when you think of me, I am in paradise

***متن انگلیسی برای بیو واتساپ***

دوستت دارم، بیشتر از دیروز و کمتر از فردا.
.I love you more than yesterday and less than tomorrow

***جمله قشنگ انگلیسی برای بیوگرافی واتساپ با ترمه فارسی***

تنها یک خوشبختی در این زندگی وجود دارد، دوست داشتن و دوست داشته شدن.
.There is only one happiness in this life, to love and be loved

***متن بیو کوتاه و مفهومی برای واتساپ***

In my friends, I. find my second half
در دوستانم نیمه دوم خود را پیدا می‌کنم.

***جمله قشنگ انگلیسی برای بیو واتساپ ***

.True friends never apart. Maybe in distance, but never in heart
دوستان واقعی هرگز از هم جدا نیستند. شاید از راه دور باشد، اما در قلب هرگز !

***بهترین جمله انگلیسی برای بیوگرافی واتساپ***

اوقات سخت همیشه دوستان واقعی را آشکار می‌کند.
.Hard times will always reveal true friends

***متن زیبا انگلیسی برای بیو واتساپ***

دوستان مهم‌ترین ترکیبات دستورالعمل زندگی هستند.
.Friends are the most important ingredients to the recipe of lif

***جمله زیبا انگلیسی برای بیو واتساپ***

بزرگترین دارو دوست واقعی است.
.The greatest medicine is a. true friend

***جمله کوتاه انگلیسی برای بیوگرافی واتساپ***

موفقیت یک جاده طولانی است.
.Success is a. long road

***متن کوتاه انگلیسی برای بیو واتساپ***

فقط هنگامی که تلاش خود را متوقف کنید، شکست می‌خورید.
.You only fail when you stop trying

***جمله زیبا انگلیسی برای بیوگرافی واتساپ***

رم در یک روز ساخته نشده است.
.Rome was not built in one day

***جمله خاص انگلیسی برای بیو واتساپ***

تصمیم بگیرید. متعهد باشید. موفقیت را در آغوش بگیرید.
.Decide. Commit. Succeed

از وقتی شوع کردم به دوست داشتن خودم رابطه ام با خودم عوض شدهاز وقتی شوع کردم به دوست داشتن خودم رابطه ام با خودم عوض شده

آموزش مخفی کردن چت ها در واتس اپ برای پنهان کردن مخاطب خاص

***بهترین جمله انگلیسی برای بیوگرافی واتساپ***

تا زمانی که متوقف نشوید، مهم نیست که چقدر آهسته می‌روید. (کنفوسیوس)
.(It does not matter how slowly you go as long as you do not stop (Confuci

***بهترین جمله انگلیسی برای بیو واتساپ***

ریسک کردن بهتر از حسرت خوردن است.
Risking is better than regretting

***زیباترین جمله انگلیسی برای بیوگرافی واتساپ***

آدم خوبی باشید، اما وقت خود را برای اثبات آن تلف نکنید.
Be a good person. But don’t waste time trying to prove it

***جمله خفن انگلیسی برای بیو واتساپ***

من هرگز نمی‌بازم، یا برنده می‌شوم یا یاد می‌گیرم.
I never lose. I  win or I  learn
 
***متن شاخ برای بیو واتساپ***

زندگی آسان‌تر نمی‌شود، این شما هستید که قوی‌تر می‌شوید.
Life does notget easier. You just get stronger

***متن زیبا انگلیسی برای بیو واتساپ با ترجمه فارسی***

 

روزی از خودتان تشکر می‌کنید که تسلیم نشدید.
One day you will thank yourself for not giving up

admin بازدید : 45 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

ست لباس ورزشی مردانه نظیر گرمکن شلوار تیشرت و شلوار که در همه ی فصل ها قابل استفاده است و می توان به جای لباس راحتی در منزل هم استتفاده کرد. مدل های زیبا و متنوعی از ست لباس مردانه ورزشی را برای شما در این نوشته به نمایش گذاشته ایم.


لباس مردانه ورزشی

برای خرید ست های ورزشی مردانه و زنانه می توانید از فروشگاه سایت خرید کنید.

لباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشی

برای ورزش کردن ابتدا باید یک کفش و لباس مناسب و راحت داشته باشید تا در طور ورزش کردن اذیت نشوید و درست انتخاب کردن لباس و کفش به شما کمک می کند تا در طول ورزش کردن خسته نشوید و مدت زمان ورزش کردن را افزایش دهید.

لباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشی

مدل هودی و شلوار پسرانه

لباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشی

 

لباس مردانه ورزشی

 

لباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشی

مدل گرمکن شلوار مردانه

لباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشی

ست لباس ورزشی پسرانه

لباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشی

 

لباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشی

مدل لباس مردانه تابستانی

لباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشی

استایل ورزشی مردانه

لباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشی

ست لباس مردانه تابستانی

لباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشی

مدل تیشرت شلوار مردانه

لباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشیلباس مردانه ورزشی……………………………………………………………………………………………………………….

استایل مردانه شیک

استایل مردانه مجلسی

مدل کفش مردانه اسپرت

مدل کفش مردانه مجلسی

admin بازدید : 484 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

ورود از دهه بیست سالگی به دهه سی سالگی همیشه همراه با حس غریب بزرگ شدن بوده است. خوشحالی و جشن برای ورود به سی سالگی هم برای خود فرد و هم اطرافیان بسیار جذاب است. در این مطلب متن های زیبا برای تبریک تولد سی سالگی به همسر (عاشقانه و رمانتیک) را می توانید بخوانید و از آنها برای تبریک به همسر عزیزتان استفاده نمایید. در صثورت علاثه مندی می توانید از مطالب مرتبط همچون گالری عکس کیک تولد ۳۰ سالگی مردانه بازدید نمایید.

مجموعه زیبا از بهترین متن سالگرد ازدواجمون مبارک به همسر

متن عاشقانه و رمانتیک برای تبریک تولد سی سالگی به همسر

سی سالگی سال جشن گرفتن،
خندیدن‌های بلند و تصمیمات بزرگ است.
اصلا باید دوباره عاشق شد و دوست داشته شدن را عمیق‌تر تجربه کرد.
همسر عزیزم تولد سی سالگی ات مبارک

***متن کوتاه عاشقانه برای تبریک تولد سی سالگی به همسر ***
در سی سالگی هیجان بیست سالگی جای خود را به آرامش می‌دهد و شور نوجوانی اکنون ذوقی منطقی است برای زندگی را زیستن.
خوشحالم که سی سالگی ات را با هم جشن می گیریم.

متن کوتاه عاشقانه برای تبریک تولد سی سالگی به همسرسی سالگی ات مبارک همسرجان

***پیامک کوتاه رمانتیک برای تبریک تولد سی سالگی به همسر***

سی سالگی مزه گسی دارد، باید آرام پیش بروی، اما با قدم‌های محکم می‌توانی تکیه گاه باشی و هم تکیه کنی.
می‌دانی چه عطری باید بزنی، چطور باید لباس بپوشی و چطور باید عاشق بشوی .
دوستت دارم همسر عزیزم
***پیام تبریک زیبا تبریک تولد سی سالگی به همسر***
 
سی سالگی یعنی هنوز جوانی، اما با تجربه
زادروز سی سالگی ات مبارک همسرجان
 
***اس ام اس تبریک عاشقانه تولد سی سالگی به همسر***
زنان در حوالی سی سالگی شاید دیگر روی بخار شیشه قلب نکشند،
اما دوستت دارمشان را می‌توان در روزمرگی زندگی، شاید در طعم مربای آلبالو یا یک پیراهن اتو کرده دید…
سی سالگی ات مبارک
 
***پیامک کوتاه رمانتیک برای تبریک تولد سی سالگی به همسر***
 

امروز بهترین روز زندگیمه ..
روزیه که خدا یه فرشته ی مهربونشو بهم هدیه داد …
کاش زمان وایسه و امروز تموم نشه هیچوقت…
بهترین لحظه هام کنار تو بودن ,
از خدا میخوام سال های دیگه این روزو کنار هم جشن بگیریم .
روزت مبارک فرشته ی زندگیم. سی سالگی ات سرشار از عشق

***متن کوتاه عاشقانه برای تبریک تولد سی سالگی به همسر ***

در ستاره بارانِ میلادت میان احساس من تا حضور تو حُبابی است از جنس هیچ
از دستان من تا لمس نگاه تو آسمانی است به بلندای عشق
جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من ، نه برای تو ، که تنها برای ” ما ” آبی ست . .!

تبریک تولد سی سالگی به همسرتبریک عاشقانه تولد سی سالگی به همسر عزیزم

***پیامک کوتاه رمانتیک برای تبریک تولد سی سالگی به همسر***

امشب شب تولد توست…
تو یک سال بزرگ‌تر شدی و عشق من یک سال در دلت کوچک‌تر، اما افسوس که من هیچ‌وقت شب تولدت با تو نبودم، من هیچ وقت در دلت نبودم ….
تولدت مبارک
سی سالگی ات به سلامتی و تندرستی

***پیامک عاشقانه جدید برای تبریک تولد سی سالگی به همسر***

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی می‌برم
که تو آفریده شده‌ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برای من بسازی …
تولدت مبارک عزیزم.

***اس ام اس تبریک عاشقانه تولد سی سالگی به همسر ***

می دانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریک گفته اند
شاید واژه های تبریک آنها را زیباتر بوده اند
اما با عشقی را که من به همراه تبریکم روانه قلب مهربانت میکنم
قابل قیاس نیست روز میلاد تو روز شکفتن غنچه های مهربانیست
با تمام وجود دوستت دارم
بهترینم تولد سی سالگی ات مبارک

***متن تبریک به مناسبت تولد سی سالگی همسرم ***

حقارت واژه ها را وقتی دیدم که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند
به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم .
تولد سی سالگی ات مبارک عزیزم . .

***پیامک کوتاه رمانتیک برای تبریک تولد سی سالگی به همسر***

تولد سی سالگیهمسرم تولد سی سالگیت مبارک

عکس نوشته اولین سالگرد ازدواجمون مبارک با متن های عاشقانه و احساسی

تارهای گیتارم را به لرزش در می آورم
تا بارها و بارها به تو بگویم دوستت دارم
بارها این تارها به صدا درمی آیند و می گویم
تولد سی سالگی ات مبارک بهترینم

***پیامک زیبا تبریک تولد سی سالگی به همسر***

آرزوی بهترین ها در روز تولدتون
وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست
و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد
عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگوییم
سی امین سالگرد تولدت مبارک

***اس ام اس تبریک عاشقانه تولد سی سالگی همسر ***

دستانم تشنه دستان تو
شانه هایم تکیه گاه خستگیهایت
به پاکی چشمانت قسم تا ابد با تو میمانم
بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم
چون میدانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت
عزیزم تولد سی سالگی ات مبارک

***متن کوتاه عاشقانه برای تبریک تولد سی سالگی به همسر ***

روزهای سال را ماه به ماه و هفته به هفته می‌شمارم تا برسم به تولدت.
تا بهت بگم که چقدر دوستت دارم و از اینکه تو برادرم هستی مفتخرم.
تولد سی سالگی ات مبارک

***متن کوتاه تبریک تولد سی سالگی به همسر***

همسر عزیزم!
تو پرنسس هر شب و ملکه هر روز من هستی
تو مالک قلب من و صاحب زندگی شاد من هستی
دوستت دارم، سی سالگی ات تولدت مبارک

***متن عاشقانه برای تبریک تولد سی سالگی به همسر***

تولدت مبارک بهترین دوست من
بزرگ ترین منتقد من
قوی ترین پشتیبان من
شریک من، دلبر من، عشق من، همه چیز من ….
تولد سی سالگی مبارک همسرم!

زادروز سی سالگی ات مبارک همسرجانزادروز سی سالگی ات مبارک همسرجان

***اس ام اس تبریک عاشقانه تولد سی سالگی به همسر***

هرچه عدد سن تو بالاتر می رود عشق من به تو نیز بیشتر می شود
امیدوارم تا پایان عمر روزهای تولدت را در کنار هم جشن بگیریم
تولدسی سالگی ات مبارک عشقم

مجموعه جدید جملات زیبا در وصف خواهر و برادر

***متن کوتاه عاشقانه برای تبریک تولد سی سالگی به همسر ***

زندگی ام به برکت حضور تو پر از عشق و عطر و شادی است همسر زیبا و دوست داشتنی من!
بدون تو تنهاترین مرد روی زمین خواهم بود …
آرزو می کنم تا صد سال بعد هم جشن تولدت را با هم جشن بگیریم
تولد سی سالگی ات هزاران بار مبارک!

***متن رمانتیک برای تبریک تولد سی سالگی به همسر***

روز میلاد روز آفرینش است و بهترین روز خدا
روز میلاد تو آفرینش بهترین هدیه برای قلب تنهای من است
روز میلاد سی سالگی ات را با سی شاخه گل سرخ تبریک میگویم . . .

***پیام تبریک زیبا برای تولد سی سالگی به همسر***

همسرم، تنها مونسم،
یک باغ گل شقایق تقدیم به تو که بهترینی
سالروز سی امین تولدت مبارک

***پیام تبریک زیبا تبریک تولد سی سالگی به همسر***

admin بازدید : 1257 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

عکس دست در دست از ژست های زیبای عاشقانه می باشد که حس عشق، یکی شدن و دوست داشتن را به خوبی منتقل می کند. برای شما عزیزان مجموعه ای متفاوت و خاص از عکس پروفایل دست در دست عاشقانه و رمانتیک را جمع آوری کرده ایم. می توانید برای عکس پروفایل خود، عکس دست در دست مورد نظر خود را دانلود کنید.

زیباترین عکس های دست در دست هم عاشقانه برای پروفایل

 

عکس پروفایل دست عاشقانه

عکس پروفایل دست عاشقانه

همچنین ببینید: متن عاشقانه انگلیسی برای بیو شبکه های اجتماعی

عکس پروفایل دست دو نفره

عکس پروفایل دست دو نفرهعکس پروفایل دست تو دست

عکس پروفایل دست تو دستعکس پروفایل دست در دست هم

عکس پروفایل دست در دست همعکس پروفایل دست در دست در کافه 

عکس پروفایل دست در دست در کافه عکس پروفایل دست در دست – عکس دست تو دست ایرانی

عکس پروفایل دست در دستعکس پروفایل دست در دست عشقت

عکس پروفایل دست در دست عشقت

حتما بخوانید: مردان در یک رابطه عاشقانه چه می خواهند؟

دانلود عکس پروفایل دست در دست

دانلود عکس پروفایل دست در دستعکس پروفایل عاشقانه دست در دست

عکس پروفایل عاشقانه دست در دستعکس پروفایل عاشقانه دست در دست هم – عکس دست تو دست فیک

عکس پروفایل عاشقانه دست در دست همعکس دست دختر وپسر برای پروفایل

عکس دست دختر وپسر برای پروفایلعکس دست دو نفره تو ماشین – عکس دست تو دست عشق

عکس دست دو نفره تو ماشینعکس دست تو دست تو ماشین – عکس دست تو دست دختر پسر ایرانی

عکس دست تو دست تو ماشینعکس دست تو دست تو ماشین ایرانی – عکس دست تو دست طبیعی

عکس دست تو دست تو ماشین ایرانیعکس دست دختر برای پروفایل

عکس دست دختر برای پروفایلعکس دست عاشقانه طبیعی

عکس دست عاشقانه طبیعیعکس دست دو نفره ایرانی – عکس دست تو دست عاشقانه

عکس دست دو نفره ایرانیعکس دست دو نفره واقعی

عکس دست دو نفره واقعیعکس دست تو دست ایرانی

عکس دست تو دست ایرانیعکس دست در دست ایرانی – عکس دست تو دست عاشقانه طبیعی

عکس دست در دست ایرانی

عکس پروفایل رمانتیک دست در دست

عکس پروفایل رمانتیک دست در دستعکس رمانتیک پروفایل دست در دست

عکس رمانتیک پروفایل دست در دستعکس عاشقانه پروفایل دست در دست – عکس پروفایل دست توی دست

عکس عاشقانه پروفایل دست در دست

عکس نوشته دست در دست- عکس دست تو دست هم

عکس نوشته دست در دست

عکس دست در دست عروسی- دست تو دست عاشقانه

عکس دست در دست عروسی

دانلود عکس پروفایل دست در دست – عکس دست تو دست توی ماشین

دانلود عکس پروفایل دست در دست

امیدواریم از مجموعه عکس دست توی دست عاشقانه این پست لذت برده باشید و بتوانید از آن ها به عنوان عکس پروفایل خود استفاده کنید.

admin بازدید : 103 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

عکس های عاشقانه و غمگین برای پروفایل

در ادامه برای شما گلچینی از زیباترین عکس های پروفایلی دخترانه و پسرانه با متن عاشقانه و غمگین گردآوری کرده ایم که می توانید از آن ها برای کپشن خاص عاشقانه و یا عکس پروفایل تان استفاده کنید.

عکس پروفایل غمگین دخترانه با موضوع دلتنگی و دلشکستگی
عکس پروفایل پسرانه غمگین
عکس پروفایل پسرانه غمگین و احساسیعکس پروفایل غمگینعکس پروفایل غمگینعکس نوشته عاشقانه دختر و پسرعکس نوشته عاشقانه

 

عکس پروفایل عاشقانه

 

عکس پروفایل عاشقانه , عکس زیبا برای پروفایلعکس عاشقانه برای پروفایل تلگرام و اینستاگرامعکس پروفایل عاشقانه دونفره , عکس پروفایل تلگرامعکس پروفایل عاشقانه دونفره دختر و پسر زیباعکس پروفایل عاشقانه زیبا و رمانتیک جدیدعکس پروفایل عاشقانه زیبا و رمانتیک جدیدعکس پروفایل دخترونه غمگین , عکس دختر غمگینعکس پروفایل دخترونه غمگین و تنهاعکس پروفایل پسرونه خفنعکس پروفایل پسرونه غمگین سیاه و سفید احساسی

 

عکس پروفایل جدید

 

عکس پروفایل غمگین و دلتنگی دخترانهعکس پروفایل غمگین و دلتنگی دخترانهعکس پروفایل عاشقانه خاصعکس پروفایل عاشقانه خاصعکس خاص برای پروفایل , عکس نوشته خاصعکس خاص هنری برای پروفایل عاشقانه زنانه و مردانهعکس پروفایل عاشقانه , عکس عاشقانه دونفرهعکس پروفایل خاص عاشقانه و زیبا

 

عکس پروفایل فانتزی

 

عکس پروفایل فانتزی , تصاویر پروفایل عاشقانهعکس پروفایل فانتزی جدید و خاص عاشقانهعکس پروفایل دخترانه , عکس پروفایل خفنعکس برای پروفایل دخترونه غمگین با نوشته زیباعکس عاشقانه دونفره , عکس پروفایل عاشقانهعکس عاشقانه دونفره خاص برای تلگرام

 

عکس پروفایل دخترانه

 

عکس پروفایل خاص دخترونه با موضوع عشق یکطرفهعکس پروفایل خاص دخترونه با موضوع عشق یکطرفهعکس پروفایل مردانه , عکس پروفایل تیکه دارعکس پروفایل مردانه و پسرانه تیکه دار فاز سنگینعکس های عشقی دونفره زیبا و عاشقانه دختر و پسرعکس های عشقی دونفره زیبا و عاشقانه دختر و پسرعکس پروفایل خفن دخترانه و پسرانه جدیدعکس پروفایل خفن دخترانه و پسرانه جدیدعکس پروفایل خاص , عکس نوشته خاصعکس پروفایل خاص با شعر عاشقانه از حافظعکس پروفایل عاشقانه عارفانه , عکس پروفایل تلگرامعکس پروفایل عاشقانه و خاص برای واتساپ و تلگرام

 

عکس پروفایل پسرانه

 

عکس پروفایل غمگین , تصاویر پروفایل پسرانهعکس پروفایل غمگین پسرانه با تیکه فاز سنگینعکس پروفایل غمگین دخترونهعکس پروفایل غمگین دخترونهعکس عاشقانه دونفره , عکس عاشقانه دونفره بوسه و بغلعکس عاشقانه دونفره رمانتیک برای پروفایل تلگرام

 

عکس پروفایل خاص

 

عکس پروفایل عاشقانه , تصاویر پروفایل تلگرامعکس پروفایل عاشقانه دونفره با متن رومانتیکعکس پروفایل جدید , عکس پروفایل دخترانهعکس پروفایل جدید فاز سنگین دخترونه برای اینستاگرامعکس پروفایل پسرانه شیک و خفنعکس پروفایل پسرانه شیک و خفنعکس پروفایل خاص عاشقانه و غمگین جدیدعکس پروفایل خاص عاشقانه و غمگین جدیدعکس پروفایل فانتزی عاشقانهعکس پروفایل فانتزی و بامزه دوست دارم با شکلک باب اسفنجیعکس پروفایل دخترونه , عکس دختر تنهاعکس پروفایل غمگین دخترانه برای تلگرامعکس پروفایل مردونه , عکس پروفایل مردانهعکس پروفایل مردونه غمگین و دلشکستهعکس پروفایل غمگین و ناراحتعکس پروفایل غمگین و ناراحت دخترانه

 

عکس پروفایل زیبا و رمانتیک

 

عکس پروفایل عاشقانه , عکس پروفایل احساسیعکس پروفایل عاشقانه دونفره خاص و زیباعکس پروفایل زیبا و رمانتیک دخترانه و پسرانهعکس پروفایل زیبا و رمانتیک دخترانه و پسرانهعکس پروفایل عاشقانه با متن رمانتیکعکس پروفایل عاشقانه با متن رمانتیکعکس پروفایل ست عاشقانه دختر و پسرعکس پروفایل عاشقانه دختر و پسرعکس پروفایل شاخ دخترونه و تیکه دارعکس پروفایل شاخ دخترونه و تیکه داردانلود عکس پروفایل اینستاگرام و تلگرام , دانلود عکس پروفایل خاص عاشقانهدانلود عکس برای پروفایل عاشقانه دخترونه و پسرونه فانتزیعکس غمگین پسر تنها و عاشق برای پروفایلعکس غمگین پسر تنها و عاشق برای پروفایلعکس نوشته تیکه دار غمگین برای پروفایلعکس نوشته تیکه دار غمگین برای پروفایلعکس پروفایل جدیدعکس پروفایل جدید

 

 

 

 

 

عکس پروفایل عاشقانهعکس پروفایل عاشقانه

 

admin بازدید : 76 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

عکس پروفایل خاص

عکس پروفایل خاص

دراین مطلب برای شما عکس هاي خاص و زیبای پروفایل را جمع آوری کرده ایم، از عکس نوشته عاشقانه گرفته تا تصاویر غمگین و شاد یک مجموعه ی کامل مناسب برای عکس پروفایل و پست در اینستاگرام شـما میتوانید از این عکس و متن ها برای استوری، بیو، پست و پروفایل اینستاگرام و یا تلگرام تان استفاده کنید.

عکس پروفایل خاص

 پروفایل خاص

عکس پروفایل خاص

عکس پروفایل خاص

 پروفایل خاص

هزینه یک لبخنـد

خیلی کمتر از هزینه برق اسـت

ولی خیلی بیشتر از

آن روشنی میبخشد

لبخند بزن دوست مـن

عکس پروفایل خاص

 پروفایل خاص

عکس پروفایل دخترونه شیک

عکس پروفایل خاص

 پروفایل خاص

عکس پروفایل خاص

 پروفایل خاص

بین این همه ی شلوغی زندگی

بین این همه ی دلواپسی

بین این همه ی نگرانی

بین این همه ی روزمرگی

یادت نره زندگی کنی

عکس پروفایل خاص

 پروفایل خاص

عکس نوشته خاص پروفایل

عکس پروفایل خاص

پروفایل خاص

عکس فانتزی دخترونه برای پروفایل

عکس پروفایل خاص

عکس پروفایل خاص

عکس پروفایل سالگرد ازدواج عاشقانه

عکس پروفایل خاص

عکس پروفایل خاص

عکس پروفایل خاص

‌‌ ‌ ‌‌گاهی آنلاینیم بی هیچ دلیلی

نه کسی هست کـه حرف بزنی

نه چیزی هست کـه بنویسی

گاهی توی دنیای حقیقی کـه کم میاری

میای توی دنیای مجازی کـه شاید حضورت حس بشه

شاید یکی بفهمه هستی

گاهی تنها جایی کـه میتونی باشی

همین دنیای مجازیه

همیشه آنلاین بودن

بـه این معنا نیست کـه سرت شلوغه و داری حرف می زني

گاهی آنلاین ترین ها تنها ترین هستن

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

عکس نوشته ی عاشقانه

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

عکس پروفایل دخترونه فانتزی

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایلعکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

عکس نوشته ی تیکه دار

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

عکس نوشته ی غمگین مخصوص عکس پروفایل

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

پروفایل

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

عکس پروفایل روز دختر

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

عکس پروفایل معنی دار

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

عکس پروفایل پسرونه

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

عکس پروفایل خاص

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

عکس پروفایل عاشقانه

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

عکس نوشته غمگین مخصوص پروفایل

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

عکس نوشته ی عاشقانه

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

عکس پروفایل دخترونه

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

عکس نوشته

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

عکس پروفایل غمگین

عکس پروفایل جدید / عکس نوشته مخصوص پروفایل

متن بیو اینستاگرام

عکس پروفایل عاشقانه دونفره

عکس پروفایل دخترونه لاکچری

پروفایل ماه رمضان

admin بازدید : 75 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

ترلان پروانه عکسی جدید از شبگردی هایش در کشور انگلستان را بر روی اینستاگرامش منتشر کرد.ترلان پروانه سال‌هاست که بازیگر است. ترلان پروانه بازیگر جوانی است که بازیگری را از کودکی شروع کرد است. ترلان پروانه در شماری از فیلم‌های تلویزیونی و سریال های تلویزیون ایفای نقش کرده است. ترلان پروانه سابقه حضور در کارهای سینمایی دارد. ترلان پروانه  از جمله متولدین دهه هفتاد است که توانسته به موفقیت برسد.

ترلان پروانه

 

عکس جدید ترلان پروانه

بازیگر خوب کشورمان ترلان پروانه که این روز ها برای ضبط فیلم “مصائب شیرین ۲” علیرضا داودنژاددر شهر منچستر بریتانیا به سر میبرد، این استوری را با هشتگ معروف مربوط به خوشگذرانی شبانه در این شهر، گذاشت.

ترلان پروانه

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است. وی دانشجوی کارشناسی رشته گرافیک بوده و فعالیت خود در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۳ آغاز کرده است. این بازیگر از سنین کودکی پا به عرصه سینما گذاشت و تا امروز فعالیت خود را ادامه داده است.

ترلان پروانه مجرد است و تا بحال ازدواج نکرده است. شایعات زیادی در مورد ازدواج ترلان پروانه صورت گرفته است و بارها خانواده اش از این شایعات ناراحت شده اند . در ابتدا شایعه ازدواج با ارسلان قاسمی ساخته شد و حالا هم شایعه ازدواج او با یکی از فوتبالیست های مشهور ساخته شده است که هیچکدام توسط ترلان پروانه تائید نشده است.

ترلان پروانه

ترلان و ارسلان قاسمی در یک زمان پا به عرصه بازیگری گذاشتند و در چندین کار با هم بازی کرده اند و همین عامل موجب شد تا شایعاتی مبنی بر ازدواجشان شکل بگیرد. سعید عزت اللهی فوتبالیست ایرانی برای مدتی با ترلان در ارتباط بوده اند که پس از مدتی این ارتباط قطع شد. پس از مدتی خبر ازدواج ترلان پروانه با فرشاد احمدزاده در فضاهای مجازی منتشر شد عاملش هم عکس بود که از آنها دیده شده بود. اما ترلان در حال حاضر مجرد بوده  و با کسی ازدواج نکرده است.

ترلان پروانه


 
 
admin بازدید : 104 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

 

 

 

عکس جدیدی از خودش در سالن بدنسازی منتشر کرده است. مهناز افشار بازیگری را در کلاس‌های حمید سمندریان تعلیم و با گمشده وارد دنیای بازیگری شد.مهناز افشار با بازی در فیلم آتش بس در کنار محمدرضا گلزار به شهرت زیادی رسید.مهناز افشار با ازدواج با یاسین رامین،  فرزند محمدعلی رامین معاون وزیر دولت احمدی‌نژاد صاحب دختری به نام لیانا شد.شایعات جدیدی درمورد ازدواج مجدد مهناز افشار در فضای مجازی شکل گرفته که انتشار این عکس بر شایعات افزوده است.

سلفی جدید مهناز افشار در باشگاه

مهناز افشار

ماجرای مهاجرت مهناز افشار از ایران 

محمد حسین لطیفی در ادامه در خصوص بازگشت مهناز افشار به ایران گفت: او باید برگردد کاری نکرده است، بپذیرید هنرمند ها این شکلی هستند، سیاسی نبینیدشان، مانند بچه ای که گول همسایه را خورده است و یک بستنی هم دست او دیده است.افشار یک موضوع شخصی داشته است که از ایران رفته است، باید برگردد و حیف است سینمای ما این بچه ها را نداشته باشد.

 

مهناز افشار

مهناز افشار اواخر سال ۹۷ از ایران رفت. وی علت سفرش را ادامه تحصیل عنوان کرد. با شکایت حجت‌الاسلام دریاباری و همچنین حضور وی در مسابقه استعدادیابی شبکه ام بی سی پرشیا به نظر می‌رسید افشار قصد بازگشت به ایران را ندارد. اما وی در گفت و گویی با فریدون جیرانی در این باره اظهار کرد: من به یک دلیل خیلی بزرگ به وطنم باز خواهم گشت پدرم آنجا خاک است و مادر من آنجا نفس می‌کشد و از همه مهم‌تر آنجا ریشه من است.

فیلم های سینمایی مهناز افشار

1398 مهمانخانه ماه نو تاکفومی تسوتسویی نوشین

1397 قسم محسن تنابنده راضیه

1397 ناگهان درخت صفی یزدانیان مهتاب

1397 آبی به رنگ آسمانامیر رفیعی راوی

1397 آشفته گی فریدون جیرانی دریا

1396 شاه کش وحید امیرخانی

1396 لس آنجلس تهران تینا پاکروان آیدا

1396 دارکوب بهروز شعیبی نیلوفر

1395 ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا عبدالرضا کاهانی تینا

1395 گیلدا امید بنکدار، کیوان علیمحمدی گیلدا

1395 نهنگ عنبر 2:سلکشن رؤیا] سامان مقدم رؤیا

1394 خانه ای در خیابان چهل و یکم حمیدرضا قربانی فروغ

1394 نهنگ عنبر سامان مقدم رؤیا

1393 معلم ناصر سعیداف هدیه

1392 دلم می خواد بهمن فرمان آرا مریم

1392 بیگانه بهرام توکلی سپیده

1392 متروپل مسعود کیمیایی خاتون

1392 چه خوبه که برگشتی داریوش مهرجویی حوری یاسمین

1391 از تهران تا بهشت ابوالفضل صفاری غزال

1391 هیچ کجا هیچ کس ابراهیم شیبانی ساناز

1390 پل چوبی مهدی کرم پور شیرین

1390 یک عاشقانه ساده سامان مقدم گندم

1389 برف روی کاج ها پیمان معادی رؤیا

1389 سعادت آباد مازیار میری لاله

1389 قصه پریا فریدون جیرانی سروین فروزش

1388 طبقه سوم بیژن میرباقری زن جوان

1388 پسر آدم، دختر حوا رامبد جوان مینا بزرگمهر

1387 خاطره نادر طریقت پریچهر

1387 امشب شب مهتابه محمدهادی کریمی سحر

1387 پوپک و مش ماشاالله فرزاد مؤتمن پوپک

1387 شیرین عباس کیارستمی یکی از تماشاگران

1387 دعوت ابراهیم حاتمی کیا شیدا صوفی

1387 شبانه روز امید بنکدار، کیوان علیمحمدی فوژان

1387 انعکاس رضا کریمی نسیم

1386 تسویه حساب تهمینه میلانی سارا

1386 کلاغ پر شهرام شاه حسینی سارا

1385 رئیس مسعود کیمیایی طلا

1385 محاکمه ایرج قادری نگار

1384 آتش بس تهمینه میلانی سایه

1384 آکواریوم ایرج قادری شیرین

1384 تله سیروس الوند نازنین محرابی

1384 چه کسی امیر را کشت؟ مهدی کرم پور مرجان

1384 کارگران مشغول کارند مانی حقیقی سحر

1383 سالاد فصل فریدون جیرانی مهرانگیز

1382 کما آرش معیریان مریم

1381 سیزده گربه روی شیروانی علی عبدالعلی زاده لیلا

1381 دختری در قفس قدرت الله صلح میرزایی نرگس

1381 زهر عسل ابراهیم شیبانی شراره

1380 نگین اصغر هاشمی ندا

1379 خاکستری مهرداد میرفلاح بیتا

1379 شور عشق نادر مقدس سحر

1378 دوستان علی شاه حاتمی سارا

1378 شیرهای جوان محسن محسنی نسب لیلا

مهناز افشار

مهناز افشار در سینما خانگی و تلویزیون

1396–97 گلشیفته بازیگر بهروز شعیبی راحله گلشیفته

1395–96 عاشقانه بازیگر منوچهر هادی گیسو برازنده

1393–94 عشق تعطیل نیست بازیگر بیژن بیرنگ نفس

1392 کلاه قرمزی 92 بازیگر مهمان ایرج طهماسب خودش

1377 گم شده بازیگر مسعود نوابی سحر

مهناز افشار

تئاترهای مهناز افشار

1396 الیور توئیست حسین پارسایی نانسی

1393 دور همی زنان شکسپیر بهاره رهنما ژولیت

1391 بیست و یک بار مردن در سی روز صابر ابر

1390 آمدیم، نبودید، رفتیم رضا حداد

جوایز مهناز افشار 

برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای برف روی کاج ها 1391

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر بخش مسابقه فیلم های اول سی امین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم "برف روی کاج ها" - 1390

کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی امین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم "پل چوبی" - 1390

برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول زن از دوازدهمین جشن حافظ (دنیای تصویر) برای بازی در فیلم "طبقه سوم" - 1390

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن از چهارمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای بازی در فیلم "طبقه سوم" 1390

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم "سعادت آباد" - 1389

کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از پانزدهمین جشن خانه سینما برای بازی در فیلم "سعادت آباد" - 1390

کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم "تسویه حساب" - 1388

 مهناز افشار
 
admin بازدید : 53 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور با هم ازدواج کردند.مهدی پاکدل بازیگر توان‌مندی است که علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد.مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی، مسعود پاکدل، عکاس و برنامه‌ساز ایرانی است. مهدی پاکدل کار بازیگری را با ایفای نقش در نمایش (جنبش انفیه در کلکته) در تئاتر آغاز کرد. مهدی پاکدل بازیگر خوب سینما و تلویزیون در دهمین روز از تیرماه 1359 در شهر اصفهان متولد شد.

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی

بعد از مدت ها خبرهای تایید نشده بالاخره خبر ازدواج رعنا ازادی با مهدی پاکدل منتشر شد و خانم بازیگر عروس اصفهانی ها شد. این دو در یک ویدیوی احساسی برای البوم رگ خواب شجریان بازی کرده بودند و از جمله کارهای مشترکشان فیلم سینمایی چهار راه استانبول و فیلم محمد رسوالله بوده است. خبر ازدواج  ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور را در سا پ ناز  بخوانید.

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل هم بعد از جدایی گاهی با شایعاتی درباره ازدواج مجدد روبرو شده است. موقعی که پاکدل مشغول بازی در تئاتری با حضور رعنا آزادی ور بود، عکس‌هایی دو نفره از این دو بازیگر منتشر شد. انتشار این عکس‌ها خبر ازدواج مجدد آقای پاکدل با این خانم بازیگر را به راه انداخت که البته در حد همان شایعه باقی ماند.

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی

رعنا آزادی ور از جمله بازیگران کم کار و بی حاشیه سینما و تئاتر است که در فیلم‌هایی مانند مارمولک، پارک وی و درباره الی حضور داشته است.

ویدیوی احساسی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور با آهنگ همایون شجریان

مهدی پاکدل همسر سابق بهنوش طباطبایی

مهدی پاکدل همسر سابق بهنوش طباطبایی است .همسر برادر مهدی پاکدل , عاطف رضوی با انتشار پستی در اینستاگرام ازدواجش با رعنا ازادی ور را علنی کرد . پست صمیمی مهدی پاکدل و خانم بازیگر را در ادامه می بینید .

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

بیوگرافی رعنا آزادی ور

(متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقیعت خود را در سینما تثبیت کرد.رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می کند که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می شود.

این تصویر را رعنا آزادی ور استوری کرد
ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی

رعنا آزادی ور بازیگر جوان سینما فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم مارمولک کمال تبریزی در سال ۸۲ آغاز کرد او در این فیلم نقش دختری رو داشت که در طی مسیر به همراه مادرش داخل کوپه رضا مارمولک در قطار بود و دیالوگ هایی که در این بین برقرار شد پس از گذشت سال ها هنوز ماندگار است .وی به شدت گزیده کار و محتاط است است و در انتخاب نقش ها دقت کافی را انجام می دهد

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی

او در جشنواره فیلم فجر ۹۳ با سه “فیلم خانه دختر”، “داره صبح میشه” و “این سیب هم برای تو “حضور موفقی داشت که در فیلم خانه ی دختر نقش دختری را ایفا می کند که به دلیل سوظن خانواده نامزدش به دوشیزه بودن او مسیر زندگی اش عوض می شود. وی در جشنواره فیلم فجر ۹۴ هم با فیلم خشم و هیاهو چهارمین تجربه کارگردانی هومن سیدی حاضر خواهد شد.

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی

 
admin بازدید : 334 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

فیگور خفن ترلان پروانه جلوی آینه!+عکس

فیگور خفن ترلان پروانه جلوی آینه!+عکس

عکسی که ترلان پروانه با عینک طبی در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است.

 
به گزارش پایگاه خبری نشان :

ترلان پروانه متولد تیر 77  اهل شیراز و از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشدترلان پروانه از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.ترلان پروانه برای اولین بار  در یک تیزر تبلیغاتی شامپو  و بعد از مدتی جذب برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.ترلان پروانه تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است و شایعات ازدواجش با بازیکنان فوتبال هم در فضای مجازی جنجالی شدهترلان پروانه در اولین تصویرش از فیلم «گربه سیاه» با انتشار این عکس نوشت: گربه سیاه ها، برید خونه هاتون.

ترلان پروانهفیلم شناسی ترلان پروانه

فیلم های سینمایی ترلان پروانه

  • آهوی پیشونی سفید2 1396
  • جاده قدیم 1396
  • گشت2 1395
  • فراری 1394
  • درنا دختر آهو 1393
  • شیفت شب 1393
  • مردن به وقت شهریور 1392
  • زندگی مشترک آقای محمودی و بانو 1391
  • به خاطر پونه 1391
  • بی خداحافظی 1390
  • آهوی پیشونی سفید1390
  • انسان ها بازیگر محسن توکلی 1389
  • خروس بی محل 1388
  • نصف مال من، نصف مال تو 1385
  • پاپیتال 1385
  • عاشق 1385
  • چپ دست 1384
  • مادر صدامو می شنوی 1384
  • زن بدلی 1384
  • بالا بلند 1384
  • دغدغه 1384

مجموعه های تلویزیونی ترلان پروانه

  • چرخ فلک 1395
  • سرزمین کهن 1392
  • گذر از رنج ها1392
  • شاید برای شما اتفاق بیفتد 1391
  • تا ثریا 1390
  • ارمغان تاریکی 1389
  • ملکوت 1389
  • قاب های خالی1385–1386
  • زیر تیغ 1385
  • بی مقدمه بازیگر 1385
  • داوری 1384
  • مسافری از گرونگول 1384
  • شبی از شب ها 1383
  • 101 راه برای ذله کردن پدرها و مادرها 1383
  • خوش غیرت 1383
  • جایزه بزرگ 1383
  • تله فیلم
  • روزهای آخِر اسفند 1392
  • قطار آن شب 1386
  • خاطرات فردا 1387
  • سریال اینترنتی نفوذ 1391
  • مستند ابوریحان1393

شبکه نمایش خانگی ترلان پروانه

  • زاپاس 1391
  • باغ آلوچه 1383
  • تئاتر ادیب 1385

جوایز ترلان پروانه

  • برگزیده همایش نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی
  • برنده پروانه زرین بهترین بازیگر دختر در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید برنده در سال 1390
 
admin بازدید : 295 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

نیلوفر شهیدی در 9 آذر ماه سال 1360 بدنیا آمد. نیلوفر شهیدی در تهران متولد شد. نیلوفر شهیدی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. نیلوفر شهیدی بازیگر جوان کشورمان عکسی از خود در کنار همسرش در طبیعت شمال منتشر کرد. نیلوفر شهیدی بازیگر سینما و تلویزیون و دختر اسفندیار شهیدی مدیر فیلمبرداری است که چند سالی است وارد این حوزه شده است.

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی

نخستین فیلم سینمایی نیلوفر شهیدی، « سینما سوخته» به کارگردانی مهرشاد کارخانی است.البته نیلوفر شهیدی در کنار این دو کار، بازی در تله فیلم های مختلفی را هم تجربه نموده است .

نیلوفر شهیدی

میتوان به آینده این بازیگر جوان امیدوار بود، برای این که به دنبال نقش های مختلفی است تا بتواند برای مخاطب خود تکراری نباشد

نیلوفر شهیدی

 

مدرک تحصیلی

مدرک تحصیلی نیلوفر شهیدی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کامپیوتر میباشد ، پدر نیلوفر شهیدی اسفندیار شهیدی از مدیران قدیمی فیلم برداری سینما و تلویزیون است که علاقه ای به بازیگر شدن دخترش نداشت.

نیلوفر شهیدی

 

مخالفت پدر و انصراف از رشته هنر

پدرم علاقه نداشت من وارد سینما یا حوزه بازیگری شوم با این که رشته هنر در دانشگاه قبول شدم باز هم اجازه نداد در این رشته تحصیل کنم ، به همین دلیل رشته مهندسی کامپیوتر خواندم.

نیلوفر شهیدی

 

شروع فعالیت هنری از سال 1389

بدون اجازه پدرم تصمیم گرفتم در کلاس های بازیگری ثبت نام کنم.

که باز هم پدرم متوجه شد و این کلاس ها را نیمه کاره رها کردم. تا این که حدود سال 89 به طور اتفاقی رفتم سر کاری که پدرم مدیر فیلمبرداری و آقای صادق کرمیار نیز کارگردان آن فیلم بودند.

نیلوفر شهیدی

همان زمانی که به طور اتفاقی سر کار آقای کرمیار رفته بودم ایشان به من پیشنهاد بازیگری دادند و من خودم حقیقتا زیاد جدی نگرفتم تا این که حدود دو ماه بعد یک روز به من زنگ زدند و گفتند قرار است یک فیلم تلویزیونی را به زودی کلید بزنند و از من دعوت کردند در آن بازی کنم که عنوان آن رویا بود. من هیچ وقت از دوربین نمی ترسیدم ولی برای این فیلم که اولین کارم بود ، خیلی برایم سخت بود و آن روز احساس کردم بازیگری کار بسیار سختی است.

 

وضعیت ازدواج و همسر نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی در آبان ماه 98 خبر ازدواج خود را منتشر کرد که در ادامه عکس مراسم عروسی او در کنار همسرش را ملاحظه میفرمایید.

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی

 

admin بازدید : 88 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

:

ریحانه پارسا متولد 4 اسفند 1377 در تهران، در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بودهریحانه پارسا بازیگری است که با ایفای نقش لیلای سریال پدر شهرت یافتریحانه پارسا بعد از پخش سریال پدر تصاویری که وی از خود در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد انتقادات زیادی را برانگیختریحانه پارسا در جشن‌های مختلف سینمایی همچنان اصرار دارد با تیپ غیرمتعارف حاضر شود. ریحانه پارسا با  ادا و اطوارهای عجیب و غریب اش در جشنواره فیلم فجر جلب توجه کرده است:

فیگور خفن ریحانه پارسا در حمام+عکس


admin بازدید : 61 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

عکسی جدید از سحر قریشی منتشر شده است. سحر قریشی البته در فضای مجازی بسیار مورد علاقه مخاطبان است. سحر قریشی در همین فضای مجازی با چالش هایی مواجه بوده است. سحر قریشی کم و بیش پاسخ منتقدانش را داده است. سحر قریشی امسال نیز کارهای متفاوتی در سینما داشته است.

تازه دترین عکسی که از او منتشر شده است:

سحر قریشی

سحر قریشی و حاشیه های جنجالی

سحر قریشی

پیشنهاد امروز

کت چرم مردانه را با بهترین قیمت آنلاین بخر!

کت چرم مردانه را با بهترین قیمت آنلاین بخر!

در ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ویدئویی منتشر شد که در آن سحر قریشی با خنده، کنار رفتگری می‌رود و به دوستانش می‌گوید: «لباسم را با او سِت کرده‌ام». پاکبان به این کار او واکنش نشان می‌دهد و به او می‌گوید: «برو خانم» و قریشی به دوستانش می‌گوید: «همین مونده بود که این به ما بگه برو…».

در همین رابطه مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در واکنش به این اتفاق گفت:«درصورت عدم عذرخواهی رسمی، به عنوان نمایندهٔ مردم قدرشناس تهرانی پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم سحر قریشی خواهم بود.»

سحر قریشی

سام درخشانی بازیگر نیز با انتشار متنی در حساب کاربری اینستاگرامش با انتقاد از این حرکت قریشی، او را از «هنربندانی» نامید که با زد و بند در سینمای ایران مطرح شده‌اند. وی نوشت: «داستان از اونجایی شروع می‌شه که آدمای هنربند که با زد و بنداشون بالا اومدن، توهم هنرمند بودن برشون می‌داره..نصف فحش‌هایی که جامعهٔ هنری می‌خوره از سر ندونم کاری امثال شماست.»

پاسخ های سحر قریشی

خالکوبی سحر قریشی

سحر قریشی در واکنش به انتقادات از برخوردش با این پاکبان در صفحهٔ اینستاگرام خود نوشت: «با افتخار اعلام می‌کنم در خانواده‌ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ‌وقت گذشتهٔ خودمو فراموش نمی‌کنم.» او ادامه داد:

«من چند وقتیه به کلمه «برو» حساس شدم! به همین سادگی، اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه می‌کنن که از ایران برو. وقتی اون پاکبان شریف هم به من گفت «برو»، انگار پیامی بود از طبیعت که اونم داشت بهم می‌گفت «برو». اون پاکبان عزیز اصلاً من رو نشناخت و قسم می‌خورم هرگز قصد اهانت به ایشون رو نداشتم و این اتفاقات چیزی جز یک سوءتفاهم کوچیک نیست. در آخر اینکه چه چیزی از این جالب‌تر که من هم یک روز لباس شریف پاکبانی رو به تن کنم و کنار این قشر با غیرت، یک حس هیجان انگیز رو تجربه کنم اتفاقاً پوشیدن لباس پاکبانی اسمش تنبیه یا حکم دادگاه نیست، به نظر من هم یه افتخار بزرگه، هم نماد نجابت و غیرته».

admin بازدید : 73 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

بهنوش طباطبایی در 27 اردیبهشت سال 1360 بدنیا آمد. بهنوش طباطبایی در یوسف آباد تهران متولد شد. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است. بهنوش طباطبایی که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه داد. بهنوش طباطبایی دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

بهنوش طباطبایی

سکوت بهنوش طباطبایی درباره جدایی از مهدی پاکدل شکست

بهنوش طباطبایی بازیگری که همیشه از حواشی به دور بود در اواخر زمستان 1389 وارد دوران جدیدی از زندگی اش شد و ازدواجش با مهدی پاکدل دنیای جدیدی را در پیش رویش قرار داد.

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل حدودا 5 سال و چند ماه زندگی مشترک توأم با فراز و نشیبی را تجربه کردند اما پاک شدن عکس های مشترک و دو نفره این زوج در صفحات اینستاگرام شان باعث ایجاد شک و شبهه هایی در مورد این دو نفر شد و ماجرای جدایی شان قوت گرفت.

بهنوش طباطبایی

حالا بعد از گذشت مدتها از این جدایی بهنوش طباطبایی برای اولین بار از این طلاق صحبت کرد.

بهنوش طباطبایی

ازدواج مجدد مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

عاطفه رضوی بازیگر سینما و همسر حسین پاکدل با انتشار پستی اینستاگرامی ازدواج رعنا آزادی‌ ور و مهدی پاکدل را تائید کرد. رضوی تصویری از این دو بازیگر سینما را منتشر کرده است. پیشتر شایعاتی درباره ازدواج رعنا آزادی‌ور و مهدی پاکدل منتشر شده بود. 

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور ازدواج کردندتصویری که عاطفه رضوی از آزادی‌ور و پاکدل منتشر کرده، او ذیل این تصویر نوشته است: دوستتان دارم خصوصا کنار هم مبارکمان باشد

مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل و از بازیگرا محبوب سینما و تلویزیون در سال ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی (بازیگر سینما و تلویزیون) ازدواج کرده بود اما در سال ۱۳۹۵ آن دو از یکدیگر جدا شدند.

سال گذشته انتشار یک عکس از مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور باعث گمانه‌زنی‌هایی درباره ازدواج این دو بازیگر در فضای مجازی به راه انداخت.

مهدی پاکدل

چندی پیش نیز حضور همزمان این دو بازیگر در مراسم تشییع و خاکسپاری استاد شجریان مجددا به این شایعات دامن زد. 

مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور ازدواج کردندپاکدل و آزادی‌ور در خاکسپاری استاد شجریان

 

بیوگرافی مختصر مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان است. او برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان، مسعود پاکدل، عکاس و برنامه‌ساز است. او علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم به نام «در انعکاس کوچه‌های خیس» منتشر کرده‌است.

رعنا آزادی ور

پاکدل در فیلم‌های سینمایی تنگه ابوقریب، ماجرای نیمروز، محمد رسوالله، دایره زنگی، شبانه و... و در سریال های بامن بمان، اولین شب آرامش، ضامن، گمشده، ستایش، کیمیا، بی گناهان، ما چند نفر و... بازی کرده است. او اخیرا در سریال پربیننده "همگناه" در شبکه خانگی نقش آفرینی داشته است. 

 

بیوگرافی مختصر رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور

رعنا آزادی‌ور هم متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران است.

او با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.

رعنا آزادی ور

او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کند که در داستان سه روزه سفر این زوج‌ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت‌های داستان با اتفاقات روبرو می‌شود. همچنین او در فیلم خانهٔ دختر هم نقش شخصیت اصلی فیلم (سمیرا) را به عهده دارد.

admin بازدید : 142 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

مجری سابق صدا و سیمای کشورمان که به تازگی به همراه همسرش مانی رهنما در ترکیه زندگی می کند، عکسی از جشن تولد خود در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.صبا راد به ترکیه مهاجرت کرده است. صبا راد که همسر خواننده معروف مانی رهنماست به همراه او از ایران رفته است. صبا راد چن ماه پیش از تلویزیون کناره گیری کرد. صبا راد البته اعلام کرده که این مهاجرت همیشگی نیست و بنا ندارند به کلی از ایران بروند.

 صبا راد

عکس جدید صبا راد

صبا راد

بیوگرافی صبا راد

صبا راد متولد سال 59 است .او مجری برنامه «به خانه برمی گردیم» بود و یک روز در میان در مقابل بینندگان شبکه تهران ظاهر می شد. او از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرد و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید.

صبا راد به گفته خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند، او همچنین در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است .

 

او از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید.صبا راد علاوه بر مجری گری برنامه سازی نیز کرده است او حدود100 برنامه ساخته و برای شبکه پنج تهیه کنندگی کرده است.

 صبا راد

 صبا راد

ازدواج صبا راد با مانی رهنما

صبا راد مجری محبوب به خانه می گردیم که مدتی است حضور او در تلویزیون کمرنگ تر شده است با مانی رهنما ازدواج کرد . این خبر را مانی رهنما در اینستاگرامش با انتشار یک عکس تایید کرد.

صبا راد مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت . همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که در نهایت مانی رهنما دست به تایید این خبر برد.

 صبا راد

شایعه ممنوع التصویری صبا راد

در عرصه فرهنگ و هنر کشورمان بسیاری از افراد مشهور و پرطرفدار وجود دارند که بنا به دلایلی مدتی در عرصه فعالیت شان ظاهر نمی شوند و درست به همین دلایل هم برای آنها شایعاتی درست می شود. از جمله این افراد صبا راد است که پیشتر یکی از مجریان برنامه به خانه بر می گردیم بود که از شبکه تهران پخش می شود. 

چندی است صبا راد؛ یکی از مجریان «به خانه برمیگردیم»، دیگر در این برنامه حضور ندارد و جلوی دوربین نمی رود. این اتفاق در حالی افتاده است که او را مدتی است در هیچ یک از برنامه های تلویزیونی در قامت مجری نمی بینیم و این سوال برای مخاطبان پیش آمده که آیا شایعه ممنوع التصویری این مجری که در برخی از رسانه ها پخش شده، صحت دارد یا نه؟ این موضوع را با راد در میان گذاشتیم و او در پاسخ به «صبا» به ذکر این جمله که:ممنوع التصویر نیستم بسنده کرد و از صحبت مفصل امتناع و آن را به سال آینده موکول کرد.

صبا راد

 
admin بازدید : 377 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

در حالت کلی شما برای تهیه‌ی همبرگر گیاهی به خمیر، قارچ، سویا، و حبوبات و ادویه‌های خشک یا تازه و … نیاز دارید. همان طور که می‌دانید، حبوبات منبع غنی از پروتئین و ویتامین هستند. بنابراین بسیاری از نیاز های غذایی شما را تامین می‌کنند. برای ایجاد حالت خمیری این همبرگرها می‌توانید از مواد مختلفی، مثل سیب زمینی، برنج، لوبیا، ذرت و … استفاده نمایید. ادویه‌جات مورد استفاده در این همبرگرها شامل: فلفل سیاه، پودر سوخاری و آویشن است. این ادویه‌جات عطر بی نظیری به همبرگرها می‌دهند. 


مواد لازم برای تهیه همبرگر گیاهی با لوبیا سفید

  • برگ ریحان تازه یک چهارم فنجان
  • سیر یک بوته
  • لوبیا سفید۵۰۰ گرم
  • پودر سوخاری نصف فنجان
  • تخم مرغ بزرگ یک عدد
  • نمک، فلفل، زردچوبه و آویشن به مقدار لازم
  • گوجه فرنگی به مقدار لازم
  • زیتون سیاه خرد شده ۸ عدد
  • پیاز ۲ عدد
  • قارچ ۲۰۰ گرم
  • پنیر چدار یک بسته
  • سرکه بالزامیک ۱ قاشق غذا خوری
  • روغن زیتون ۲ قاشق غذا خوری
  • نان همبرگر سبوس‌دار ۴ عدد
  •  
  • طرز تهیه برگر گیاهی نخود، سیب زمینی و پنیر

طرز تهیه همبرگر گیاهی با خمیر لوبیا سفید

مرحله اول: لویبا سفید

در ابتدای کار باید لوبیا سفید را به مدت ۱ شب در آب استراحت دهیم تا نفخ لوبیا گرفته شود. در این مدت چندبار آب لوبیا سفید را عوض کنید. بعد از گذشت این مدت زمان لوبیا سفید را آبکش کرده و در آب تازه در یک قابلمه، لوبیا سفید را بپزید و آبکشی کنید.

 

مرحله دوم: آماده سازی خمیر

پیاز را در غذاساز بریزید و بعد از خرد شدن، آب آن را بگیرید. سپس سیر، لوبیا سفید پخته شده‌ای که آبش را کاملا گرفته‌اید را همراه با نمک و ادویه ها و همینطور نیمی از پودر سوخاری را هم اضافه کرده و در غذاساز بریزید. چند پالس بزنید تا مایه یکدستی را در دستگاه ببینید. این مخلوط را برای نیم ساعت در یخچال قرار دهید تا کمی سفت شود.

 

مرحله سوم: تقسیم بندی

باقی مانده پودر سوخاری را در یک بشقاب بریزید. مایه داخل غذاساز را چهار قسمت کنید. تخم مرغ را در یک کاسه بشکنید و هر گلوله را ابتدا به تخم مرغ آغشته کرده و بعد داخل پودر سوخاری بچرخانید و با دست صاف کنید.

 

مرحله چهارم: سرخ کردن همبرگر گیاهی با خمیر لوبیا سفید

روغن را در یک تابه داغ کنید و دو روی همبرگرهای گیاهی آماده را در روغن سرخ کنید. سپس روی دستمال مخصوص روغن‌گیری بگذارید تا روغن اضافی‌اش گرفته شود. پیاز دیگری که کنار گذاشته بودید را خلالی خرد کنید و یا حلقه ای و همراه با گوجه فرنگی حلقه شده و هبرگر گیاهی، لای نان سبوس‌دار بگذارید.

 

مرحله پنجم: قارچ و پنیر

قارچ را ورقه ای خرد کنید و در تابه بریزد با حرارت بالا تفت دهید و سپس پنیثر را به قارچ اضافه کرده و از روی حرارت بردارید.  روغن زیتون و سرکه بالزامیک را با قارچ و پنیر مخلوط کنید و بر روی همبرگر گیاهی بگذارید و به همراه سس مورد نظر و همینطور کاهو و خیار شور و زیتون سیاه همبرگر گیاهی با خمیر لوبیاسفید خود را تکمیل کرده و نوش جان فرمائید.

 

چند نکته در مورد تهیه همبرگر گیاهی با لوبیا سفید

  1. بسته به ذائقه‌تان می‌توانید ادویه‌هایی مثل زیره را به مایه همبرگر گیاهی با خمیر لوبیا سفید اضافه کنید.

  2. اگر عطر فلفل را دوست دارید اما با تندی آن میانه‌ای ندارید، مقداری سس پاپریکا آماده کنید و یکی دو قاشق از آن را در مایه اولیه همبرگر گیاهی با لوبیا سفید بریزید.

  3. برای اینکه همبرگر گیاهی با لوبیا سفید قوام بهتری داشته باشد، می‌توانید مقداری از مایه داخل نان را که خالی کرده‌اید، به جای پودر سوخاری در مایه برگر بریزید.

  4. همبرگر گیاهی با لوبیا سفید را می‌توانید با سس فلفل خانگی یا سس گوجه فرنگی یونانی سرو کنید.
  5.  
  6. می توانید از هر نوع حبوباتی در تهیه همبرگر گیاهی نیز استفاده کنید.
admin بازدید : 37 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

دنده پلو غذایی بسیار دلچسب است که برای کسانی که چربی خون بالا دارند توصیه نمی شود. دنده گوسفندی گوشت زیادی ندارد ولی همون مقدار بسیار خوشمزه و لذیذ است. دنده پلو را هم می توانید با برنج زعفرانی هم با سبزی پلو میل نمایید.

دنده پلو

مواد لازم برای تهیه دنده پلو

  • دنده گوسفند با استخوان ۵۰۰ گرم
  • برنج ۳ پیمانه
  • پیاز ۳ عدد
  • سیر ۲ حبه
  • برگ بو ۲ عدد
  • سرکه سفید ۱ ق غذا خوری
  • زیره پلویی ۱ ق سوپ خوری
  • دارچین ۱ ق سوپ خوری
  • سبزی پلویی (تره، گشنیز، جعفری، شوید) ۳۰۰ گرم
  • زعفران به مقدار لازم
  • نمک و فلفل و زردچوبه به مقدار لازم

مرحله اول : مرینت کرده دنده

ابتدا پیاز ها را شسته و با رنده ریز یا به کمک غذاساز خوب ریز کنید سپس با دست یا با استفاده از یک پارچه تنظیف آب پیاز را کاملا گرفته و داخل ظرفی بریزید سپس سیر رنده شده را به همراه سرکه و فلفل و زردچوبه و زعفران و برگ بو مخلوط کنید و دنده را به مخلوط پیاز اضافه کرده و خوب دنده را ماساژ دهید و برای ۳ ساعت داخل یخچال بگذارید تا دنده ها خوب مزه دار شوند (یک ساعت قبل از پخت دنده را از یخچال خارج کنید).

 

مرحله دوم : پخت دنده

کف قابلمه نچسب مقداری روغن به همراه زردچوبه ریخته تا داغ شود سپس دنده ها را از مواد مرینت شده خارج کرده و دوباره مقداری زعفران بهش می زنیم و دنده را از سمت چربی دار آن در کف قابلمه بچینید و مقداری دارچین و زیره پلویی روی دنده بپاشید و درب قابلمه را بگذارید.

 

مرحله سوم : دم گذاشتن دنده پلو

برنج را با کمی نمک از قبل خیس می کنیم و سبزی پلویی را اضافه کرده، وقتی برنج کمی نرم شد (زنده تر از همیشه برنج را بر می داریم زیرا رطوبت سبزی باعث شفته شدن برنج نشود) سپس برنج را آبکشی کرده و سبزی پلو را روی قابلمه دنده کباب می ریزیم زیر حرارت را زیاد می کنیم تا بخار برنج بلند شود سپس حرارت را ملایم کرده و از شعله پخش کن استفاده کنید و برنج را بمدت ۱.۵ الی ۲ ساعت دم بگذارید در انتهای پخت مقداری روغن کرمانشاهی یا کره به همراه کمی زعفران دم کرده روی برنج ریخته و سپس دنده پلو را در دیس برگردانده به همراه سبزی و یا ترشی میل نمایید. نوش جان

 

نکات کلیدی در تهیه دنده پلو

  1. شما می توانید دنده را جداگانه با پیاز و ادویه ها بپزید و برنج را جداگانه دم بگذارید و در آخر کنار هم سرو کنید.

  2. میزان استفاده از ادویه ها سلیقه ای و بسته به ذائقه شما دارد.

  3. مقدار خیلی کمی در مرحله دوم روغن ریخته زیرا خود دنده روغن می اندازد.
admin بازدید : 39 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

به گزارش برنا، براساس بخشنامه معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات سایپا میرساند، در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد ساز و کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی، شرایط پیش فروش مشارکت در تولید گروه خودروسازی سایپا به شرح ذیل اعلام میگردد:

متقاضیان برای ثبت نام می توانند از ساعت 14 روز دوشنبه مورخ 99/09/03 (به مدت 3 روز) به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

316566 2_page-0001

 316566 2_page-0002

admin بازدید : 39 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

به گزارش عصر ایران، "ایران خودرو" طرح فروش مشارکت در تولید پنج محصول خود را از دوشنبه سوم آذر به مدت چهار روز استارت زد.

 

در این طرح، پنج محصول دنا پلاس، پژو 207 دستی، پارس تی‌یو5، رانا پلاس و سورن پلاس ارائه می شود.

 

موعد تحویل خودروها از فروردین تا آذر 1401 پیش بینی شده است. سود مشارکت درنظر گرفته‌شده نیز بر اساس نوع محصول از 9 تا 12 درصد متفاوت خواهد بود.

 

مشتریان نهایی این طرح، حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام از طریق قرعه‌کشی در حضور نمایندگان نهادهای ناظر انتخاب خواهند شد.

 

شماره تلفن 02182272727 مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخ‌گویی حین ثبت نام مشتریان در نظر گرفته شده است.

 

 

اخبار,اخبار بازار خودرو,پیش فروش 5 محصول ایران خودرو

 

 

admin بازدید : 54 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

در حالی که قیمت مصوب مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است، به قیمت مرغ در بازار به یکباره ۱۰ هزار تومان اضافه شده‌است. هر کیلوگرم مرغ امروز ۳۶ هزار تومان و ران مرغ ۳۵ هزار تومان به طور متوسط به فروش می‌رسد، هرچند هستند فروشگاه‌هایی که حتی قیمت خود را بالاتر یا پایین‌تر به فروش می‌رسانند.

به گزارش سا، در روزهایی که بازار به حال خود رها شده است و دولت و کارگروه تنظیم بازار خود به گرانی قیمت‌ها دامن می‌زنند و به راحتی با افزایش قیمت‌ها موافقت می کنند، بازار مرغ دچار اتفاقات کم نظیری شده است، به طوری که در کمتر از یک هفته شما بخوانید چند روز، به قیمت مرغ در بازار به یکباره 10 هزار تومان اضافه شده است.

30 مهر ماه سال جاری بود که ستاد تنظیم بازار به دلیل کمبود نهاده‌ها در بازار و متناسب آن افزایش قیمت نهاده در بازار با افزایش چشمگیر قیمت مرغ موافقت کرد و به یکباره قیمت مصوب این محصول از 14400 تومان به 20400 تومان افزایش یافت.

بعد از گذشت مدت کوتاهی از تصویب این قیمت نه تنها قیمت مصوب رعایت نشد، بلکه هر کیلوگرم مرغ در محدود 25 تا 27 هزار تومان به فروش می‌رسید که در چند روز اخیر دوباره قیمت مرغ افزایش عجیب و غریبی یافت و به یکباره از محدوده 26 تا 27 هزار تومان به 36 هزار تومان افزایش یافته است.

بر اساس گزارش میدانی، هر کیلوگرم مرغ امروز 36 هزار تومان و ران مرغ 35 هزار تومان به طور متوسط به فروش می‌رسد، هرچند هستند فروشگاه‌هایی که حتی قیمت خود را بالاتر یا پایین‌تر به فروش می‌رسانند.

منبع: تسنیم


admin بازدید : 41 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی کرونا از فردا آغاز می‌شود و متقاضیان باید کد ملی خود را از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

به گزارش ساپ ناز، با شروع محدودیت‌های کرونایی از ابتدای هفته، دولت برای حمایت از خانوارها دو طرح حمایتی در نظر گرفته است، یارانه 100 هزار تومانی و مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا.

وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دستورالعمل اجرایی این طرح را منتشر کرده که به این شرح است:

وام یک میلیون تومانی کرونا

تمامی افرادی که در مرحله قبل، وام کرونا معیشتی دریافت کرده‌اند و درآمد ثابت ندارند، می‌توانند متقاضی دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی باشند.

متقاضیان باید صرفا کد ملی خود را از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره 6369 ارسال نمایند، این پیامک باید یک بار ارسال شود.

مراحل ثبت‌نام

مرحله اول : پیامک سرپرست خانوارها از روز سه شنبه چهارم آذر ماه تا سه شنبه 11 آذر ماه به مدت یک هفته دریافت می‌شود.

مرحله دوم : پس از پایان مهلت ارسال پیامک توسط سرپرست خانوارها، یک هفته از 12 آذر تا 19 آذر، داده‌های اطلاعاتی پایش می‌شود.

مرحله سوم : در هفته سوم از 20 آذر الی 27 آذر به پیامک‌های دریافتی مشمول با سرشماره v.refah پاسخ داده می‌شود.

نرخ کارمزد این وام چهار درصد، با اقساط 30 ماهه و از منابع یارانه معیشتی ماهانه خانوار پرداخت می‌شود.

افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت‌های دولتی یا نهادها عمومی غیر دولتی، بازنشستگان، بیمه‌پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق‌های بازنشستگی شامل این طرح نمی‌شوند.

یارانه 100 هزار تومانی

این یارانه از آذر ماه تا پایان امسال به مدت چهار ماه، به سرپرست خانوار پرداخت می‌شود. تعداد اعضای خانواده نیز با توجه به زمان پرداخت وام اول یعنی فروردین سال 1399 درنظر گرفته می‌شود.

خانوارهای مشمول دریافت یارانه کمک معیشتی که منبع درآمدی ثابت ماهیانه ندارند و در مرحله قبل متقاضی تسهیلات کرونایی خانوارها بوده‌اند، حدود 29.7 میلیون نفر (11 میلیون خانوار)، تحت پوشش این طرح حمایتی قرار می‌گیرند.

منبع:تجارت نیوز

admin بازدید : 71 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

خوردن زیاد شلغم عوارضی دارد که بهتر است بدانید

شلغم گیاهی ریشه ای است که عمدتا در آب و هوای معتدل سراسر جهان رشد می کند. آن ها متنوع در دسترس هستند که برای مصرف انسان و همچنین دام ها مورد استفاده قرار می گیرند. عمدتا شلغم سفید در دسترس است اما شلغم سبز مشهور و مغذی تر است . آنها منبع بسیار خوبی از مواد غذایی نظیر ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها، مواد غذایی و غیره هستند که مزایای برای سلامتی و زیبایی دارند. با این مضراتی هم دارند که در این بخش از سلامت تغذیه در ساپ ناز به عوارض شلغم می پردازیم .

عوارض شلغم

عوارض شلغم

عوارض شلغم چیست و چه کسانی باید از خوردن آن بپرهیزند؟

عوارض جدی خوردن زیاد و بیش از حد شلغم و افرادی که بهتر است شلغم نخورند

1) آنتی اکسیدان زیاد برای ما بد است

خوردن شلغم به طور منظم و متوسط برای کاهش خطر چندین نوع سرطان مثل سرطان روده، سرطان معده، سرطان سینه، سرطان سینه، سرطان ریه و غیره بسیار مفید است. این مزیت شلغم عمدتا به خاطر حضور آنتی اکسیدان ها و ترکیبات مربوطه در آن ها است.

اگرچه آنتی اکسیدان ها موجود در شلغم مزایایی دارند، توصیه می شود که به طور متوسط مصرف شوند. این به خاطر این است که خیلی از آنتی اکسیدان ها در سیستم ما می توانند خطر سرطان مختلف را افزایش دهند. این عیب به خاطر این واقعیت است که در مقدار زیاد، آنتی اکسیدان ها شروع به هدف قرار دادن نه تنها رادیکال های آزاد، بلکه حتی سلول های سالم دربدن می کنند.

مطالعه ای که در سال 1996 در ژورنال موسسه سرطان منتشر شد، مشخص شد که سیگاری ها که مقادیر بالایی بتا کاروتوئن را طولانی مدت مصرف می کنند، احتمال بیشتری دارد که سرطان ریه را در مقایسه با آن هایی که مصرف زیاد بتا کاراتوئن نداشتند، بگیرند.

بنابراین بهتر است که مصرف آنتی اکسیدان ها را محدود کنیم.

آلرژی به شلغم

مضرات مصرف بیش از حد شلغم برای بدن

(2) شلغم برای بیماران دیابتی خوب نیست

خوردن شلغم همراه با سطح بالا پروتئین بطور منظم و متوسط برای بیماران دیابتی و یا کسانی که در معرض خطر دیابت قرار دارند بسیار مفید است. این فایده شلغم عمدتا به خاطر مقدار گلیسمیک کم آن است، که 1 است. اگرچه شاخص گلیسمیک 62 است که به عنوان گلیسمیک متوسط در نظر گرفته می شود، جفت کردن آن ها با پروتئین می تواند خاصیت گلیسمیک را کاهش دهد.

شاخص گلیسمیک معیاری است که میزان جذب شکر در سیستم را تعیین می کند. موارد غذایی با شاخص گلیسمیک پایین قند را با سرعت کند در خون حل می کند که از افزایش ناگهانی در سطح قند خون جلوگیری می کند و در نتیجه به کنترل دیابت کمک می کند.

خوردن بیش از حد شلغم می تواند وضعیت بیمار دیابتی را بدتر کند. این به این دلیل است که ممکن است میزان جذب شکر در سیستم افزایش یابد.

علاوه بر این، اگر بیمار مبتلا به دیابت هستید و هم اکنون دارو مصرف می کنید، بهتر است که مصرف شلغم را کنترل کنید. علت این امر این است که میزان بالای شلغم می تواند با دارو تداخل داشته باشد.

مضرات شلغم برای دیابت

شلغم برای دیابت خوب است یا نه؟

(3) شلغم ممکن است ریسک فشار خون را افزایش دهد

فشار خون بالا بیماری است که بر میلیونها نفر در سراسر دنیا تاثیر می گذارد و همچنین علت اصلی بیماری های قلبی - عروقی مانند حمله قلبی، سکته قلبی، ضربان قلب نامنظم است.

اگرچه پتاسیم موجود در شلغم مزایایی دارد اما بهتر است آن ها را به طور متوسط بخورید. این امر به این دلیل است که سطح بالایی از پتاسیم در سیستم بد می تواند فشار خون را به طورخطرناکی کاهش دهد و ممکن است ریسک فشار خون را افزایش دهد. شرایطی است که فشار خون در آن به سطح بسیار پایین افت می کند. برخی علایم فشار خون خستگی، تهوع، پوست مرطوب، افسردگی،تاری دید و غیره هستند.

علاوه بر این، اگر در حال حاضر برای کنترل فشار خون بالا دارو مصرف می کنید، پس از آن مصرف شلغم می تواند وضعیت را بدتر کند چون ممکن است با دارو تداخل پیدا کند.

(4) فیبر بالای شلغم برای شکم بد است

اگرچه فیبرها مزایای زیادی برای سلامتی دارند اما توصیه می شود در طولانی مدت از خوردن بیش از حد شلغم اجتناب کنید. این امر به این دلیل است که مصرف بیش از حد فیبر رژیمی می تواند موجب افزایش مشکلات هاضمه مثل ، گاز روده، انسداد روده ای، اسهال و غیره شود.

شلغم برای گوارش

افزایش مشکلات هاضمه با خوردن زیاد شلغم

(5) شلغم برای مادران باردار خوب نیست

بارداری مرحله مهم در زندگی هر زن است و در این زمان برای هر زنی مهم است مراقب خودش باشد. این به این دلیل است که الگوی تغذیه او نه تنها سلامتی او را تعیین می کند بلکه سلامت و رشد جنین در رحم را نیز تعیین می کند. منبع خوبی از بسیاری از مواد مغذی مثل ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و غیره هستند و مزایای زیادی دارد.

با این حال، وقتی نوبت به بارداری می رسد، بهتر است قبل از هر چیزی در رژیم غذایی خود با پزشک مشورت کنید. دیده شده که شلغم در طول دوران بارداری خوب است، تا زمانی که زیاد آن را نخورید. با این حال، اگر به سبزیجات مانند ، ، کلم وگل کلم حساسیت دارید، احتمالا نسبت به شلغم هم حساسیت دارید.

مادران شیرده نیز باید اطمینان حاصل کنند که بیش از حد شلغم نخورند چون ممکن است موجب مشکلات هاضمه در نوزادان شود.

عوارض شلغم در بارداری

آیا خوردن شلغم در بارداری مضر است؟

(6)برخی افراد ممکن است به شلغم آلرژی داشته باشند

اگرچه شلغم منبع خوبی از مواد غذایی مختلف مثل ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها، و غیره هستند و مزایای برای سلامتی دارد. مشخص شده است که برخی افراد ممکن است نسبت به شلغم آلرژی داشته باشند و ممکن است علائمی چون آبریزش بینی، آبریزش چشم ، تورم لب ها، آسم ، ورم لب ها،سرفه داشته باشند .

احتیاط برای کسانی که بهتر است شلغم نخورند

شلغم ضدتب، ضدسرماخوردگی، ضدگلودرد، مدر و از بین برنده میکروب های بدن است اما مصرف آن برای افرادی که از ناراحتی های گوارشی به ویژه نفخ رنج می برند، توصیه نمی شود.

admin بازدید : 62 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

خورش قورمه سبزی بدون شک محبوب ترین غذای ایرانی است و به نحوی این خورشت معیار آشپزی نیز می باشد و هر کس بتواند این خورشت را به خوبی تهیه کند یک آشپز حرفه ای به حساب می آید پس با ساپ ناز همراه باشید تا راه های لعابدار شدن قورمه سبزی و غلیظ شدن آن را آموزش دهیم.

غلیظ شدن قورمه سبزی

غلیظ شدن قورمه سبزی

فوت و فن های جا افتادن و غلیظ شدن قورمه سبزی:

  1. سبزی استفاده شده در خورشت قورمه سبزی حتما باید خیلی خوب خرد شده باشد و اگر ریز نباشد هر چقدر هم بجوشد غلیظ نمی شود و لعاب نمی اندازد.
  2. سبزی خرد شده را حتما به خوبی سرخ کنید تا خورشت آبکی نشود و آب نیندازد.
  3. سبزی سرخ شده را قبل از پخت خورشت قورمه سبزی با گوشت تفت بدهید این کار باعث لعابدار شدن خورشت می شود.
  4. سبزی که برای قورمه سبزی انتخاب می کنید باید اسفناج و تره هم داشته باشد تا خورشت شما را غلیظ کند.اگر اسفناج در دسترس نبود از برگ چغندر می توانید استفاده کنید.
  5. استفاده از گوشت گوسفندی باعث لعابدار شدن خورشت می شود.
  6. حدود 3 الی 4 ساعت زمان نیاز است تا خورشت قورمه سبزی بپزد و به خوبی لعابدار شود.
  7. وقتی خورشت شما آبکی شد می توانید با چند قالب یخ کوچک به خورشت شوک وارد کنید تا خورشت لعابدار شود و روغن آن در سطح خورشت جمع شود.
  8. در هنگام شروع پخت قورمه سبزی حتما آب کافی به خورشت افزوده تا مجبور نشود در وسط آشپزی آب به خورشت اضافه کنید چون از لعابدار شدن خورشت جلوگیری میکند و اگر مجبور شدید آب بریزید سعی کنید از آب جوش استفاده کنید.
  9. لیمو و نمک را در آخر کار وقتی که خورشت آماده می شود به مواد اضافه کنید چون اگر زود اضافه شود لوبیا و گوشت دیر پخته می شود و خورشت غلیظ نمی شود.
  10. در انتهای پخت خورشت قورمه سبزی وقتی اطمینان حاصل کردید که خورشت شما آماده شده و سبزی و گوشت آن پخته ولی آب زیادی دارد شما می توانید شعله را زیاد کنید و درب قابلمه را بردارید تا آب آن بخار شود و خورشت غلیظ و لعابدار شود
admin بازدید : 55 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

نکته های مهم در مورد پخت برنج

اولین نکته ، تهیه برنج خوب و درجه یک است، بدیهی است چنین برنجی از لحاظ قیمت گرانتر از برنجهای پر محصول و یا نامرغوب می باشد ولی باید توجه داشت که برنج درجه یک علاوه برداشتن عطر و طعم ، دارای ری زیاد می باشد که این خود سبب آن می شود تا هر کیلو برنج درجه یک برای ششالی هفت نفر کفایت می کند اما هر کیلو برنج پر محصول و یا نامرغوب به چهار الیپنج نفر غذا می دهد ، بنابر این تصدیق می فرمایید که عملاً نه تنها برنج درجه یک گران نبوده بلکه به صرفه نیز می باشد.

پخت برنج

در این مطلب میخواهیم شما را با نکاتی درمورد طبخ برنج آشنا کنیم که ممکن است هر آشپزی هنگام پخت برنج به این مشکلات دچار شده باشد.

اگر برنجتان شور شد

• اگر هنگام پخت کته و موقع جوشیدن برنج در آب، متوجه شدید که برنج خیلی شور شده است، داخل آب برنج چند تکه سیب زمینی پوست کنده بریزید. سیب زمینی، شوری غذا را به خود جذب می کند.

• اگر قبل از آبکش کردن برنج متوجه شوری آن شدید، موقع آبکش کردن، مقدار آب بیشتری روی برنج آبکش شده بریزید.

• اگر دیگر کار از کار گذشته بود و کاری برای جبران شوری برنج نمی توانستید انجام دهید خورش را کم نمک بپزید.

 

اگر برنج تان ته گرفت

• به سرعت چند تکه نان روی برنج بگذارید. نان بوی سوختگی را به خودش می گیرد.

• با پیاز هم می شود بوی سوختگی برنج را گرفت. چند حلقه پیاز را داخل برنج فرو کنید.

 

اگر برنج شما بی نمک یا کم نمک شد

• روی غذا با نمکدان نمک بپاشید.

• مقداری نمک را در آب جوش حل کرده و روی برنج بریزید.

• خورش را خوش نمک تر بپزید.

 

اگر می خواهید برنج خوب قد بکشد

• موقعی که در اوج جوشیدن است، یک استکان آب سرد داخل برنج بریزید.

• قابلمه را بزرگ انتخاب کنید تا برنج جای کافی برای قد کشیدن داشته باشد.

• هنگام جوشاندن برنج، دو قاشق روغن مایع داخل آب قابلمه بریزید تا هم خوب قد بکشد هم به اصطلاح خوش پخت شود.

• موقع آبکش کردن برنج، روی برنج آب سرد نریزید زیرا به برنج شوک وارد کرده و جلوی ادامه قد کشیدن آن را می گیرد.

پخت برنج

پخت برنج

اگر می خواهید برنج پس از پخت سفید شود

• به آب برنج، هنگام جوشیدن یک قاشق آبلیمو یا آب نارنج و یا دو قاشق ماست یا دوغ اضافه کنید. مزیت دیگر این کار این است که دانه های برنج به هم نمی چسبند.

 

نکات لازم برای آبکش و دم کردن برنج

• موقع آبکش کردن برنج کاسه ای را به صورت برگردان داخل کاسه ظرفشویی قرار داده و آبکش را روی کاسه قرار دهید، زیرا اگر کاسه به صورت معمول زیر آبکش قرار گیرد، داخل کاسه زیر آبکش، پر از آب حاصل از آبکشی برنج شده و برنج داخل آب خراب می شود.

• هنگام دم گذاشتن، سوراخ هایی را با دسته کفگیر در میان توده برنج ایجاد کنید، این سوراخ ها باعث می شود بخار از کف قابلمه به راحتی به سطح آمده و برنج زودتر دم بکشد.

اگر می خواهید برنج زعفرانی شود

برای آماده کردن پلوی زعفرانی مقداری پودر زعفران را در مقداری آب جوش داخل یک استکان کوچک حل کرده و استکان را موقع دم کردن روی برنج قرار دهید و در قابلمه را بگذارید تا زعفران هم همراه برنج دم کشیده و رنگ آن پررنگ تر شود.

 

اگر برنجتان کمی بیشتر جوشید

• اگر برنجتان کمی بیشتر جوشید موقع آبکش کردن برنج، روی برنج آب سرد بریزید و سپس آن را آبکشی کنید برنج کمی خودش را جمع می کند.

• اگر برنجتان کمی بیشتر جوشید هنگام دم گذاشتن آن روی برنج آب و روغن ندهید.

نکته:

عاملی که موجب تفاوت در نتیجه کار می شود اول میزان جوشاندن برنج و دوم میزان آبی است که به صورت آب و روغن و یا تنهایی به برنج اضافه می شود. این آب به هنگام دم افتادن برنج، تبخیر شده و به علت عدم خروج در فضای بسته قابلمه جذب برنج شده و هر چه مقدارش بیشتر باشد برنج را نرم و نرم تر و یا له می کند.

پس نتیجه می گیریم که مقدار آبی که به برنج اضافه می کنیم نبایستی زیاد باشد مثلا برای 5 پیمانه پلوپز برنج ایرانی 3 الی 4 قاشق آب (با عرق هل یا دارچین در صورت تمایل) کافی است و برای همین مقدار از برنج خارجی اگر کمی بیشتر هم شد مانعی ندارد. حتی این مقدار را می توان هنگامی که برنج نرمتر و یا زنده تر در آبکش ریخته شده را تغییر داد مثلا اگر احیانا فراموش کرده اید و دیرتر برنج را آبکش کرده مقدار این آب را کمتر کنید.

من بعد از اینکه برنج را در قابلمه میریزم هیچ چیزی به آن اضافه نمی کنم فقط کمی آب جهت تولید بخار می ریزم چون با غذاهای چرب میانه خوبی نداریم روغن اضافه نمی کنم و در صورت لزوم مقداری روغن حیوانی گرم نشده را سر میز غذا آورده و هر کسی که تمایل دارد از آن استفاده می کند.

admin بازدید : 46 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

برای تهیه سیب زمینی تنوری روش های مختلفی وجود دارد و ما در این دستور تهیه تلاش کردیم سالم ترین و ساده ترین طرز تهیه سیب زمینی تنوری رژیمی را به شما آموزش دهیم.

سیب زمینی تنوری

سیب زمینی تنوری

مواد لازم سیب زمینی تنوری:

مواد لازم برای 3 نفر
سیب زمینی 5 عدد متوسط
روغن زیتون 2 قاشق غذاخوری
نمک به میزان لازم
فلفل به میزان لازم
پودر سیر به میزان لازم
پودر پاپریکا به میزان لازم
زرد چوبه به میزان لازم

طرز تهیه سیب زمینی تنوری:

مرحله اول

 در همین ابتدای کار فر را به مدت 10 دقیقه در دمای 190 درجه روش کنید و در این مدت به سراغ آماده کردن سیب زمینی ها بروید.

مرحله دوم

برای آماده کردن سیب زمینی ها ابتدا باید آنها را به خوبی شسته و پوست آن را بگیرید و سیب زمینی را به صورت خلالی درشت خرد کنید و کنار بگذارید.

مرحله سوم

سپس یک ظرف گود را انتخاب کرده و سیب زمینی ها را به همراه مقداری نمک، پودر سیر، فلفل، پودر پاپریکا و زرد چوبه اضافه کنید و بعد از آن 2 قاشق روغن زیتون را اضافه کرده و به خوبی سیب زمینی ها را آغشته کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله سیب زمینی های آغشته به ادویه و روغن زیتون را درون سینی فر می چینیم و به مدت نیم ساعت درون فر با دمای 190 درجه سانتیگراد قرار می دهیم.

مرحله پنجم

بعد از گذشت نیم ساعت اگر سیب زمینی ها برشته و خوش رنگ شده بودند آنها را از فر خارج کنید و به همراه سس گوجه فرنگی نوش جان کنید.

سیب زمینی تنوری رژیمی

نکات تهیه سیب زمینی تنوری:

  1. اگر از فرهای برقی استفاده می کنید دمای فر را روی 180 درجه قرار دهید چون فر های برقی گرم تر می باشد.
  2. در صورت تمایل در مرحله آخر می توانید بعد از برشته شدن سیب زمینی ها مقداری پنیر پیتزا روی سیب زمینی ها ریخته و دوباره درون فر قرار دهید تا پنیر آب شود.
  3. از طبقه بالای فر که حرارت بیشتری دارد استفاده کنید تا سیب زمینی ها برشته تر شود.
  4.  در صورت تمایل می توانید از مقداری آویشن هم استفاده کنید.

نکات تکمیلی در مورد سیب زمینی تنوری

سیب زمینی تنوری جزو غذاهای رژیمی میباشد
زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 20دقیقه
و زمان پخت و انتظار آن در حدود 30دقیقه میباشد .
سیب زمینی تنوری را می توانید در وعده نهار - شام - سرو کنید .
توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 3 نفر مناسب میباشد .

admin بازدید : 52 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

 با آلوئه ورا پوستی به شفافی آینه و موهای زیبا داشته باشید

گیاه فوق العاده مفید آلوئه ورا از زمان های قدیم به عنوان یک درمان دارویی گیاهی مورد توجه بوده است.نه تنها به تغذیه بدن کمک میکند - بلکه هضم را آسان تر می کند، و با وجود مواد مغذی مفید باعث تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن می شود، اما همچنین می تواند به صورت موضعی برای بهبود سلامت و زیبایی صورت، پوست، مو و دیگر موارد استفاده شود.

آلوئه ورا و پوست

چگونگی استخراج و به دست آمدن ژل آلوئه ورا:

قبل از اینکه بدانیم چرا از ژل آلوئه ورا برای تمام مشکلات سلامتی و نیاز های زیبایی استفاده می کنیم، اجازه بدهید که به طور مختصر نگاهی به روند تولید و استخراج این ژل از گیاه آن بیندازیم.

ابتدا یک یا چند برگ بزرگ از برگ آلوئه ورا را انتخاب کنید، با یک چاقوی تیز آن را نصف کنید، لبه های دندانه دار را برش بزنید.

لایه بالایی برگ را از درازا شکاف دهید تا ژل آلوئه را در داخل آن ببینید و سپس با دقت پوست ژل آلوئه ورا را از برگ جدا کنیدو بدین گونه از آن استفاده کنید. فقط در نظر داشته باشید که مقدار استفاده نشده را درون یک ظرف و در جای خنک نگهداری کنید تا سالم بماند.

ژل آلوئه ورا

طرز استفاده از آلوئه ورا برای پوست صورت و موها

6 دلیل برای استفاده از ژل آلوئه ورا روی پوست:

1.درمان آفتاب سوختگی:

آلوئه ورا با خواص ضد التهابی و خنک کننده ای که دارد، یک درمان مناسب برای آفتاب سوختگی است.یک لایه محافظ برای پوست فراهم می کند، که باعث حفظ رطوبت می شود.آلوئه ورا همچنین غنی از آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی است که می تواند به روند و سرعت بهبود زخم کمک کند.

در مطالعه ای، محققان نتیجه گرفتند که ژل آلوئه ورا می تواند در درمان موضعی بیماری های التهابی پوست مانند قرمزی ناشی از اشعه UV خورشید مفید و موثر باشد.

2.دارای مرطوب کنندگی:

برای مرطوب کردن پوست تان از لایه های ضخیم روغنی استفاده نکنید در عوض ژل آلوورا را جایگزین کنید که بدون مسدود کردن منافذ پوستتان، آن را نرم و لطیف نگه می دارد.

ژل آلوئه ورا می توان برای درمان پس از اصلاح صورت نیز استفاده کرد، که برخی از خراش ها و سوختگی های ناشی از تیغ را از روی صورت و گردن از بین می برد.

محققان همچنین ثابت کرده اند که ژل آلوئه ورا یک ماده موثر برای بهبود هیدراتاسیون پوست است و به عنوان یک عنصر مفید در فرمولاسیون لوازم آرایشی و درمان پوستهای خشک مورد استفاده قرار می گیرد.

3.سرعت بخشیدن به روند درمان زخم:

از ژل آلوورا اغلب به عنوان یک درمان موضعی برای بریدگی ها، سوختگی ها و سایر زخم ها استفاده می کنند و به خوبی جواب می دهد.

با مرور 4 آزمایش و مطالعه انجام شده، متوجه شدند که آلوئه ورا می تواند زمان درمان سوختگی های درجه یک یا درجه دو را تقریباً تا 9 روز کاهش دهدو جلو بیندازد، که در مقایسه با گروه های کنترلی دیگر فوق العاده خواهد بود.

به گفته برخی از متخصصان و محققان، سرعت تولید سلول پوستی به وسیله ژل آلوئه ورا به دفعات بیشتر از سایر محصولات است.

4.مبارزه با پیری زودرس پوست:

از آنجا که آلوئه ورا غنی از ویتامین های C و E و بتا کاروتن است ، ممکن است برخی از خواص ضد پیری را داشته باشد. خواص ضد التهابی و ضد میکروبی آن نیز توانایی رفع و روشن شدن لکه ها را دارد، همچنین کمک می کند تا چهره شما سالها جوانتر به نظر برسد.

علاوه بر این چنانچه بارها در بخش سلامت نمناک اشاره کرده ایم ، می توان آلوئه ورا را در فرم مکمل برای مبارزه با پیری زودرس به کار برد، و برخی تحقیقات نشان می دهد که حتی تولید کلاژن بدن را افزایش می دهد و الاستیک پوست را فقط در 90 روز افزایش می دهد.

5.کاهش آکنه و عفونت:

افرادی که مبتلا به آکنه هستند، ممکن است که به دلیل خواص ضد میکروبی ژل آلوورا بخواهند از آن برای درمان استفاده کنند که خواص دیگری را هم به همراه داشته باشد.

خواص ضد عفونی و ضد التهابی آن از پوست در برابر باکتری ها و سایر بیماری های پاتوژن که باعث عفونت و التهاب می شوند، کمک می کنند.ژل آلوئه ورا حاوی ژیبرلین و پلی ساکارید است که رشد سلول های جدید را تحریک می کند و التهاب و قرمزی ناشی از آکنه و جوش را کاهش می دهد.

به عنوان یک قابض و جمع کننده اندازه منافذ پوست را کاهش می دهد. و به از بین بردن چربی، کثیفی و یکروب های بیش از حد کمک می کند. در پزشکی آیورودا از آلوورا برای درمان پسوریازیس و اگزما نیز استفاده می کنند.

6. روشن شدن و رفع لکه های پوستی:

به دلیل توانایی ژل آلوورا برای افزایش تولید سلول های پوستی و مبارزه با التهاب و خارش قرمزی، یک درمان طبیعی برای از بین بردن لکه های پوستی و همچنین علائم الاستیک پوست است.

می توانید ژل آلوورا با لیمو ترکیب کنید و به عنوان یک تسکین دهنده لکه های ناشی از افزایش سن نیز استفاده کنید.

درمان لک صورت 

آلوئه ورا برای لک صورت و پوست

سه دلیل استفاده از ژل آلوورا برای مو و پوست سر:

1. افزایش رشد موی سالم:

آلوورا با افزایش گردش خون در پوست سر به رشد موی جدید کمک می کند، همچنین حاوی ویتامین و مواد معدنی مهم و آنزیم های پروتئولیتیک است که سلول های مرده پوست سر را ترمیم می کند.

همچنین ژل آلوئه ورا خواص شاداب کننده و نرم کنندگی طبیعی دارد و به پروتئین اصلی مو (کراتین ) از نظر آرایش شیمیایی بسیار شبیه است و میتواند به بهبود رشد مو و الاستیسیته بیشتر آن کمک کند و با بهبود گردش خون در پوست سر بعد از شکست زندگی و خشکی موها جلوگیری می کند.

2.جلوگیری از شوره سر:

شوره سر اغلب به دلیل خشکی پوست، عفونت های قارچی و پوست تحریک شده یا روغنی بیش از حد اتفاق می افتد. ژل آلوئه ورا به تمام این شرایط کمک می کند، همچنین دارای خواص ضد باکتری و ضد التهابی است که به هیدراته شدن و متعادل کردن چربی پوست سر کمک میکند.

3.تغذیه رسانی برای مو و پوست سر:

ژل آلوئه ورا همان طور که مو و پوست سر را مرطوب می کند، باعث نرمی و لطافت آن می شود. استفاده منظم از ژل آلوئه ورا درخشندگی و شادابی مو را باز می گرداند.

همچنین کثیفی ها سلول های مرده پوست را از بین می برد و متعادل کردن چربی از روغنی شدن بیش ازحد مو جلو گیری میکند.

20 دستورالعمل استفاده از ژل آلوئه ورا برای پوست و مو:

علاوه بر اینکه میتوانید به راحتی ژل آلوئه ورای استخراج شده از گیاه آن را مستقیما روی پوست یا موی خود اعمال کنید،پیروی از دستورالعمل های زیبایی زیر نیز بازدهی آن را بیشتر میکند.

1.چای سبز و آلوئه ورا:

ترکیب این دو عنصصر با یکدیگر به عنوان یک تونر پوستی عالی عمل خواهد کرد.و سپس آن را روی صورت خود اعمال کنید که به بسته شدن منافع، دفع سموم، کاهش قرمزی و ورم کمک می کند. کسانی که پوست بیش از حد چرب دارند، می توانند از مقداری روغن فندق نیز استفاده کنند.

2.آلوئه ورا و روغن زیتون برای آرایش چشم پاک کن:

پاک کردن آرایش چشم و ابرو و مژه می تواند بسیار دشوار باشد. به همین دلیل است که بسیاری از محصولات مراقبت از چشم در بازار حاوی مواد شیمیایی خشن می باشند.

اما آنها میتوانند موجب خشک شدن شدید پوست و آسیب به ناحیه اعصاب چشم شوند. این پاک کننده با استفاده از دو ماده:روغن زیتون فوق العاده و آب آلوئه ورا ساخته می شود.

3.ژل اصلاح:

استفاده از آلوئه ورا به تنهایی برای ژل اصلاح کاربرد دارد و پوست را نرم می کند، منافذ را می بندد، و علاوه بر مرطوب کنندگی موجب کشته شدن باکتری ها می شود.

اما بهتر است که با صابون مایع کاستیل (صابون ملایم و سفت دارای روغن زیتون و هیدروکسید سدیم) ، گلیسیرین گیاهی، روغن زیتون و روغن های ضروری ترکیب شود تا بهترین نتیجه گرفته شود و کاربردی تر باشد.

4.اسپری نرم کننده و تسکین دهنده پس از آفتاب:

پوست را پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب با عناصری که در ذیل ذکر میشود، اسپری کنید. ویتامین E، فندق و آلوئه ورا

5. اسکراب روشن کننده پوست:

اگر میخواهید پوستتان روشن شود و لکه های پوستی از بین برود، از ترکیب شکر، آب لیمو و آلوئه ورا استفاده کنید.

6. تمیز کننده روزانه پوست:

برای انواع پوست ( چرب، خشک و یا ترکیبی ) مناسب است. این شستشو دهنده ملایم حاوی ژل آلوئه ورا، روغن جوجوبا، صابون مایع کاستیل، خاک رس آرایشی و روغن، ضروری است.

7. مرطوب کننده و آرامش بخش:

این یک نوع کرم صورت نرم و ابریشمی است که بوی عالی دارد و تا ماه ها میتوان آن را نگهداری کرد. همانطور که در بخش سلامت نمناک توضیح داده ایم برای تهیه آن نیاز دارید تا ژل آلوئه ورا ، روغن بادام شیرین، روغن جوجوبا و اسانس های مورد علاقه تان را با یکدیگر ترکیب کنید.

مرطوب کننده پوست 

آلوئه ورا و تاثیرات خارق العاده اش برای پوست

8. آلوئه ورا و عسل ماسکی عالی برای آکنه:

این ماسک با خواص ضد باکتری و ضد التهابی که دارد برای کاهش درد، ورم و خارش ناشی از آکنه بسیار موثر است.

9. ماسک صورت آلوئه ورا و خیار برای پوست های خشک:

استفاده از این ماسک منافذ را میبندد و خشکی پوست را کاهش میدهد. وقتی کافی است تا مقداری خیار رنده شده را با ژل آلوئه ورا ترکیب کنید، روی صورتتان اعمال کنید و بعد از 20 دقیقه با آب سرد بشویید.

10.شوینده لباس:

این یک مواد عالی برای شستشوی بدن، به خصوص هنگام بیدار شدن از خواب در هنگام صبح است. آلوئه ورا، شی باتر،صابون پایه کاستیل و روغن های پرتغالی و لیمو را با یکدیگر ترکیب کنید و از بوی خوب و حس طراوت آن لذت ببرید.

11. برای ضد پیری پوست:

آلوئه ورا باعث کم شدن منافذ، تسکین چین و چروک و رطوبت رسانی پوست میشود. بدین منظور، خیار، چای سبز، چای بابونه، ژل آلوئه ورا و ژلاتین را با یکدیگر ترکیب کنید.

12. بدنتان را خنک نگاه میدارد:

در روز های گرم پرفشار تابستان، مقداری از ژل آلوئه ورا، روغن فندق و نعناع را با یکدیگر ترکیب کنید و درون یخچال نگهدارید.

13. اسکراب پا:

پس از یک روز خسته کننده کاری، مقداری شکر و آلوئه ورا را ترکیب کنید و به مدت 15 دقیقه روی پوستتان اعمال نمایید تا تمام خستگی را از بدن شما دور کند.

14. از بین بردن پف و تیرگی زیر چشم:

آلوئه ورا، خیار و فندق را با یکدیگر ترکیب کنید و اطراف چشمانتان اعمال کنید. این ماسک به رفع پف و تیرگی اطراف چشم کمک بسزایی خواهد کرد.

15. نرم کننده موثر مو:

مقداری آلوئه ورا، روغن بادام و روغن زیتون را با یکدیگر ترکیب کنید و از آن به عنوان یک نرم کننده استفاده نمایید.

نرم کننده مو 

آلوئه ورا چه فوایدی برای پوست و مو دارد؟

آلوئه ورا و پوست و مویی درخشان و زیبا

16. شامپو آلوئه ورا:

شامپو کردن مو با آلوئه ورا، دارای مزایای فوق العاده ای است. ژل آلوئه ورا، روغن جوجوبا، صابون کاستیل و روغن ضروری مورد علاقه خود را انتخاب و با هم ترکیب کنید و سپس برای شستن موهایتان از این ترکیب استفاده کنید.

17. اسپری مو ضد وز:

با استفاده از ژل آلوئه ورا وزی موی خود را بگیرید و درخشندگی و برق طبیعی آن را باز گردانید.

admin بازدید : 42 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

10 راه برای استفاده از روغن نارگیل تا به طور طبیعی جوانتر به نظر برسید

بیش از 1500 مطالعه وجود دارد که روغن نارگیل یکی از سالمترین غذاها در این سیاره میباشد ، مزایای روغن نارگیل و استفاده از آن فراتر از آن چیزی است که اکثر مردم درک می کنند به این دلایل روغن نارگیل این روزها توجه زیادی را به خود جلب کرده است و نه تنها آن را به مواد غذایی خاص تبدیل میکند، بلکه می تواند به آسانی جایگزین بسیاری از محصولات زیبایی سنتی باشد.
روغن نارگیل
در متن زیر،بعضی از بهترین روش های استفاده از روغن نارگیل را آورده ایم و با گذشت زمان از خواندن آنها، خواهید خواست که از شر تمام محصولات بهداشتی معروف خود خلاص شوید و یک بطری از روغن نارگیل را تهیه کنید!

روش های استفاده از روغن نارگیل برای زیبایی پوست و مو

در اینجا 10 راه که روغن نارگیل می تواند به شما کمک کند جوان تر به نظر برسید و پوست و موی زیباتری داشته باشید را خواهیم گفت.
روغن نارگیل

استفاده از روغن نارگیل به عنوان ضد آفتاب 

1.آن را به خمیر دندان خود اضافه کنید یا سعی کنید روغن را بزنید
روغن نارگیل به طور طبیعی دندان ها را سفید می کند و حاوی عناصر ضد باکتری است که دهان شما را تازه و سالم نگه می دارد.اگر میخواهید خمیر دندان خودتان را درست کنید، به راحتی روغن نارگیل آب شده، سودا و روغنهای ضروری مورد علاقه خود را با هم مخلوط کنید.در یک ظرف بریزید و از خمیر دندان طبیعی خود لذت ببرید، که هم طولانی تر برایتان میماند و هم پولتان را صرفه جویی میکند!
مالیدن روغن ،یک تکنیک پاکسازی دهان آئورودیک است که سم را از بدن خارج می کند. و حتی می تواند حفره های دندان را از بین ببرد. همه چیزهایی که شما باید انجام دهید این است که یک قاشق غذاخوری روغن بنوشید و آن را در دهان خود برای حدود 20 دقیقه نگه دارید و در دهانتان بچرخانید سپس دندانهایتان را به صورت عادی بشویید. 20 دقیقه زمانی طولانی برای مبتدیان است، بنابراین با یکی دو دقیقه شروع کنید و آن را بالا ببرید.
روغن نارگیل

استفاده از روغن نارگیل به عنوان ضد آفتاب برای زیبایی پوست 

2. دئودورانت و عطر خود را بسازید
کمی روغن نارگیل، کمی بکینگ پودر و یک قسمت از نوشابه گازدار و پودر فلوورت(سبزی هندی) و نشاسته ذرت بریزید و ترکیب کنید. روغن های ضروری مورد علاقه خود را برای عطری که دوست دارید و بوی تازه اضافه کنید.
توجه داشته باشید:هنگامی که نظر شما به دئودورانت طبیعی تر تغییر داده شد، متوجه می شوید که شما مجبورید آن را بیشتر تمدید کنید این به این دلیل است که دئودورانت های موجود در بازار منافذ بدن را مسدود می کنند و از عرق کردن شما جلوگیری می کنند، که در واقع سالم نیستند. شما می توانید با دئودورانت های طبیعی بیشتر شیرین شوید، اما سالم تر و بدون سموم هستند.
 
3.از آن به عنوان یک پاک کننده آرایش طبیعی استفاده کنید
روغن نارگیل نه تنها رطوبت پوست را افزایش می دهد، بلکه میتوانید مقداری از آنرا روی یک تکه پنبه قرار دهید و آرایش را به طور طبیعی بدون هیچ گونه مواد افزودنی و شیمیایی که موجب خشکی پوستتان میشود، پاک کنید پس از برداشتن آرایش، صورت خود را با آب گرم و با حوله نرم خشک کنید.
روغن نارگیل

10 روش استفاده از روغن نارگیل برای زیبایی پوست و مو 

4. یک مرطوب کننده پوست درست کنید
همه نکات بخش 3 را دوباره انجام دهید، به جز روغن هایی که می خواهید بر روی پوست خود نگه دارید و آن را با آب شستشو نکنید ،شما هرگز نیاز به لوسیون یا کرم صورت ندارید - فقط از روغن نارگیل استفاده کنید! مواد مغذی پوست شما را زنده و سالم نگه می دارد، به علاوه بوی عالی می دهد و می تواند به جلوگیری از چین و چروک پوست کمک کند.
 
5. آن را درنرم کننده موی خوداضافه کنید
ابتدا موهای خود را شامپو کنید تا هرگونه خاک یا باکتری را بشویید. در حال حاضر، اجازه می دهد تا در دستور العمل نرم کنندگی آغاز شود! تمام چیزی که شما نیازدارید، روغن نارگیل، روغن جوجوبا و روغن های ضروری است .
روغن نارگیل

خواص روغن نارگیل برای پوست ومو

2قسمت از روغن نارگیل و 1 قسمت روغن جوجوبت  را در یک کاسه ترکیب کنید.آنها را داخل یک ظرف شیشه ای بریزید و محکم ببندید. بگذارید 3-5 دقیقه بماند و در آخر با آب سرد بشویید.این مرطوب کننده مطبوع باعث می شود که موهایتان نرم و ابریشمی شوند و همچنین به دلیل رطوبت موجود در روغن، باعث از بین رفتن وزی مو میشود!
 

6.آن را به عنوان کرم کوتیکول استفاده کنید

گاهی ناخن های ما می توانند خشک و شکننده باشند، به ویژه در فصل زمستان. با این حال، روغن نارگیل می تواند به کمبود رطوبت پوست و ناخن کمک کند. به راحتی روغن نارگیل را روی نوک انگشتان خود بزنید و روی ناخنتان را مالش دهید ، آن را نشویید، فقط کمی با دستمال کاغذی آن را پاک کنید تا همچنان مقداری ار آن بر روی ناخن ها بماند.

روغن نارگیل

خواص روغن نارگیل 

7.کره و لوسیون بدن خود را بسازید

به بدن خود لوسیون و کره طبیعی طبیعی بزنید! تمام چیز مورد نیاز شما، روغن نارگیل، روغن های ضروری اختیاری و یک میکسر دستی یا میکسر الکتریکی است. مواد راترکیب و آنها را برای 5 دقیقه مخلوط کنید، تا آماده شوند. ، حالا کره بدن خود را ساخته اید که پوست شما را آب رسانی میکند و آن راصاف و سالم نگه میدارد.

روغن نارگیل

فواید شگفت انگیز روغن نارگیل برای پوست 

8.آن را به عنوان کرم ضد آفتاب استفاده کنید

آیا می دانید روغن نارگیل حاوی SPF حدود 5-7 است؟ اگر چه شما نباید از آن برای مدت طولانی در زیر خورشید استفاده کنید، ولی برای پیاده روی کوتاه مدت یا بیرون رفتن بسیار مناسب است.شما همچنین می توانید آن را با زینک اکسید ترکیب کنید، که کمک می کند تا نور را از پوست خود بازتاب دهید. 

9.یک ماده دافع حشرات طبیعی را درست کنید

25 قطره اسانس گل سرخ و 1/4 فنجان روغن نارگیل را بر روی پوست تان بزنید تا حشرات را از شما دور نگه دارد ، این برای جوانسازی به شما کمکی نخواهد کرد، اما این می تواند شما را از اذیت شدن و ابتلا به بیماری های خطرناکی که حشرات با خود حمل می کنند، جلوگیری کند.

روغن نارگیل

چند روش استفاده از  روغن نارگیل برای پوست 

10. از آن به عنوان کرم اصلاح استفاده کنید

روغن نارگیل نیازی به گرما زیاد برای ذوب شدن ندارد، بنابراین نگه داشتن یک شیشه از آن در حمام کار درستی خواهد بود هنگامی که آن نرم شد، کمی از آن را روی محل مورد نظر بزنید و مالش دهید و اصلاح را انجام دهید. این باعث می شود یک نسخه غیر سمی عالی از کرم اصلاح داشته باشد و پوست خود را صاف و نرم نگه دارید.

منبع:نمناک

admin بازدید : 57 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

16 راه اثبات شده برای از بین بردن معده درد ، دل درد و اسپاسم

تقریبا هر کسی دل درد رو حداقل یکبار تجربه کرده و برای بعضی از ادمها دل درد چیزی است که زیاد اتفاق می افتد. اگر شما دل درد دارید احتمالا دلتون میخواد که هر چه سریعتر از شرش خلاص بشید. حتی دل دردهای کوچک هم ازار دهنده هستند و میتوانند تمرکز کردن شما را دچار مشکل کنند، اینکه از شر دل درد خلاص بشید کار سختی نیست. با چند تا راهکار در خانه میتوان این کار را انجام داد به خواندن این بخش از سلامت نمناک ادامه بدهید تا یاد بگیرید که چگونه میتوان این کار را انجام داد.
معده درد
 
درمان درد معده

علت درد معده

مشکلات شکمی خیلی مرسوم هستند پس دل درد شما میتونه ناشی از چند تا دلیل مختلف باشد. اینجا تعدادی از دلایل مرسوم هر نوع دل دردی بیان شده؛ ورم معده، اسید معده، عدم تحمل لاکتوز و استرس.
ورم معده:
که میتونه ناشی از هر چیزی باشه،که شامل مسمومیت های باکتریایی،استفاده از داروهای مشخص، سن و سال،تنباکو و یا استفاده از الکل باشه. ورم معده میتونه باعث ایجاد درد در قسمت های بالایی شکم باشد.و حس پر بودن در شکم.
اسید معده:
به عنوان بیماری معده و رودوی هم شناخته میشود، موقعی اتفاق میافتد که اسید معده به مری برمیگرده.که باعث درد یا احساس سوزش توی شکم و پشت قفسه سینه میشود، همچنین خوردن غذاهای چرب و تند هم تاثیر گذار هستند.
عدم تحمل لاکتوز :
تا حالا این حس درد بعد از نوشیدن یه لیوان شیر یا خوردن پنیر داشتین؟ افرادی با این خصوصیت چیزهایی را که لاکتوز داره نمیتوانند هضم کنند ودل درد میگیرند، استرس و فشارهای روانی میتونه باعث اسپاسم های فیزیکی هم باشه.

آیا شما باید دل دردتون رو توی خونه معالجه کنید؟؟

اکثر مواقع دردهای شکمی مسئله مهمی نیستند که شما میتونید در ابتدا اون رو در خانه و بدون مشورت با دکترتون انجام دهید گر چه شما باید در صورت دیدن این نوع علائم شکم درد خیلی سریع با دکترتون تماس بگیرید:
دردی که در عرض چند ساعت بهتر نمیشد دردی که خیلی شدید و حالت بیمارگونه داره.یا بالا اوردن مداوم در طول یکی دو روز. و بزاق خونی یا سیاه طوری داشته باشید، اگر شما این نشانه ها را ندارید میتوانید درمان خودتون رو در خونه داشته باشید و اینکه شما در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان حس بهتری خواهید داشت.
درمان درد معده 

درمان خانگی معده درد

نعناع یک مسکن قوی برای معده درد

  • چند تا برگ تازه نعناع را بجوید یا از شیرینی های فلفل نعناع بخورید( هر چه تندتر و نعناعی تر بهتر) میتوانید آب سرد رو با نعناع تازه طعم دار کنید یا چای نعنا درست کنید.
  • یک فنجان چای گرم میتونه برای حس درد شما خیلی تسکین دهنده باشد.
  • یک مشت برگ نعنای خشک شده برای 10 دقیقه درون آب داغ بریزید و بنوشید.

چای لیمو

درمان درد معده با کیسه آب گرم

  • گرما یک راه ساده ولی خیلی موثر در درمان شکم درد است.
  • از یک پتوی الکتریکی یا پد گرم و سرد شو یا همان کیسه آب گرم استفاده کنید.
  • شما چیزی رو میخواین که خیلی گرم باشه و اونقدر داغ نباشه که شما رو بسوزونه. پد گرم و سردتون رو جایی قرار بدین که احساس درد میکنید؛ ممکن که 10 الی 15 دقیقه طول بکشه تا شما احساس آرومتری به خاطر اون گرما بهتون دست بده. اگر پد ندارین میتونین که خیلی ساده با چند تا برنج خشک و یه لنگ جوراب که داخلش از مواد غیر طبیعی استفاده نشده باشه برای خودتان درست کنید و سرش رو گره بزنید و برای ا یا 2 دقیقه داخل مایکروویو بگذارید و دوباره هر موقع که داره سرد میشه به راحتی میتونید گرمش کنید.
  • شما میتونید به جای همه اینها از پتوهای(FIR) استفاده کنید که مزایای خیلی زیادی نسبت به این پدهای معمولی دارند.

درمان معده درد با چای لیمو

  • چای لیمو علاوه بر طعم خوب، به خلاصی از درد دل هم کمک میکند.
  • اسیدی که در درون آب لیمو هست شکم شما رو برای تولید اسید بیشتر تقویت و تحریک میکنه که باعث میشه هضمتون سریعتر اتفاق بیفته.
  • چند قاشق غذا خوری آب لیمو را به آبگرم اضافه کنید و آنرا به آرامی بنوشید.

چای لیمو برای معده درد

درمان سریع معده درد با چای بابونه

چای بابونه باعث میشه التهاب شکم بخوابد و دل درد کاهش میابد.

تسکین شکم درد با رازیانه

  • رازیانه شکم درد را تسکین داده و هضم را آسان می کند.
  • گاز معده و ورم معده و دل درد را کاهش میدهد.
  • اگر بتونی رازیانه تازه و خام رو پیدا کنید که فوقلعاده و سالم برای درمان شکم می باشد که هم میتوانی برش بدهید و با چای بنوشید و هم میتوانید بجوید و اگر خام آن را پیدا نکردید، دانه آنرا تهیه کنید که برای درمان خوب عمل میکند و سو هاضمه را بهبود میبخشد.

راههای درمان معده درد

زنجبیل مسکن قوی برای معده درد 

مقداری زنجبیل هم امتحان کنید بعنوان یک درمان طبیعی موثر برای درد شکم و معده و حالت تهوع می باشد، پر از ترکیبات کاملا طبیعی است و برای کاهش التهاب و اسید معده و تحریک و هضم غذا موثر است.

درمان معده درد با آب برنج

عجیب و غریب به نظر میرسد، چرا؟؟چون وقتی برنج با آب پخته میشود و جوش میاید ترکیباتی رو می سازند و آزاد میکنند که داخل معده قرار میگیرند و باعث کاهش درد شکم و یا حتی زخم معده میشوند.

سرکه سیب برای درمان شکم درد

یه نوشیدنی با سرکه سیب درست کنید.
وقتی شکم شما درد میگیرد، اخرین راه انتخابی شما میتواند سرکه سیب باشد که میتونه در واقع احساس بهتری در شما ایجاد کند.
 
درمان درد معده
 
دو دلیل برای این موضوع وجود دارد:
اولی : سرکه سیب باکتری را میکشد و عفونت باکتریایی معده را میتواند پاک کند.
دومی : اسید معده را متعادل میکند که به مشکلات اسید معده کمک میکند.
توجه کنید که هرگز سرکه سیب را خالی ننوشید چون خیلی سنگین و میتونه به دندونهاتون صدمه بزنه. درعوض با چیزهای دیگه مثل آب گرم یا آب میوه مخلوط کنید، اگر نتوانستید بخورید کمی عسل به آن اضافه کنید.

تسکین معده درد با ماست

ماست ممکن است که به عنوان درمان مشکلات معده نباشد،اما اگر شما میخواهید بدونید که چطوری میشه از شر این کرم ها، خلاص شد از ماست استفاده کنید، چون سرشار از پرو بیوتیک میباشد که برای باکتری ها خوب هستند و میتونن متعادل سازی کنند و شرایط هضم را اسان و فراهم کنند.
ماست برای معده درد

درمان شکم درد با نوشابه شیرین

  • هنگامی که شکم یا معده شما درد میکند برخی از حباب ها میتوانند به شما کمک کنند.
  • خوردن نوشابه قند دار ایده خوبی برای درمان درد شکم شما نمی باشد.
  • گر چه میتوانید به جای آن از نوشابه ساده بدون قند استفاده کنید.

تاثیر نان تست برشته برای تسکین معده درد

وقتی که شما ناراحتی شکم دارید خوردن نان تست چیز خوبی است.حتی اگر برشته شود،تاثیر بیشتر و بهتری دارد،ممکن که عجیب به نظر برسه اما حقیقت دارد.
خلاصی از درد معده

درمان شکم درد با آب نمک گرم

ممکن است که قبلا از آب گرم نمک برای درمان گلو درد استفاده کرده باشید، اما از این به بعد بدانید که برای شکم درد هم مفید میباشد.
یک قاشق چای خوری نمک را با یک فنجان اب گرم مخلوط کنید و هم بزنید و سپس بنوشید.

چای دارچین مسکن معده درد

  • دارچین هم مانند بقیه برای هضم غذا و کاهش درد شکم موثر است.
  • هم میتوانید به صورت مخلوط در چای استفاده کنید و هم حتی در غذا ریخته شود.
  • در صورتی که طعم آنرا دوست ندارید،میتوانید با کمی عسل و یا زنجبیل مخلوط کنید.

چای دارچین

حرکات ملایم و کششی یوگا برای درمان معده درد

  • بیشتر این حرکت ها و پیشنهادات بر روی راه حل های درد داخلی شکم تمرکز کرده است، اما شما میتونید این حرکات کششی رو برای سلامتی و به صورت روزانه هم انجام بدهید.
  • بسیاری از این حرکات و ژست های یوگا برای کمک به هضم غذا و از بین رفتن طراحی شده اند که باید در صحیح انجام دادن آن دقت کرد تا احساس خوب را بدست بیاریم.
  • برای تسکین سریعتر، امتحان کنید و زانوها را در شکم جمع کنید و هر جایی که راحتید و احساس ارامش میکنید به پشت دراز بکشید.
  • زانوهایتان را به طرف قفسه سینه بکشید و با دست هایمان نگهش دارید این حرکت را یک دقیقه ادامه دهید و سپس دستهایتان را رها کنید و این کار را اینقدر تکرار کنید تا احساس بهتری به دست بیاورید. مطمئن شوید که کمرتان بر روی زمین صاف قرار داشته باشد.
خلاصه:
اگر از درد شکم و معده رنج میبرید، بسیاری از امدادهای سریع وجود دارد که بتوانید آنها را انجام دهید.
این 16 راه ساده را برای درمان درد شکم خود امتحان کنید تا بتوانید با استفاده از آنها خیلی سریع احساس خوبی بدست بیاورید
admin بازدید : 53 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

مشکلات رایج گیاهان آپارتمانی

خیلی از خانم های خانه دار و حتی آقایان علی رغم نداشتن جای مناسب برای پرورش گل و گیاه و سبزیجات، داخل آپارتمان خود گل پرورش می دهند اما همیشه در این کار موفق نیستند و به همین دلیل حتی از ادامه نگهداری گیاهان آپارتمانی زیبای خود منصرف می شوند در حالیکه برخی از این مشکلات پیش آمده در ظاهر گیاه به راحتی با تغییر در شرایط نگهداری قابل رفع هستند؛ برای همین در این قسمت از ساپ ناز به شایع ترین آسیب ها برای گیاهان و درمان مناسب آن ها خواهیم پرداخت.

مشکلات گیاهان آپارتمانی

1. نشانه :گیاهان نازک و بلند

علت احتمالی :کمبود نور

راهکار مناسب :بیشترگیاهان آپارتمانی به طور متوسط روزانه 14 ساعت به نور خورشید نیازمند. برای به دست آوردن اطلاعات لازم در این رابطه که آیا گیاه مورد نظر شما نیازمند نور مستقیم آفتاب است و یا غیر مستقیم ، می ‎توانید از اینترنت کمک بگیرید که همه چیز را تمام و کمال برایتان توضیح خواهد داد.

2. نشانه :وجود شاخ و برگ بیش از حد و تعداد کمی گل

علت احتمالی :استفاده از کود نیتروژن به میزان زیاد.

راهکار مناسب :اکثر گیاهان آپارتمانی تنها ماهی یک بار و حتی تنها در ماه های سرد سال نیازمند کوددهی هستند ، پس با آگاهی از میزان کود مورد نیاز گیاه خود ، از کوددهی بیش از حد به آن خودداری کنید.

گیاهان آپارتمانی

3. نشانه :زرد شدن برگ ها

علل احتمالی :آبیاری بیش از حد ، رطوبت کم ، درجه حرارت پایین ، گلدان نامناسب و یا فاقد ریشه بودن گیاه

راهکار مناسب :اگر هوا دچار تغییر ناگهانی شده است ، از قرار دادن گیاه در مکان های سرد خودداری کرده و ترجیحا آن را در نزدیکی بخاری قرار دهید و همچنین لازم است برای گیاهان خود، گلدان هایی که در انتها دارای سوراخ هایی برای خروج آب اضافی خاک هستند تهیه کنید و از سلامت ریشه آن اطمینان حاصل کنید.

4. نشانه :برگ های سوخته

علت احتمالی :قرار داشتن گیاه زیر تابش نور شدید خورشید

راهکار مناسب:گیاه را از تابش مستقیم نور خورشید دور کرده و در مکانی قرار دهید که از نور غیر مستقیم آفتاب بهره مند شود و برگ های آسیب دیده را هرس کنید و از سلامت ریشه اطمینان حاصل کنید و از استفاده بیش از حد کود خودداری کنید زیرا این کار باعث تشدید سوختگی برگ های گیاه می ‎شود.

5. نشانه :قهوه ای شدن برگ ها

علل احتمالی :کود زیاد و یا سموم دفع آفات ، خاک خشک ، دمای پایین ، هوای گرم ، انباشته شدن نمک و یا پوسیدگی ریشه

راهکار مناسب :گیاهان حداکثر ماهی یکبار نیازمند کوددهی هستند و برای افزایش رطوبت خاک بهتر است درون بشقاب مخصوص زیر گلدان آب ریخته شود تا به این ترتیب رطوبت کافی خاک تامین شود و همچنین برای خارج شدن نمک از خاک گلدان باید ماهی یک بار سطح خاک را کاملا آبیاری کنید.

گیاهان آپارتمانی

6. نشانه :برگ های کوچک پژمرده

علل احتمالی :خاک خشک و یا خیلی مرطوب

راهکار مناسب :با کسب اطلاعات لازم در رابطه با میزان آبیاری مورد نیاز برای گیاه خود از آبیاری بیش از حد و یا اندک آن جلوگیری خواهد شد و همچنین لازم است برای اطمینان حاصل کردن از وضعیت ریشه گیاه ، گیاه را از گلدان خارج کرده و ریشه آن را مورد بررسی قرار دهید و ریشه های سیاه را از گیاه جدا کرده و سپس گیاه خود را به گلدان دیگری منتقل کنید.

7. نشانه :وجود لکه های متعدد بر روی برگ گیاه

علل احتمالی :لکه های قارچی ، لکه های آب

راهکار مناسب :گیاه مورد نظر را از سایر گیاهان جدا کرده و برگ های مورد نظر را از آن جدا کنید و برای جلوگیری از گسترش این لکه ها به سایر گیاهان ، گیاهان خود را با فاصله از یکدیگر قرار داده و از سیستم تهویه هوای مناسب در منزل خود استفاده کنید و همچنین بهتر است هنگام آبیاری گیاه خود، مراقب باشید که بر روی برگ های آن آبی ریخته نشود.

8. زرد شدن و سپس قهوه ای شدن برگ ها و در نهایت از بین رفتنشان

علل احتمالی :آنتراکنوز

راهکار مناسب :برگ های آلوده را از گیاه جدا کنید و از تمیز کردن برگ های دیگر خودداری کنید.

مشکلات گیاهان آپارتمانی

9. نشانه :رشد قارچ پودری سفید بر روی شاخ و برگ گیاه، پژمرده شدن برگ و در نهایت افتادن آن.

علل احتمالی :کپک پودری

راهکار مناسب :شاخ و برگ های آلوده را از گیاه جدا کرده و از سیستم گردش هوای مناسب برای آن ها استفاده کنید.

10. نشانه :ریشه های قهوه ای و سیاه پوسیده ، گیاه پژمرده

علل احتمالی :پوسیدگی ریشه و ساقه

راهکار مناسب :از آبیاری بیش از حد گیاه خودداری کرده و قسمت های آسیب دیده ریشه را جدا کرده ( نوک سیاه ریشه را برش دهید) و سپس گیاه را درون گلدان دیگری قرار دهید.

11. از رشد بازماندن ، خشک شدن و انحراف پیدا کردن گیاه

بیماری :بوتریتیس بلایت

راهکار مناسب :قسمت های آسیب دیده گیاه را جدا کرده و گیاه مورد نظر را با فاصله از سایر گیاهان قرار دهید و گردش هوا را نیز بهبود ببخشید.

گیاهان آپارتمانی

12. نشانه :زرد و کثیف شدن برگ گیاه ، خشک شدگی و ریزش برگ ها ، ایجاد برآمدگی های سفید ، قهوه ای و خاکستری ، تغییر رنگ گیاه و پوسته پوسته شدن آن.

علت احتمالی :تغذیه حشرات از گیاه

راهکار مناسب :جدا کردن قسمت های آسیب دیده گیاه و استفاده از سموم دفع حشرات برای آن.

13. نشانه :زرد شدن حاشیه برگ ها و گسترش رنگ زرد به قسمت های داخلی برگ

علت احتمالی :کمبود مواد مغذی

راهکار مناسب :اضافه کردن کود نیتروژن دار به گیاه مورد نظر

سایر نکات

- با آبرسانی و کوددهی مناسب به گیاه امکان انباشته شدن نمک بر روی سطح خاک افزایش پیدا می ‎کند، با آبیاری خاک گیاه دردفعات لازم و قرار دادن گیاه درون گلدان های دارای سوراخ در انتها ، این نمک ها به تدریج همراه آب اضافی از گلدان خارج می‎ شوند.

- بررسی ریشه گیاه کمک زیادی به تشخیص مشکل گیاه می ‎کند و در صورت احتیاز نیازی به نگرانی برای انجام این کار نیست.

- پیش از این هم در نمناک گفتیم که وجود هرگونه مشکلی از قبیل کمبود آب ، آب بیش از حد ، تغییر دما ، کاهش نور و یا جا به جایی گیاه می ‎تواند باعث ریزش برگ های گیاه شود. و این واکنش اولیه در گیاه بسیار طبیعی و رایج است و البته گیاه به مرور زمان با محل جدید سازگاری پیدا خواهد کرد.

- گیاهانی که در تابستان در خارج از منزل و در زمستان در داخل منزل رشد می ‎کنند، به ندرت میزان نور مورد نیاز خود را دریافت خواهند کرد و معمولا برگ ها به طور تدریجی کاهش پیدا خواهند کرد.

- یکی دیگر از مشکلات گیاهان خانگی سرما زدگی است . گیاهان گرمسیری در اثر سرما زدگی زرد و در نهایت از بین می ‎روند و بنابراین بهتر است که این گونه گیاهان را در فصل زمستان در نقاط گرم منزل خود قرار دهید.

و در نهایت به خاطر بسپارید که با داشتن توجه کافی به گیاهان خانگی خود، آن ها به شما می‎ گویند که نیازمند چه چیزی هستند !

admin بازدید : 60 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

ساپ ناز - ۱۰ میلیون نفر از سرپرستان خانواری که یارانه معیشتی می‌گیرند جزو مشمولان دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا هستند و این وام 

حداکثر تا پایان هفته سوم آذر ماه واریز می‌شود. نحوه ثبت‌نام چگونه است؟

به گزارش ساپ ناز با شروع محدودیت‌ها از اول آذر ماه دولت برای حمایت از خانوارهای آسیب دیده از تعطیلی‌های کرونایی سیاست‌هایی را در نظر گرفته است.

روز گذشته رئیس‌جمهور اعلام کرد: مصوب شد که برای نزدیک به ۳۰ میلیون نفر تا پایان سال در هر ماه، ۱۰۰ هزار تومان بلاعوض بدهیم و هم برای ۱۰ میلیون خانوار وام یک میلیون تومانی در نظر گیریم. همچنین برخی موارد حمایتی دیگر نیز وجود دارد.

زمان واریز

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی در گفتگو با رادیو ایران به جزئیاتی درباره نحوه اجرای این طرح اشاره کرد که به گفته او، حداکثر تا پایان هفته سوم آذر ماه این وام واریز می‌شود.

نحوه ثبت‌نام

به گفته وی، مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا به یارانه‌بگیر معیشتی تعلق می‌گیرد که شامل حدود 10 میلیون سرپرست خانوار است.

همانند دیگر طرح‌های حمایتی دولت، وظیفه شناسایی خانوارها به عهده وزارت کار است و این وزارتخانه همانند دور قبلی یک پیامک به سرپرستان خانوار می‌فرستد.

در این پیامک از سرپرستان خانوار پرسیده می‌شود که اگر مایل به دریافت مرحله دوم وام کرونا هستند کد تایید را بفرستند.

اقساط وام

اقساط این وام از محل یارانه معیشتی کسر می‌شود، بازپرداخت آن نیز 31 قسط 35 هزار تومانی است از یارانه معیشتی کسر می‌شود.

به گفته شهرزاد دانشمند، لیست مشمولان از سوی وزارت کار شناسایی، جمع‌بندی و به بانک مرکزی ارسال می‌شود.

او همچنین در خصوص کسانی که مرحله اول وام کرونا را گرفته‌اند گفت: فردی مرحله اول را دریافت کرده و جزو یارانه معیشتی بگیران نیز باشد، اگر مشمول دریافت مرحله دوم نیز شناسایی شود این مرحله از وام را نیز می‌گیرد.

روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این خصوص به تجارت‌نیوز گفت: مصوبات دولت برای حمایت از خانوارها در دوره محدودیت‌های کرونایی هنوز به وزارت کار ابلاغ نشده و تا زمان ابلاغ این دستورالعمل باید صبر کنیم.



admin بازدید : 61 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

به گزارش ساپ ناز؛ بر اساس اعلام سایت ایران خودرو امروز یکشنبه 2 آذر 99 نتایج قرعه کشی فروش فوری 4 محصول ایران خودرو که از تاریخ 29 آبان تا پایان روز گذشته 1 آذر 99 به صورت اینترنتی انجام شد با حضور نهاد های نظارتیمشخص می شود و متقاضیانی که در این طرح فروش فوری ایران خودرو ثبت نام کرده اند می توانند جهت مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو ویژه آذر 99 و مشاهده اسامی برندگان بر اساس کد پیگیری و کد ملی و با ذکر این مطلب که می توانید اسامی برندگان هر کدام از 4 محصول عرضه شده در طرح فروش فوری ایران خودرو را به صورت مجزا و با عناوین اسامی برندگان قرعه کشی پژو پارس امروز یکشنبه 2 آذر/ اسامی برندگان قرعه کشی پژو 206 امروز یکشنبه 2 آذر / اسامی برندگان قرعه کشی پارس tu5  امروز یکشنبه 2 آذر با راهبرد معاصر همراه باشند. 

 

  

سایت ایران خودرو

 

جزئیات و زمان فروش فوری 4 محصول ایران خودرو در آذر 99

طــرح فــروش فــوق الــعــاده (3 مــاهــه)مــحصـــولات ايــران خــودرو مــطــابــق جــدول ذيــل از روز پنجشنبه مورخ 29-08-99 شروع و تا روز شنبه مورخ 01-09-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاري پس از پايان ثبت نام،قرعه كشي برگزار و اسامي منتخبان اعلام خواهد گرديد.

 

در این طرح که از پنج‌شنبه ۲۹ آبان به مدت سه روز به اجرا گذاشته شده چهار محصول پارس بنزینی، پارس با موتور TU۵، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شد. مشتریان نهایی این طرح از پایان مهلت ثبت نام از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

 

به منظور دستیابی مشتریان واقعی به خودرو، تمامی محدودیت‌های فروش همانند دوره‌های پیشین اجرا شده است. متقاضیان که تنها امروز برای ثبت نام مهلت دارند برای اطلاع از جزییات این محدودیت‌ها، به بخشنامه این طرح که در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار دارد، مراجعه کنند.

 

سند خودرو ها به مدت یک سال در رهن ایران‌خودرو خواهد بود و برگه اسناد پس از تسویه مشتریان، چاپ و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. در این طرح، مشتری این اختیار را دارد تا همزمان با واریز وجه، نسبت به تعیین سطح کارت طلایی خدمات محصول اقدام کند.

 

در این طرح، مشتری این اختیار را دارد تا هم‌زمان با واریز وجه، نسبت به تعیین سطح کارت طلایی خدمات محصول اقدام کند. شماره تماس ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ نیز برای پاسخگویی به سوالات مشتریان حین ثبت نام در نظر گرفته شده است.

 


لیست 4 محصول عرضه شده در هشتمین طرح فورش فوری ایران خودرو

در این طرح که به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود، چهار محصول پارس بنزینی، پارس با موتور TU ۵، پژو ۲۰۶ تیپ دو و دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه می‌شود.

 

مشتریان نهایی این طرح حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

 

 

نام خودرو رنگ قیمت(ریال) موعد تحویل
پارس بنزینی مشکی - خاکستری متالیک - سفید ۱.۲۱۵.۴۷۴.۷۵۰ ۹۰ روز
پارس با موتور TU۵ سفید ۱.۲۶۳.۴۹۱.۷۷۲ ۹۰ روز
پژو ۲۰۶ تیپ دو مشکی - سفید - خاکستری متالیک - آبی کاسپین - نقره ای - گیلاسی ۱.۱۰۱.۱۱۳.۸۹۶ ۹۰ روز
دنا پلاس سفید ۱.۶۶۱.۲۲۳.۰۷۶ ۹۰ روز

 

 

 

 نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز یکشنبه 2 آذر 99/ قرعه کشی 4 محصول ایران خودرو

 

مراسم قرعه کشی ایران خوردو امروز به صورت زنده و پخش مستقیم راس ساعت 10 صبح با حضور نهادهای نظارتی از طریق صفحه رسمی ایران خودرو در پیج رسمی ایران خوردو در اینستاگرام به نشانی ikcopressofficial@ انجام می گردد.

 

حداکثر تا سه‌روز کاری پس از پایان مهلت ثبت‌نام، قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

 

قرعه کشی ایران خودرو امروز یکشنبه 2 آذر 99 با حضور نهادهای نظارتی برگزار می گردد. زمان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس اعلام سایت ایران خودرو انجام شده است، ساعت 10 صبح خواهد بود. مراسم قرعه کشی ایران خودرو امروز یکشنبه 2 آذر 99 از طیق صفحه رسمی ایران خودرو در اینستاگرام به نشانی ikcopressofficial@ به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

همچون روال طرح‌های پیشین، برندگان قرعه کشی ایران خودرو به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا طبق بخشنامه،‌ نسبت به پرداخت وجه خودرو اقدام کنند.

 

همچنین به‌منظور دستیابی مشتریان واقعی به خودرو، محدودیت‌های سابق همچنان رعایت می‌شود. از جمله این محدودیت‌ها، اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست‌کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت‌نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، شماره حساب و شماره تماس متعلق به شخص متقاضی و ابطال گارانتی خودرو در صورت عدم مراجعه به شبکه خدمات پس‌از فروش با گذشت سه ماه از تحویل خودرو است.

 

 

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو کلیک کنید. 

 

اسامی برندگان قرعه کشی پژو پارس امروز یکشنبه 2 آذر

 

اسامی برندگان قرعه کشی پژو 206 امروز یکشنبه 2 آذر 

 

اسامی برندگان قرعه کشی پارس tu5  امروز یکشنبه 2 آذر

 

اسامی برندگان قرعه کشی  دنا پلاس امروز یکشنبه  2 آذر 99

 

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو 2 آذر 99

 

به برندگان قرعه کشی آذرماه ایران خودرو از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.  

 

همچنین اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو امروز 2 آذر 99 در زیر قابل مشاهده است.

 

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو کلیک کنید. 

 

اسامی برندگان قرعه کشی پژو پارس امروز یکشنبه 2 آذر

 

اسامی برندگان قرعه کشی پژو 206 امروز یکشنبه 2 آذر 

 

اسامی برندگان قرعه کشی پارس tu5  امروز یکشنبه 2 آذر

 

اسامی برندگان قرعه کشی  دنا پلاس امروز یکشنبه  2 آذر 99

 

مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کد پیگیری

اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.


نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش ایران‌ خودرو امروز یکشنبه 2 آذر 99

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

 

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

اطلاعيه ایران خودرو/ شماهر ایران خودرو/ سایت ایران خودرو

 

مشتري محترم گروه صنعتي ايران خودرو به شماره تلفن82272727 -021 در ايام طرح هاي فروش اينترتي بطور 24 ساعته و شبانه روزي جهت پاسخگوئي به سئوالات و راهنمائي در خدمت شما مي باشد .

 

 

 
 

 

سایت ایران خودرو

 

مشاهده اسامی برندگان فروش فوری 4 محصول ایران خودرو امروز 2 آذر 99 کلیک کنید. 

 

 

قابل توجه برندگان ایران خودرو در هشتمین طرح فروش فوری

البته که پذیرفته‌شدگان در طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 

 

 

 

فرآیند و نحوه ثبت نام ایران خودرو درفروش فوری آذر 99

مرحله اول : متقا ضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود،به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید.

 

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می گردد.

 

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

 

نکته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

 

نکته2 :قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

 

 

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو کلیک کنید. 

 

اسامی برندگان قرعه کشی پژو پارس امروز یکشنبه 2 آذر

 

اسامی برندگان قرعه کشی پژو 206 امروز یکشنبه 2 آذر 

 

اسامی برندگان قرعه کشی پارس tu5  امروز یکشنبه 2 آذر

 

اسامی برندگان قرعه کشی  دنا پلاس امروز یکشنبه  2 آذر 99

 

 

شرایط ثبت نام ایران خودرو/ طرح جدید فروش فوری ایران خودرو ویژه آذر 99
شرایط عمومی بخشنامه:

1 .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

 

2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.

 

3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه می باشد.

 

4 .امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

 

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

 

6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

 

7 .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد،می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

 

8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

 

9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1،000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

 

10 .سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

 

 

نکات مهم در فروش فوری ایران خودرو

 

نکته1 :برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

 

نکته2 :کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند،ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امکان ثبتنام درکلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت .

 

نکته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

 


admin بازدید : 44 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)
بعداز جدّیت مجلس بر طرح حمایت معیشتی و اوج‌گیری دعواهای سیاسی دولتی‌ها، دولت هم دست‌به‌کار شد و گامی برای معاش مردم برداشت، آن هم در حالی که به‌اذعان طرفداران دولت رسماً‌ برخی از آقایان در دولت کار را زمین گذاشته و در انتظار پایان دولت هستند. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طرح حمایت معیشتی مجلس شورای اسلامی از 60 میلیون ایرانی که به مسئله‌ای مناقشه‌برانگیز میان دولت و مجلس تبدیل شده است، در روزهای اخیر مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفت و با این حساب دولت راهی جز اجرای آن ندارد. جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید) جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید) براساس طرح مجلس که اتفاقاً خیلی خوشایند دولت نیست،‌ قرار است طی 6 ماه به 40 میلیون نفر ماهانه 60هزار تومان و به 20 میلیون نفر ماهانه 120هزار تومان پرداخت شود؛ دولت برای پرداخت یارانه معیشتی که مصوبه مجلس و تأییدیه شورای نگهبان را دارد باید 30هزار میلیارد تومان بپردازد. طرح معیشتی مجلس که با مخالفت‌های جدی دولتی‌ها همراه شده و نقدهای قابل تأملی از سوی جهانگیری و نوبخت نیز به آن وارد آمده است، موجب شد شاهد تکاپویی در دولت در اوج مناقشه سیاسی با مجلس باشیم و براساس آن گامی برای معیشت مردم هرچند با تأخیر برداشته شد. دولت درحالی که به‌شدت مخالف طرح حمایتی مجلس به‌بهانه فقدان منابع بود، از طرحی رونمایی کرد که براساس آن طی چهار ماه به 30 میلیون ایرانی هر ماه 100هزار تومان پرداخت خواهد کرد، برای این طرح نیز دولت به 12هزار میلیارد تومان منابع نیاز دارد، بنابراین با احتساب یارانه حمایتی مجلس و یارانه 100هزارتومانی دولت، جمعاً دولت به 42هزار میلیارد تومان منابع برای پرداخت یارانه حمایتی کنار یارانه نقدی نیاز دارد. پُشت اینکه چه شد دولت یک‌باره و بعد از طرح حمایتی مجلس، به‌فکر پرداخت یارانه حمایتی به مردم افتاد، هرچه باشد، نیکوست چرا که برای یک بار هم شده در دعواهای سیاسی مردم منفعت بردند. در سال‌های اخیر به‌لطف سیاست‌های اقتصادی دولت و البته تحریم‌ها مردم متحمل فشارهای سنگین اقتصادی شده‌اند که به‌دنبال آن قدرت خریدشان به‌شدت کاسته شده است و چاره‌ای جز تحمل این شرایط که قطعاً ریشه آن در سیاست‌های اقتصادی و سیاسی دولت است، ندارند. بعد از گذشت 7.5 سال از دولت روحانی، مردمی که روزی با امید رفع گرانی‌ها و آغاز گشایش‌های اقتصادی به دولت تدبیر دلخوش کرده بودند با شرایطی روبه‌رو شده‌اند که دیگر با قیمت‌های نجومی طلا و ارز و خودرو و مسکن شوکه نمی‌شوند بلکه با دلسردی از دولت، چشم امیدشان به مجلس است که شاید بتواند با تصویب قوانین حمایتی گامی در جهت تقویت معاش خانوارها بردارد. دلار 30هزارتومانی، سکه 15میلیونی، پراید 100میلیونی، گوشت چندصدهزارتومانی، مرغ 27هزارتومانی، گران‌فروشی روغن و... کلیدواژه‌هایی است که در مکالمات مردم در ماه‌های اخیر همواره وجود داشته است؛ درد همه مردم خصوصاً در چند ماه گذشته نگرانی از آینده و گرانی‌های مجدد قیمت کالاهای اساسی و... بوده است. با آغاز دور جدید مجلس شورای اسلامی، مهمترین خواسته مردم از مجلس، تصویب قوانینی برای کاهش فشار اقتصادی و الزام دولت به انجام اقدامات حمایتی از اقشار ضعیف بوده است؛ در همین ارتباط هم طرح حمایت معیشتی در مجلس به تصویب رسید که مورد نقدهای سیاسی دولت و طرفدارانش قرار گرفت. این درحالی است که با توجه به تورم شدید و وضعیت نامطلوب اقتصادی، احتمالاً کسی نباید در این مسئله شک داشته باشد که اصل حمایت از دهک‌های پایین و افرادی که از این تورم شدید دچار خسارت بالا شدند، امری واجب و بسیار ضروری است. دعواهای سیاسی دولت و مجلس در سنوات قبل هم وجود داشته است ولی با آغاز دور جدید مجلس شورای اسلامی، حال‌وهوای دولتی‌ها تغییر کرده است و بعضاً با نگاه کاملاً سیاسی، با طرح‌های کارشناسی‌شده مجلسی‌ها مخالفت جدی می‌کنند و آن را تورم‌زا و غیرکارشناسی می‌دانند. این بار هم همان ماجرا برای طرح معیشتی مردم تکرار شد؛ دولت ابتدا مخالفت جدی داشت و مدعی بود که منبعی برای تأمین این طرح ندارد و مجلس باید منابع را نیز برای طرح‌های حمایتی خود اعلام کند اما با جدیت مجلس برای اجرایی شدن این طرح و اوج‌گیری دعواهای سیاسی دولتی‌ها، ظاهراً‌ دولت هم بالاخره دست به کار شد و گامی برای معاش مردم برداشت، آن هم در حالی که به‌اذعان طرفداران دولت رسماً‌ برخی از آقایان در دولت کار را زمین گذاشته و در انتظار پایان دولت بودند
admin بازدید : 60 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

انتخاب رنگ مانتو قبل از خرید آن، یکی از نکاتی است که نیمی از راه را برای شما هموار خواهد کرد. بسته به نوع رنگ پوست‌تان، نوع مراسمی که دارید و اینکه قبلا چه رنگ مانتوهایی می پوشید، می‌توانید رنگ مانتو ساده مجلسی خود را انتخاب کنید

 

اگر قصد خرید مانتوهای مجلسی را دارید اول از همه در ذهن خود تداعی کنید که چه سری و چه شمایلی از مانتوهایی را که قصد خرید دارید را انتخاب خواهید کرد و در ذهن خود مجسم کنید تا به راحتی سراغ مانتوی دلخواه خود بروید ما در این مطلب از پرشین وی برای شما عزیزان گلچینی از زیباترین مانتو ساده مجلسی را به اشتراک خواهیم گذاشت

مانتو ساده مجلسی

گاهی کافی است به جای برش‌های تودرتو و نقش و نگارهای پر آب و رنگ همه چیز را سپرد به سادگی پارچه‌ها، به‌سادگی پارچه‌ها و البته تلفیق درست رنگ‌ها. آن وقت است که می‌شود از دل پارچه‌هایی ساده، مانتوهایی خلق کرد که در اوج سادگی‌ کاملا رسمی‌اند و موقر و به قولی کاملا مجلسی .

ایده اصلی طراحی‌های «مینا دل‌نواز» طراح برند مینادل هم در طراحی‌های جدیدش بازی با ظرافت و اصالت پارچه‌های ابریشم‌ و ترکیب رنگ‌های متفاوت این نوع پارچه در قالبی تازه است. در این مانتوها رنگ حرف اول را می‌زند.

دوخت‌های ظریف و استفاده از آسترهای همسو با رنگ بدنه اصلی مانتو هم از دیگر ویژگی‌های مجموعه تازه مینادل هستند.بازی با رنگ‌ها این مانتو ترکیب ساده‌ دیگری است که باز هم از تلفیق پارچه‌هایی از جنس ابریشم خام طراحی شده است؛ اما این بار در رنگ‌هایی از دو طیف مختلف سبز و رنگ گرم اُکرایی.

مانتو ساده مجلسی

مانتو ساده مجلسی

ایده اصلی طراحی این مانتو حفظ سادگی در عین در هم شکستن قرینگی است.نوار اپلیکه دوزی با طرحی از پارچه‌های بته جقه در حاشیه آستین چپ درنظر گرفته شده و بته جقه‌های اصلی هم در برش جلوی مانتو در قسمت راست. این بازی در طراحی اجازه نمی‌دهد که مانتو با وجود رنگ‌های گرمش شلوغ به‌نظر بیاید.

برش این مانتو راسته درنظر گرفته شده و به جای دکمه یا بست‌های معمول هم به وسیله قزن‌ روی هم قرار می‌گیرد.

بته جقه‌های آشنا

جنس این مانتو از ابریشم خام است و ترکیبی از رنگ‌های طیف سبز فیروزه‌ای و قرمز. یک مدل ساده که به خاطر ترکیب رنگ و جنس پارچه به کار رفته در آن می‌توانید به عنوان یک مانتوی مجلسی رویش حساب کنید.اتفاق اصلی این مانتو استفاده از طرح آشنای بته جقه است اما با درنظر گرفتن ظرافت‌های خاص در طراحی کلی آن.ایده برش حلالی آستین‌های این مانتو دقیقا بر گرفته از انحنای حلال مانند بته جقه کار شده روی مانتوست، بنابراین وقتی آستین‌ها را بر می‌گردانید علاوه بر آستری به رنگ بته جقه با طرحی حلالی هم روبه‌رو می‌شوید.

مانتو ساده مجلسی

مانتو ساده مجلسی

این مدل آستین در عین حال یادآور مدل لاله برگردان در آستین‌ لباس‌های سنتی ایرانی هم هست.برش حلالی پایین مانتو هم به نوعی تکرار همان برش‌های منحنی حاشیه بته جقه است.در آستر داخلی یقه ایستاده مانتو هم از پارچه‌ای با طرح بته جقه استفاده شده است.

همان چپ و راستی خودمان!

اتفاق اصلی این مانتو طراحی متفاوت پشت آن است.جنس این مانتو پارچه ابریشم شانتون است. یعنی نوعی از ابریشم که به دلیل حضور نخ در تاروپود آن چندان براق نیست اما در عین حال کاملا رسمی و موقر است.

برخلاف ظاهر ساده جلوی این مانتو، پشت آن به نوعی تکرار مانتوهای چپ و راستی است. در قسمت پشت مانتو غیر از پارچه ساده شانتون ابریشم از پارچه ابریشم طرح‌دار دیگری استفاده شده تا تاکید بیشتری روی طراحی مدل چپ و راستی در قسمت پشت مانتو باشد.

مانتو ساده مجلسی

مانتو ساده مجلسی

برش کلی این مانتو فون است و با استفاده از کمربندی که از جنس پارچه به‌کار رفته در قسمت پشت مانتو روی هم ثابت می‌شود.

پلیسه و ابریشم در کنار هم

در طراحی این مانتو از نوعی پارچه شانتون ابریشم سفید اما بافت‌دار استفاده شده. این پارچه در قسمت پایین مانتو با نوعی پارچه نخی به صورت پلیسه ترکیب شده است. اتفاق اصلی این ترکیب غیر از کنار هم نشاندن دو پارچه کاملا متفاوت از نظر جنس و بافت، ترکیب رنگ متضاد آن یعنی کنار هم نشاندن رنگ شیری و قرمز است.

پیلی‌هایی که در قسمت سر آستین این مانتو کارشده بر گرفته از پارچه پلیسه قرمز رنگی است که در قسمت پایین مانتو به کار گرفته شده است و به این شکل نوعی هارمونی ظریف در ظاهر کلی مانتو برقرار می‌کند.برای هارمونی بیشتر در ظاهر کلی مانتو تکه‌هایی از پارچه قسمت پایین آن (پارچه قرمز پلیسه) به‌صورت اپلیکه روی کمر مانتو کار شده است.

مانتو ساده مجلسی

مانتو ساده مجلسی زیبا و شیک

بیشتر بدانید از چند نکته مهم در خرید مانتو مجلسی

توجه به فرم بدن در زمان خرید مانتو مجلسی

همان قدر که یک مانتو خوش دوخت می‌تواند هیکل شما را خوش فرم و خیره کننده نشان دهد، به همان اندازه در یک مانتو با تن خور نامناسب بد قواره دیده خواهید شد. اگر این مانتوها از لحاظ دوخت در آستین، کمر و بلندی مشکل داشته باشند نمی‌توانند حس خوبی را در میهمانی برایتان بسازند. پس هنگام پرو کردن به دوخت مانتو دقت کنید و مطمن شوید از پارچه آستری در دوخت استفاده شده است، آستری بکار رفته در دوخت، از چروک شدن مانتو شما جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود مانتو زیباتر بر روی بدن دیده شود.

ضمناً توجه داشته باشید، چنانچه یک مانتوی مجلسی از طراحی مناسبی برخوردار باشد، برای افراد توپر و حتی نسبتاً چاق نیز کاملاً مناسب خواهد بود.

مد و لباس

مانتو ساده مجلسی زیبا و شیک

اگرچه بعضی از افراد ترجیح می‌دهند در هنگام شرکت در مراسم و میهمانی‌ها از مانتوهای جذب و تنگ استفاده کنند، اما این یک انتخاب اشتباه است زیرا مانتو مجلسی مانند لباس شب نیست و از آنجایی که قسمت های زیادی از بدن را می پوشاند پس ممکن است طی ساعات زیادی که شما مانتو را به تن دارید از تنگی و چسبان بودن مانتو کلافه شوید و احساس راحتی نکنید علاوه بر آن یک مانتو تنگ و جذب نقص‌های اندام شما را برجسته خواهد کرد و ظاهر زیبایی به شما نخواهد داد.

هنگامی که قصد خرید مانتو مجلسی را دارید، گزینه‌های بسیار زیادی را در مقابل خود خواهید داشت و به همین علت، می‌توانید با آزادی عمل کامل و با توجه به فرم بدنی خود بهترین مدل ممکن را انتخاب کنید.

مد و لباس

مانتو ساده مجلسی زیبا و شیک

مد و لباس

مانتو ساده مجلسی زیبا و شیک

 

admin بازدید : 189 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

ریحانه پارسا که به تازگی به ترکیه مهاجرت کرده و  با حواشی و واکنش های بسیاری روبرو شده است در تازه ترین ویدئوی خود به صورت  برهنه حاضر شد!

 

 
 
 
بی صدا
فراخوانی شده: 0%
 
پیشرفت: 0%
زمان باقیمانده-0:00
 دانلود ویدیو

 

ریحانه پارسا در اینستاگرام برهنه شد

ریحانه پارسا با انتشار یک عکس با بالاتنه برهنه از خود در اینستاگرام غوغا به پاکرد و با حواشی بسیاری همراه شد.

 

این عکس برداشته شده از صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا می باشد

2

 

ماه گذشته خبر طلاق و جدایی و مهدی کوشکی و ریحانه پارسا حواشی بسیاری را به وجود آورد. همان زمان برخی معتقد بودند که این حواشی و شایعات بخاطر جذب فالو و دیده شدن است.

 

انتشار تصاویر خصوصی ریحانه پارسا

 

 

پشت پرده انتشار تصاویر خصوصی ریحانه پارسا توسط امین فردین

و در تازه‌ترین اقدام گردانندگان شبکه‌های قمار از این قرار است که تصاویر خصوصی ریحانه پارسا توسط امین فردین که خود را خبرنگار معرفی می‌کند منتشر شده است. این به اصطلاح خبرنگار که افشاگری‌هایی در خصوص زندگی سلبریتی‌ها انجام می‌دهد تصاویر ریحانه پارسا را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و مشخص نیست پشت پرده و انگیزه امین فردین از این اقدام چیست و چگونه تصاویر ریحانه پارسا به دست این فرد رسیده است.

 

انتشار تصاویر خصوصی ریحانه پارسا

 

در این مدت اندک خروج ریحانه پارسا ار ایران، این دومین بار است که امین فردین جنجالی تازه درباره این بازیگر جوان به راه می‌اندازد. امین فردین خبرنگار خود خوانده، پیشتر در صفحه اینستاگرام خود ادعا کرده است که ریحانه پارسا که در حال حاضر در خارج از کشور است، با امیر حسین مرادیان، فرزند سفیر سابق ایران در دانمارک دوست است، کسی که ازدواجش با آناشید حسینی به دلیل ازدواج‌های لاکچری اش پر حاشیه شد.

اینگونه به نظر می‌رسید فرمان رسانه‌ای این گروه که در اینستاگرام به دنبال مخاطب می‌گردد به دست امین فردین باشد.

این نخستین بار نیست که امین فردین چنین جریانی را به راه می‌اندازد. او بار‌ها بدون سند و مدرک درباره چهره‌های مشهور جنجال سازی کرده است. اما اقدامات آن‌ها بی دلیل نیست. استارت مهاجرت مهراد جم و شایعه ازدواج این خواننده با دنیا جهانبخت نیز از برنامه او شروع شد. حالا اصلا ماجرا و پشت پرده آن را بخوانید:

طلاق پویان مختاری و نیلی افشار، مهاجرت ریحانه پارسا و دعوای پویان مختاری با امیر تتلو و همچنین ارتباط مهراد جم با دنیا جهانبخت؛ در ترکیه چه خبر است؟ اتفاقات تازه‌ای برای فریب جوانان و کشاندن آن‌ها به سایت‌های شرط بندی در جریان است؟

ترک ناگهانی ایران توسط مهراد جم خواننده مشهور پاپ و ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه در هفته‌های اخیر شائبه تحرکات تازه مافیای شرط‌بندی را تقویت کرده است. مهراد جم خواننده پاپ و ریحانه پارسا بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون چندی پیش به صورت ناگهانی ایران را ترک کردند و مقیم ترکیه شدند.

مهاجرت مهراد جم و ریحانه پارسا از کشور با شایعات فراوانی در شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام همراه بوده است. در این مدت هنرمندانی دیگری هم کشور را ترک کرده اند، اما در مورد این دو چهره ماجرا کمی فرق می‌کند.

همزمان با رفتن مهراد جم و ریحانه پارسا اتفاقاتی در اینستاگرام ایرانی و میان شاخ‌های پرحاشیه رخ داد که نشان می‌دهد هجوم هنرمندان به ترکیه احتمالا با شبکه مافیایی شرط‌بندی بی ارتباط نیست. از طلاق پویان مختاری از نیلی افشار تا ارتباط مهراد جم و دنیا جهابخت چهره جنجالی اینستاگرام و همچنین دعوای احتمالا ساختگی بین پویان مختاری و امیر تتلو و در نهایت شایعه ارتباط و ازدواج ریحانه پارسا و پویان مختاری.

به ویژه اینکه مهراد جم مدتی کوتاهی پس از ورود به ترکیه با دنیا جهانبخت اینفلوئنسر پرحاشیه ارتباط پیدا کرد. دنیا جهانبخت در کناره چهره‌هایی همچون پویان مختاری، نیلی افشار، امیر تتلو، علیشمس و... از اعضای شبکه بزرگ تبلیغاتی شرط بندی در ایران به حساب می‌آیند.

 
admin بازدید : 53 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

رئیس کل بانک مرکزی گفت: وام یک میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به ۱۰ میلیون سرپرست خانوارهای یارانه‌بگیر که درآمد ثابت ندارند، از اول آذر پرداخت می‌شود.

وام یک میلیونی به ۱۰ میلیون یارانه‌بگیر از اول آذر + جزئیات
 

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: از اول آذرماه، وام یک میلیون تومانی قرض‌الحسنه به ۱۰ میلیون سرپرست خانوارهای یارانه‌بگیر که درآمد ثابت ندارند، با قبول مابه‌التفاوت سود توسط دولت از محل وام کرونا قابل پرداخت است.

admin بازدید : 56 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)
در حالی دولت تصمیم به پرداخت کمک ۱۰۰ هزار تومانی بلاعوض برای ۳۰ میلیون نفر گرفته که در این حالت با یارانه نقدی و کمک‌های معیشتی دریافتی خانوارهای مشمول به ۲۰۰ هزار تا بیش از ۹۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.
admin بازدید : 49 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

بر اساس تصمیم دولت مقرر است در چهار ماه آینده علاوه بر یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به یک سوم جمعیت ایران ، یارانه ای برابر با صد هزار تومان پرداخت گردد.

یارانه ۱۰۰ هزار تومانی شامل چه کسانی می‌شود؟
 

این مبلغ به یک سوم جمعیت ایران تعلق می گیرد و با توجه به جمعیت ۸۴ میلیون نفری ایران بیش از ۲۵ میلیون نفر این یارانه را از دولت دریافت می کنند .به این ترتیب این افراد تا پایان سال مبلغی برابر با ۴۰۰ هزار تومان را طی چهار ماه به صورت بلاعوض دریافت می‌کنند .

پیش بینی می شود با توجه به اینکه دهک های پایینی جامعه از این یارانه خاص بهره من می شوند، کارگران فصلی، زنان سرپرست خانوار، کسانی که حقوق و دریافتی ثابت ندارند و افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، در اولویت دریافت این اعتبار باشند.

رییس جمهوری دوره پرداخت این یارانه را چهار ماه اعلام کرد است. وی در توضیح شرایط پرداخت این تسهیلات گفته است: طبق برآورد باید به یک سوم جامعه برای ۴ ماه آینده بسته کمک معیشتی ارائه کنیم. روز شنبه در ستاد کرونا این موضوع را تصویب می‌کنیم و افرادی که مشمول این کمک می‌شوند در ماه‌های آذر، دی، بهمن و اسفند ماهانه به ازای هر نفر صد هزار تومان کمک بلاعوض دریافت می‌کنند. برای همین خانواده‌ها که حدود ۱۰ میلیون خانواده می‌شوند وام یک میلیونی هم در نظر گرفته‌ایم که مثل وام قبلی پرداخت می‌شود. البته این وام برای همه دریافت کنندگان نیست.

 

منبع: خبرآنلاین

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
آرشیو
  • سه شنبه 04 آذر 1399
  • دوشنبه 03 آذر 1399
  • يکشنبه 02 آذر 1399
  • دوشنبه 26 شهريور 1397
  • سه شنبه 10 مرداد 1396
  • چهارشنبه 04 مرداد 1396
  • دوشنبه 02 مرداد 1396
  • چهارشنبه 28 تير 1396
  • يکشنبه 25 تير 1396
  • شنبه 17 تير 1396
  • پنجشنبه 15 تير 1396
  • يکشنبه 11 تير 1396
  • شنبه 10 تير 1396
  • جمعه 09 تير 1396
  • سه شنبه 06 تير 1396
  • يکشنبه 04 تير 1396
  • شنبه 03 تير 1396
  • جمعه 02 تير 1396
  • چهارشنبه 31 خرداد 1396
  • سه شنبه 30 خرداد 1396
  • دوشنبه 29 خرداد 1396
  • شنبه 27 خرداد 1396
  • جمعه 26 خرداد 1396
  • چهارشنبه 24 خرداد 1396
  • پنجشنبه 04 خرداد 1396
  • پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1396
  • شنبه 23 ارديبهشت 1396
  • جمعه 22 ارديبهشت 1396
  • پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396
  • چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396
  • شنبه 09 ارديبهشت 1396
  • جمعه 08 ارديبهشت 1396
  • پنجشنبه 07 ارديبهشت 1396
  • سه شنبه 05 ارديبهشت 1396
  • دوشنبه 04 ارديبهشت 1396
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1396
  • شنبه 02 ارديبهشت 1396
  • جمعه 01 ارديبهشت 1396
  • پنجشنبه 31 فروردين 1396
  • چهارشنبه 30 فروردين 1396
  • دوشنبه 28 فروردين 1396
  • يکشنبه 27 فروردين 1396
  • شنبه 26 فروردين 1396
  • پنجشنبه 24 فروردين 1396
  • چهارشنبه 23 فروردين 1396
  • شنبه 19 فروردين 1396
  • جمعه 18 فروردين 1396
  • پنجشنبه 17 فروردين 1396
  • شنبه 05 فروردين 1396
  • پنجشنبه 03 فروردين 1396
  • چهارشنبه 02 فروردين 1396
  • سه شنبه 01 فروردين 1396
  • دوشنبه 30 اسفند 1395
  • يکشنبه 29 اسفند 1395
  • شنبه 28 اسفند 1395
  • جمعه 27 اسفند 1395
  • پنجشنبه 26 اسفند 1395
  • چهارشنبه 25 اسفند 1395
  • سه شنبه 24 اسفند 1395
  • کدهای اختصاصی