با بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال می توان اینستاگرام را یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی دانست که فعالیت آن بر پایه به اشتراک گذاری عکس است . این شبکه اجتماعی قدرتمند با نمایش خلاقانه تصاویر از محصولات و پیاده سازی هشتگ برای آن می تواند موجب افزایش فروش آن محصول شود.
اگر تا این لحظه بازاریابی اینستاگرام را شروع نکرده اید، اکنون زمان شروع است.
۱- ساخت صفحه در اینستاگرام : نقطه شروع
تمامی پست های در این شبکه اجتماعی را تصاویر تشکیل می دهند. پس لازم است از تصاویر با کیفیت برای جلب توجه مخاطبان استفاده کنید. این تصاویر لازم است دارای پیامی روشن و صریح باشند . در این صورت برای مخاطبین هدف شما دارای اهمیت بالایی خواهد بود .
از لوگوهای اختصاصی خود برای برند سازی خود بر روی تصاویر استفاده کنید .
از محصولات و خدمات خود در تصویر به گونه ای استفاده کنید که مخاطبین را علاقمند کند.